
Yamaha XVS 1100A Drag Star Classic
07.03.2005
1999 | 2006 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1063 cm3 | |
Výkon | 45 kW (61.2 koní) | 46 kW (62.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 5750 ot/min | |
Točivý moment | 85 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 2500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 95 mm | |
Zdvih | 75 mm | |
Kompresní poměr | 8.3 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Provozní napětí | - | 12 V |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 140 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 113 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 298 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 16 " | |
Zadní kolo | 15 " | |
Rozměr přední pneu | 130/90 16 | |
Rozměr zadní pneu | 170/80 15 | |
Rozvor | 1645 mm | |
Úhel hlavy řízení | 57 ° | - |
Závlek předního kola | 136 mm | - |
Světlá výška | - | 140 mm |
Výška sedla | 690 mm | 710 mm |
Suchá hmotnost | 265 kg | 272 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 291 kg |
Objem nádrže | 17 l | |
Rezerva | - | 4.5 l |
Množství oleje | - | 3 l |
Spotřeba | 5.6 l/100 km | - |
Zrychlení | 5.3 0-100 km/h | - |
Maximální rychlost | 170 km/h | |
První cena | 339600 Kč | 279440 Kč |
Od Pete-Mitchell(2007)
Od janšík.(2006)
Od janšík.(2006)
Od minopa(2005)
Od Drag61(2005)
Od Drag61(2005)
Od Vlastee(2004)
Od Michalcop(2002)
Od SWED75(2002)
Od BlackTigeeer(2002)
Od ladafa(2002)
Od Márty82(2001)
Od Márty82(2001)
Od Márty82(2001)
Od Matahari(2001)
Od Jiří78(2000)
Od Jiří78(2000)
Od Nomadic_Rider(2000)
Od TesVlad(2000)
Od TesVlad(2000)
Od TesVlad(2000)
Od TesVlad(2000)
Od Křesťan(2000)
Od Křesťan(2000)
Od Nomadic_Rider(2000)
Od Nomadic_Rider(2000)
Od TesVlad(2000)
Od TesVlad(2000)
Od TesVlad(2000)
Od Nomadic_Rider(2000)
Od petikman(1999)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | innovv - hlídání mrtvého úhlu | 12 | 14.12.2024 22:32 | ||
Chopper & Cruiser | Battery-Guard | 30 | 5.12.2024 13:05 | ||
Chopper & Cruiser | Motor zhasíná při volnoběhu | 3 | 19.11.2024 14:33 | ||
Chopper & Cruiser | Neutrino black box - power distribution unit | 9 | 22.10.2024 06:54 | ||
Chopper & Cruiser | Rebelmoto | 3 | 20.8.2024 22:07 | ||
Chopper & Cruiser | Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadný plovák | 2 | 22.7.2024 20:30 | ||
Chopper & Cruiser | Zadní tlumič výfuku od Craftride z motea pro Yyamaha XVS DragStar | 0 | 16.7.2024 22:45 | ||
Chopper & Cruiser | XVS 1100 přehřátá nechytne | 11 | 22.6.2024 00:04 | ||
Chopper & Cruiser | Posraný karburátor aneb jak na to | 8 | 3.6.2024 11:41 | ||
Chopper & Cruiser | Certifikát MTC | 17 | 19.5.2024 13:28 | ||
Chopper & Cruiser | Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru | 2 | 15.5.2024 14:54 | ||
Chopper & Cruiser | Výměna olejového filtru Yamaha 1100 Dragstar Class | 11 | 9.5.2024 16:25 | ||
Chopper & Cruiser | Stabilizator do paliva | 23 | 4.5.2024 10:41 | ||
Chopper & Cruiser | Rodina Yamahy | 26 | 30.4.2024 11:56 | ||
Opravy a údržba | Megazipnet | 8 | 25.4.2024 16:33 | ||
Chopper & Cruiser | Brzdění cruisera v dešti | 32 | 3.4.2024 16:54 | ||
Chopper & Cruiser | Popraskané přiruby, co na čištění karburatoru | 10 | 2.4.2024 21:00 | ||
Chopper & Cruiser | Výměna brzdové kapaliny, odvzdušnění | 4 | 22.3.2024 09:37 | ||
Chopper & Cruiser | Přední pneu na Yamaha Drag Star 1100 | 7 | 8.1.2024 08:09 | ||
Chopper & Cruiser | Šrouby palcové UNC/UNF | 3 | 11.12.2023 11:17 |
Je to první motorka,kterou jsem si vybavil podle mých představ.
Vždycky jsem chtěl vzduchcem chlazenej V-twin a DragStar 1100 byla jednoznačná volba.
Dlouho jsem chtěl něco s hlubšíma blatníkama, Mezi XVS1100 a VT1100 je velikej rozdíl.Chtěl jsem něc...
Pohodlná motorka na krátké i delší pohodové cestování. Slušný výkon, dobré ovládání.
Je to nádherný parník! Můj první dvouvál a poskytuje zážitek opravdu z pohodové jízdy. Nechápu, jak ...
Tak ji mám konečně v garaži. Teprv od půlky ledna 2010. 20 let od mé předešlé(ČZ 250,r.v. 1965). M...
Pěkná těžká krasavice která to dovede rozparádit, a naopak jízda na kochačku jí de také skvěle....
Silný stroj, parádne zrýchlenie z 0 na 100 km. Napriek jej hmotnosti dobrá ovládateľnosť a stabilita...
Splněný Vytoužený dlouholetý sen
Monstrózní miláček s hmotností 300 kg.
Prostě kus železa ze kterého se těžko slézá...
První motorka dle mých představ.
Za mne super moto Yamaha XVS 1100 Clasic
Velká, phodlná, ale i lehce ovladatelná mašina.
Těžkotonážní parník na dvou kolech
Jistě to není nejkrásnější, nejvýkonější, nejpohodlnější, nejmodernější motorka, ale pro mě je to na...
Úžasný stroj...Klasika která nikdy neomrzí.
řídítka a dvě kola. Komplet v černé barvě, kromě SPZ. Omotávky na výfuky jsem už dělal já. Snad jse...
řádně zajetá, stihla již víc jak 3 x objet zeměkouli
Pod pořádného chlapa musí být také pořádná motorka. Je to krasavice ta moje Dračena,samý chrom....
V zimě se mi povedlo koupit levostranou solobrašnu z poctivé kůže. Je na 30 litrů. Svařil jsem si dr...
Rok se s rokem sešel a sezona se nachýlila k závěru. Poslední Km, jak se Její oficiciální zakončení ...
Protože se mi začala loupat PinUpka na pravém kaslíku, došlo na její odstranění. Na schránce se teď ...
Po dvouleté pauze jsme se vydali na [url=https://www.youtube.com/watch?v=jbqC2AJcwdA]Rumble[/url] d...
Vzhledem k očekávání, že v nacházející sezoně bude na tachometu číslovka 100.000 km, usoudil jsem, ž...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.7/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 7.9/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 8.9/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.6/10 |
Světla | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki VL 800 Volusia | Dragstar má velice výkonné brzdy oproti Volusii. |
Suzuki M1800 IntruderR | Velký respekt, ještě jsem uvažoval o M800, ale chtěl jsem moto s karburátorem a vzduchem chlazenou |
Suzuki VS 1400 Intruder | |
Suzuki VL 1500 Intruder | Polský prodejce |
Honda VT 1100 Shadow | Nejdříve jsem se svezl na Drag Staru a už jsem z něho nemohl slézt. |
Honda VT 1100 Shadow | Mašna pěkná -- menší výkon a pocitově se mi líp sedí na Drakovi ale kdybych měl prachy beru taky. |
Honda VT 750C Shadow | Chtěl jsem silnější. Rozhodl také vzhled a kardan. |
Yamaha XV 1700 Road Star | |
Yamaha XVS 1300A Midnight Star | |
Suzuki VL 800 Volusia | První dojem z jízdy. |
Suzuki M 800 Intruder | Dragstar byla láska na první pohled |
Suzuki C1500 Intruder | Cena. |
Suzuki VL 800 Volusia | Pár prodejcu jsem navštívil ale žádná mi nepadla do oka až se objevil na bazoši dragstar. Inzerát tam byl právě vložen byla to klika a proběhla hned koupě. |
Kawasaki VN 1500 | |
Suzuki VL 800 Volusia | Drag je hezčí a trochu silnější a navíc vzducháč. |
Suzuki M1500 Intruder | |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | nečekáně naskytla se koupě od známého, který přesedlal na bikecross |
Yamaha XV 1600 WildStar | Rozhodla cena. |
Kawasaki VN 1500 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XV 1100 Virago | |
Honda VT 750C Shadow | |
Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Zvítězila modernější a silnější sestra. |
Kawasaki VN 900 Classic | |
Kawasaki ER 6F | Cruiser mě hodně lákal, ale na začátek jsem chtěl ovladatelnou a mrštnou motorku. |
Suzuki M1800 IntruderR | Suzuki je hezčí, výkonnější |
Suzuki LC 1500 Intruder | |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | Pro návrat do sedla jsem vyhodnotil jako vhodnější 650 |
Kawasaki VN 800 | Vysoka cena a malo zachovalých kusov |
Suzuki M 800 Intruder | Moc chromů, moc čištění, moc šasu na to všechno. |
Yamaha XVS 950A Midnight Star | Stáří a volnoběžka. |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | Finance |
Kawasaki VN 900 Classic custom | |
Yamaha XVS 1300A Midnight Star | Vyhrál novější stroj, nástupce |
Honda VF 750C | Cenově trochu výše... |
Suzuki VL 1500 Intruder | V case kupy nebola ziadna poriadna na predaj. |
Kawasaki VN 900 Classic | Když jsem je srovnal, tak si byly hodně podobné, ale vulcan má prostě víc Cruisrovský vzhled a ten mě dostal. |
Yamaha XVS 1300A Midnight Star | rozhodl jsem se pro novější verzi Yamahy |
Honda VTX 1300 | Lepší recenze pro VTX převážily. Snad větší spolehlivost, vetší objem, hezčí cruiser. |
Kawasaki VN 900 Classic | Malý výběr motorek kolem r.v. 2007-8. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli MT60 | 16" | Předek | 1 | 19.09.2011 v 20:15 | |
Metzeler me-880 | 15" | Zadek | 1 | Ještě by asi 2000km dala. | 01.08.2011 v 22:27 |
Dunlop D404 | 16" | Předek | 2 | 20.05.2009 v 09:47 | |
Dunlop D404 | 15" | Zadek | 2 | 20.05.2009 v 09:43 | |
Dunlop K555 | 15" | Zadek | 1 | 28.10.2008 v 16:47 |