PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kulasec
Vloženo 20.11.2015
Aktualizováno 18.9.2019
Zobrazeno 4 623x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 32 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Stroj klasických proporcí a konceptu, který se líbí a neokouká. Osvědčená technika a oldschool pocity pří jízdě.
Nástup a průběh kroutícího momentu a současně plný zvuk z továrních výfuků je silnou stránkou tohoto motoru.
Pocity z jízdy i v nižších rychlostech.
Kompaktní rozměry, nižší hmotnost a snadná manipulace.
Snadná základní údržba - kardan, přístup ke svíčkám...

Slabé stránky

Vibrace - zejména při delších cestách mohou obtěžovat.
Horší tlumení nerovností - zkusím si pohrát s nastavením odpružení, případně upgradem tlumičů.
Ovládání nouzových světel a informačního displeje není na řidítkách, ale na hlavním panelu.
Horší kvalita zpracování - čistě estetika - trpí třeba barva na vidlích.

Moje úpravy

Nainstalovaný kompenzátor
Centrální stojan
Aftermarket plexi Givi A240
padací rámi RD Moto,
vyhřívané hefty
originální nosič
nosiče bočních kufrů s integrovanými blinkry

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu trubkový

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Kromě seřízení podtlaků, které bylo nutno udělat protože začala na volnoběh chcípat, preventivní výměny oleje ve vidlích a kontroly ventilových vůlí si základní servis dělám sám. Vzduchový filtr je velmi špatně přístupný. Vyjmutí zadního kola byl trochu ježek v kleci. Jinak pohoda.

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž cca 300

Obecné

Moje závady šlape jako hodinky
Použitý spotřební materiál Klasika - 3x oleje, svíčky, filtry.


TOPlist