Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Stroj klasických proporcí a konceptu, který se líbí a neokouká. Osvědčená technika a oldschool pocity pří jízdě.
Nástup a průběh kroutícího momentu a současně plný zvuk z továrních výfuků je silnou stránkou tohoto motoru.
Pocity z jízdy i v nižších rychlostech.
Kompaktní rozměry, nižší hmotnost a snadná manipulace.
Snadná základní údržba - kardan, přístup ke svíčkám...
Vibrace - zejména při delších cestách mohou obtěžovat.
Horší tlumení nerovností - zkusím si pohrát s nastavením odpružení, případně upgradem tlumičů.
Ovládání nouzových světel a informačního displeje není na řidítkách, ale na hlavním panelu.
Horší kvalita zpracování - čistě estetika - trpí třeba barva na vidlích.
Moje úpravy |
Nainstalovaný kompenzátor |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování |
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Kromě seřízení podtlaků, které bylo nutno udělat protože začala na volnoběh chcípat, preventivní výměny oleje ve vidlích a kontroly ventilových vůlí si základní servis dělám sám. Vzduchový filtr je velmi špatně přístupný. Vyjmutí zadního kola byl trochu ježek v kleci. Jinak pohoda. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 300 |
Obecné
Moje závady | šlape jako hodinky |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Klasika - 3x oleje, svíčky, filtry. |