
Moto Guzzi 750 Breva ie
06.10.2003
2003 | 2005 | 2006 | 2008 | 2010 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 744 cm3 | ||||
Výkon | 35.5 kW (48.3 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | ||||
Točivý moment | 55 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 3600 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHV | ||||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 80 mm | ||||
Zdvih | 74 mm | ||||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | - | |
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Kolébkový | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 118 mm | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | - | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 110/70-17 | - | 110/70 17 | 110/70-17 | - |
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 130/80 17 | 130/80-17 | - |
Rozvor | 1449 mm | 1499 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | 28 ° | |||
Závlek předního kola | 109 mm | ||||
Výška sedla | 790 mm | - | 790 mm | ||
Suchá hmotnost | 182 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 194 kg | ||||
Objem nádrže | 18 l | ||||
Rezerva | 5 l | - | |||
Množství oleje | 1.78 l | - | |||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | |||
Maximální rychlost | - | 170 km/h | |||
První cena | - | 189000 Kč | - | ||
Výměna motorového oleje | 7500 Km | - | |||
Výměna olejového filtru | 7500 Km | - | |||
Výměna převodového oleje | 7500 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | 7500 Km | - | |||
Výměna brzdové kapaliny | 20000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | 7500 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Breva 750 a štítek Dart Flyscreen | 15 | 18.4.2025 20:50 | ||
Pitbike & Dirtbike | Zkušenosti s provozem | 6 | 7.4.2025 16:14 | ||
Technika | Breva 750 A2 | 2 | 30.1.2025 20:33 | ||
Italské | Breva 750 | 36 | 26.5.2024 15:09 | ||
Opravy a údržba | Počítadlo kilometrů - STK | 14 | 22.4.2024 20:33 | ||
Výběr moto | Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 | 16 | 16.1.2024 10:39 | ||
Hledám, potřebuji | Sháním Moto Guzzi Breva 750 | 13 | 30.12.2023 09:28 | ||
Silniční cestovní | MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 stupni | 11 | 23.8.2023 22:05 | ||
Silniční cestovní | Svítí mazání při vypnutém klíčku | 7 | 18.8.2021 20:50 | ||
Italské | Servis Moto Guzzi Plzeňsko | 13 | 28.5.2021 09:30 | ||
Výběr moto | vejde se | 6 | 1.6.2020 18:42 | ||
Opravy a údržba | Občas svítí EFI kontrolka | 3 | 13.8.2019 10:09 | ||
Naked bike | Kotouče Breva 750 | 7 | 7.5.2018 18:57 | ||
Italské | Výfuky Breva 750, Nevada, V7 | 2 | 22.10.2017 19:16 | ||
Italské | Řidítka | 2 | 5.7.2017 10:53 | ||
Výběr moto | Koupě Breva 750 | 3 | 28.6.2017 23:40 | ||
Italské | Moto guzzi servis Brno | 4 | 6.6.2017 13:33 | ||
Vybavení | Breva 750 - klíč na zadní odpružení | 2 | 28.4.2017 10:13 | ||
Naked bike | Tachometr Breva 750 | 5 | 9.2.2017 09:46 | ||
Italské | Breva 750 | 4 | 30.7.2016 20:12 |
ten zvuk a vibrácie sú proste návykové ;-)
Krásná, jiná, jedinečná. Hodná motorka na kterou jsem se posadil a bez nastartování věděl, že tohle ...
Po devíti letech spolu jsem si řekl, že je čas Brevičce založit také profil... Za tu dobu člověk mot...
Jediná italská milenka, kterou mi žena toleruje. Není nejrychlejší, ani nejkrásnější, ale je setskar...
Velká milovnice utažených zatáček a opravdový stroj, který z vás nevymlátí duši ani na mizerných ces...
Motorka která je dost silná a pohodlná na cestování a současně dost lehká a obratná na každodenní je...
Od začátku srdcovka.. Ať jsem přebírala značky, typy, 2V nebo 4V tam a zase zpátky, malá Breva je pr...
Přesedal jsem z 250 a hledal jsem něco snadno ovladatelného a radši kompaktního i pro jízdu po městě...
"Bambino" Italiano del Lago di Como!
Když jsem se před rokem začal zajímat čím bych mohl nahradit dosavadní Jawičku 350/639 nakoukl jsem ...
Stará italská vrána 3 sekundy před smrtí…
Ještě větší klasika, než jsme doufali :-)
Už osm let jsem žádnou moto nekoupil, naopak jsem tři prodal... A zachtělo se mi něčeho, kde zmáčknu...
"Bambino" Italiano del Lago di Como!
výborně ovladatelná s charismatem...
Moje první motorka, která mě učarovala designem, charakterem a slušným zvukem.
Po devíti letech spolu jsem si řekl, že je čas Brevičce založit také profil... Za tu dobu člověk mot...
Trochu svéhlavá, trochu divoká, lehkonohá :-) italská koza.
Po dvouleté odmlce, kdy jsem měla "jen" Savage, se mi zastesklo zase se trochu projet. Dlouho jsem v...
Jediná italská milenka, kterou mi žena toleruje. Není nejrychlejší, ani nejkrásnější, ale je setskar...
Po téměř 30.000 kilometrech odjela dělat radost novému majiteli... :-DD
[b]O co jde:[/b] [i]Startus interruptus[/i] je nechvalně známý konstrukční problém u řady Guzzin. ...
Trochu to tu zanedbávám, a nemůže za to jen covid-19. Za uplynulou sezónu jsem najel necelých 5000 k...
Po obligátním Přípravy na sezónu 2022 pro mě začaly už začátkem prosince loňského roku. Po upgradu...
Za měsíc jsem stihl najezdit rovných 1000 km. A protože jsem šťoura :-$ , který potřebuje vědět na č...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Spojka | 7.7/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 6.3/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 7.9/10 |
Jízda | |
Sport | 5.3/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.8/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 4.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.3/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.2/10 |
Světla | 6.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha TDM 850 | Váha, věk (3VD) |
Ducati Multistrada 620 | ..naštěstí se všechny poblíž prodaly včas :) |
BMW F 650 ST | než jsem se rozhoupal, byla pryč... |
Honda XL 600V Transalp | Třeba časem, zatím je to na mě koza vysoká. :) |
Yamaha BT 1100 Bulldog | guzzi má větší charisma a guzzi je lehčí... |
Moto Guzzi Nevada 750 | méně universální |
Kawasaki ER 6N | Tahle motorka má duši |
Yamaha MT-07 | Yamahu jsem zvažoval kvůli velmi dobrým recenzím a vychvalovanému agregátu. Stejně jako výše. |
Benelli Leoncino 500 | Benellka se mi líbila moc. Bohužel cena byla mimo můj rozpočet a nechtělo se mi čekat dalšího půl roku, než bych našetřil... |
Suzuki GS 500E | Nemá kardan, breva vypadá lépe. |
BMW F 650 GS | |
Kawasaki ER 5 | nenašel jsem žádný top kus, ale hlavně neni to Guzzi |
Honda CBF 500 | nenašel jsem žádný top kus, ale hlavně neni to Guzzi |
Honda CBF 600N | Z recenzí vyšla lépe MG, v neposlední řadě rozhodlo osobní setkání a kultovní zvuk motoru. |
BMW R 850 R | guzzi je prostě hezčí |
Honda CB 750 | |
Yamaha FZ6 Fazer | Guzzi je stylovka a Fazerů jezdí moc. |
Moto Guzzi Breva 850 | Nikde ani jedna v dosahu |
Moto Guzzi Breva 1100 | Krásná jedenáctistovka s modernějšími řešeními (centrální tlumič, letmo uložené kolo, lepší světlomet, brzdy etc.) letí jak raketa ale byla na mne po přesednutí z 250 příliž těžká a pro pohyb ve městě asi i trochu neohrabaná. |
BMW R 850 R | protože Guzzička byla srdcovka a tohle nebylo v nabídce, která by za to stála |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Special | ten kdo mel zprostredkovat prodej dostal infarkt:( |
KTM Duke 200 | většinou už hodně staré, bez rozumné historie |
Moto Guzzi Nevada 750 | Nevada je predsalen (za mna) krajsia |
Moto Guzzi Breva 850 | |
Kawasaki ZL 600 | slabší a dražší |
Kawasaki Versys 650 | malá, nízká, a po výměně budíků svítila chyba motoru |
Honda CBF 600S | v okolí žádná nebyla |
Honda XL 650V Transalp | Lákal mně zvuk, ovladatelnost, charakter, značka. Servis se dá najít kvalitní, ale neni za rohem. Nevýhody spojené s menším počtem kusů u nás. |
Moto Guzzi Breva 1100 | Dcera mi řekla: nekupuj něco, co bude pro tebe málo a pro mne moc. |
Honda CBF 600N | přišla skvělá nabídka na Hondu, kterou jsem měl prakticky u baráku |
Suzuki SV 650 | příliš vysoká hmotnost |
Moto Guzzi Breva 850 | 750 neni spatna, zvlast jako prvni motorka. Nakonec jsem zvolil vetsi obsah a o dve generace modernejsi techniku. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2015 | MarioV2 | prevody.xlsx | 20 KB | Prevody pro 750tky Guzziny. |
2007 | stráťa | manual_breva_750.pdf | 69 MB | Uživatelský manuál v češtině. |
2004 | Limetkka | breva-750.pdf | 69 MB | Český manuál pro Moto Guzzi Breva 750ie. |
2003 | Petrxxl | moto_guzzi_breva_750.pdf | 28 MB | Použito hodně fotek . |
2003 | Jindřich1032 | breva-750.doc | 9.0 KB | |
2003 | cer-mi | owners_manual_breva_.pdf | 25 MB | Use + Maintenance Book ... elektronická verze (ne scan) |
2003 | cer-mi | breva750ie_042003-gb.pdf | 28 MB | Servisní manuál |
Jarda | 24.05.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:121x |
||
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone BT 45 | 17" | Předek | 2 | Taková docela neutrální cestovní guma co nenadchne ale ani n... | 19.10.2015 v 00:38 |
Bridgestone BT 45 | 17" | Zadek | 2 | Taková docela neutrální cestovní guma co nenadchne ale ani n... | 19.10.2015 v 00:34 |
Continental ContiGo! | 17" | Předek | 4 | Na prodej motorky dobrý ale jezdit už bych na nich nechtěl. ... | 19.10.2015 v 00:26 |
Continental ContiGo! | 17" | Zadek | 4 | Na prodej motorky dobrý ale jezdit už bych na nich nechtěl. ... | 19.10.2015 v 00:21 |