Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | $12000 |
Výkon, výkon, výkon. Docela ovšem předvídatelný. Přepákování zadního tlumiče, lepší než PDS u EXC.
Když jsem s ní začínal, byla Enduro. V lese se stala docela těžkou v technických pasážích. Doslova z vás vysaje energii během jedné hodiny ježdění. Pak je to zralý jet dom.
Moje úpravy |
Úprav je hodně, motorka je přestavěná na supermoto. Nějaké detaily jsou v deníku. |
---|
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Terén | |
Sport |
Podvozek
Typ rámu | Svařený, ocel. |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Sport
Úpravy motoru | žádné |
---|---|
Použité destičky | Motomaster |
Úpravy podvozku | Půvdní, vše na tvrdo - 1click |
Úpravy brzd. systému | Motomaster Supermoto Racing Kit 320mm |
Použité pneumatiky | Continental ContiAttack SM EVO |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Olej Motul 300V, 10W40 Svíčky původní Filtry Twin Air Chladící kapalina ENGINE ICE HIGH PERFORMANCE Baterile původní Motul DOT 5.1 brzdová kapalina |
---|---|
Moje závady | Mám okolo 65 mth a žádné závady jsem něměl, jsem si víceméně jistý, že je to důslednou údržbou, kterou jsem nikdy nezanedbal. Nikdy jsem nejel se vzduchovým filtrem 2x, nikdy jsem nejel se špinavou neumytou motorkou a olej s filtrem měním každých 8mth, používám Motul 300V. Ventily pravidelně kontrolované, atd. |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | Nevím |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |