PROFIL MOTORKY

Honda CMX500 Rebel (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sklozam
Vloženo 23.5.2018
Aktualizováno 4.7.2018
Zobrazeno 1 938x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 24 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 159000
Silné stránky

Vzhledem k tomu, že z těch 1500 km jsem nějakých 1200 nalítal po Praze, cením si její štíhlosti, obratnosti a lehkosti. V kolonách mezi autama se s ní dá proplétat bez problémů.
V mimopražském provozu jezdím piánko mezi 60 - 90 km/hod., což mě naprosto vyhovuje.

Slabé stránky

Zatím nemám připomínek, ale je fakt, že nemám ani s čím porovnat. Jezdil jsem Jawu 250, ČZ 175 a skutr 50(72) ccm.
Oproti těm...nebe a dudy.

Řadicí páka je dost nízko položená. Párkrát se mi stalo, při odbočování na křižovatce doleva, že při přeřazování z 1 na 2 jsem si škrtnul špičkou boty o asfalt.

Ve 2500 km jsem prorazil olejovou vanu. Je tam, holka, tak na ráně. Došlo k tomu za jízdy krokem na kamenité cestě. V mírné levotočivé zatáčce se pod přední kolo dostal kámen. Pneumatika ho vystřelila a to přímo na olejovou vanu. Díra cca 4 cm v průměru.
Nová vana 6300,- + olej + filtr + práce = 10.154,-
Nic levného a tak jsem si udělal ze 4 mm silného a 80 mm širokého pásu, kryt pod motor.

Vzhledem k občasnému zapomínání vypínání blinkrů, jsem přidělal akustickou signalizaci a je po problému.

Moje úpravy

Po 1500 km jsem dodělal pár doplňků.

1. Osadil jsem držák na můj extra velký mobil a zásuvku na 12 V. Rozmýšlel jsem se jestli klasickou, nebo 5 V. Nakonec jsem se rozhodl pro klasiku zapojenou přes pojistku rovnou na baterku.. Jednak z důvodu jednoduchého dobíjení baterie v zimě a jednak z důvodu použití autozapalovače. Doplňkem je potom vyjímatelná redukce 2x5 V, 2,4 A.

2. Namontoval jsem originál brašny pro Rebela.

3. Přidělal jsem přední a zadní kameru se záznamem. Mám to i v autě a považuji to za rozumné.

Dále jsem přemýšlel ještě o indikátoru zařazené rychlosti, ale nakonec se mi zdá zbytečný. Dá se celkem dobře odposlouchat motor a poznat kdy přeřadit. Trochu mi dělá problém poznat 5. a 6. stupeň, ale počítám, že i to se poddá. Zastávám názor, že člověk by měl spíš koukat na cestu a ne na displeje. Jezdit sluchem a citem. S tím souvisí můj největší problém a to je zapomínat vypínat blinkr. V helmě a provozu tu indikaci neslyším, tak zapomínám vypínat.

Motor

Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3.7
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km neměřitelná

Obecné

Moje závady Zatím žádné, pouze vlastní blbostí, viz dále.

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist