PROFIL MOTORKY

Honda CMX500 Rebel (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník BrdyRider
Vloženo 23.7.2020
Aktualizováno 14.5.2022
Zobrazeno 4 105x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Zkrátka splněný sen. Hned jak jsi na ní u Šmuclera v Plzni sedl (...no, byl jsem si na ní sednout asi tak 6x haha) tak jsem věděl že mi pasuje tak akorát pod pr_del - žádný hrbení, nohy akorát, ani vepředu ani vzadu, šířka řidítek taky pintlich...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-J

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Vulcan S (EN 650): prostě si ji pořídím za rok ! (a Harleje Sportstera za dva)

První dojmy - Pořídil jsem si Rebela výměnou za skútr (Yamaha X-MAX 300 rok 2019, byla to taky funglovka, a nedám na něj dopustit (!) Ale - chtěl jsem prostě řadit nohou, to je jasný ne ? Na rovinu - udělal jsem si u Šmuclerů na parkovišti asi 3 osmičky stylem: nastartovat, neutrál, chvějící se nohou zařadit jedničku a pooomalu rozjezd a za pikovteřinu brzda, neutrál (sakra jak jsem byl rád že oproti modelu 2019 už má ukazatel kvaltů na budíku !), a zastavit. Dobrý... a znovu rozjezd. Sličná slečna obchodnice to pozorovala s mírným úsměvem, při předání prý "jezděte si tu jak dlouho chcete ať si nenamelete hubu a nerozbijete si tu krásnou novou motorku". U třetí osmičky už jsem tam dal i 3ku ! a čtvrtou osmičku jsem už vypustil a jel rovnou natankovat k té pumpě hned za autosalonem směrem do města. No a pak už to šlo nějak samo... Obavy byly zbytečný, i když od poslední motorky na který jsem kvrdlal kvalty nohou uplynulo dost let - byla to MZta, 150ka... NDR :) dneska je to jen vzpomínka na takovýho lepšího Simsona.

Motorku bych doporučil pro - Tohle je divná otázka. Někdo v recenzi píše že pro menší postavu, začátečníky, někdo že pro ženský... Já bych řek pro každých kdo na tom nechce úplně lítat 200km/h, kdo se rád zastaví, vyfotí most, strom, nějakej kopec, hrad atd. a jede dál... Klidná realx jízda prostě. Každej ať si na něj sedne a rozhodne se.

Doplňky na motorce - Co jsem chtěl hned od začátku, tak bylo plexi a kufry nebo tašky nebo aspoň tankpad apod. Ohledně plexi - nechtěl jsem univerzál, a líbil se mi Puig a Givi. Volba padla na Givi 140S smoked a k tomu držák přímo na Rebela AL1160A. Čekal jsem na něj teda přes měsíc, prý korona a čína a musí se naplnit loď a plk plk, ale teď už je namontovanej, a - líbí se myslím.










Co se týká nějaké brašny - zatím jsem si pořídil v yshop.cz takovýho "bobíka" (Held iconic EVO) na tu zadní sedačku, je vidět na fotkách. Zatím stačí, ale přijdou boční brašny, myslím Legend Gear, uvidíme.

No a třetí věc co tam mám - pro mě nutnost - TomTom, taky je vidět na fotkách, ten mi zbyl z X-MAXe.

A vlastně taky už něco ubylo - zadní stupačky šly střelhbitě pryč.

No a co je na něm navěšeno aktuálně - je vidět v deníku motorky.

Recenze

První cesta od Šmuclerů byla na chatu v Brdech kde ji mám ustájenou. Neskutečně jsem si to užil až za Plzní, a nevím proč ta cesta kterou jezdím X-krát za týden autem a má 30km najednou na Rebelovi byla dlouhá 120km. Divný - nějak se mi tam připletla Radyně, fouklo mi to pak přes Rožmitál do Příbrami a přes Hostomice a Strašice teprve do cíle :)
První pocit byl - jak jsem říkal byl jsem zvyklý na X-MAXe který má plexi - že když jedu 80-90 km/h všechny mouchy mám na bundě a na přilbě, a fakt nebyl jsem zvyklý na ten protivítr při jízdě. Což následně po pár vyjížďkách už bylo ok. Druhý pocit byl zátah - i když to není úplně trhač asfaltu, to co jsem od Rebela očekával splnil. A třetí první pocit byla čirá radost v zatáčkách. Nízký sedlo, výkon motoru (na mě) akorát, řidítka (na mě) široká akorát - Rebel se v zatáčkách klopí prostě sám. Pak když jsem si ho konečně už v klidu prohlížel, jsem byl příjemně překvapenej i slušným zvukem.

No a aby měl taky nějaký mínusy - a opět s porovnáním s X-MAXem - ty brďo tady na tom není ale ani trochu nějakej odkládací prostor ! Takže pár prvních výletů s baťůžkem na zádech... a to myslím fakt baťůžek, a ne baťůžek ;)

Co by mohl mít větší tak je nádrž, ale - ok, pumpy jsou na každým kroku, a aspoň si tam dá člověk kafe a Snikrsku, no ne ?

Šetřil jsem ho (relativně) do těch prvních 1000km do první servisky. Takže žádná extra velká akcelerace, rozumný otáčky, atd. - každej to zná. Po prvním servisu už mu sem tam naložím, a zdá se mi, že jede líp a líp. Možná je to jen pocit, ale zdá se mi že si tak jako všechno sedlo, zvuk má lepší, vejfuk už nesmrdí, a 120km/h dává úplně v pohodě kopec nekopec. (ano vím že maximálka v TP je vyšší, ale jsem takový jezdec "kochací pozorovatel" a do těch 120km/h max. se myslím budu pohybovat, víc asi ne). Teď má nějakých 2200km celkový nájezd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 06.03.23 v 13:43 10b.

BrdyRider
BrdyRider napsal 10.08.22 v 10:54

Nástupce je Vulcan

Samíc
Samíc napsal 15.05.22 v 18:03

Jaký bude nástupce?
Typnu si , že by Rebel 1100 s DCT a nebo mě napadá, když si řešil úložné místa, že by Honda NT 1100, od Šmuclera?

BrdyRider
BrdyRider napsal 15.05.22 v 07:07

díky diky
a - už se těším na novou !

Samíc
Samíc napsal 14.05.22 v 16:46 10b.

Pěkné fotky míst, které mám také rád super recenze a vkusné doplňky

Více komentářů



TOPlist