Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
zvuk a výkon novějších motorek
plasty kapotáže
Moje úpravy |
panceřové hadice,doma zkrácený SLK ladák,ENGEAR ukazatel kvaltu,karbon blatník a kryt řetězu,Dynojet kit stage,KN filtr,padáky ertacetal,odstraněn kat a elektricke ovladani plovakovych komor pro nižší emise,zaslepené přisávaní čistého vzduchu za ventily,nemám rád Bursíka |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 8 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | hliníkový uzavřený |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | Bendix |
---|---|
Použité pneumatiky | michelin |
Úpravy motoru | dynojet kit,KN filtr |
Úpravy podvozku | tovarni nastaveni |
Úpravy brzd. systému | pancerove hadice |
Obecné
Moje závady | Křivý PP kotouč,stalo se to po výměně přednich brzdových destiček cca po 150 km.. Motorka má tvrdší plasty a nebo nevhodně vymyšlené jejich uchycení.Na zadní jde krásně,ale stačí parkrat tvrději položit a držáky světla mají snahu praskat. 2x svařované držáky světla,držáky bočních kapot,popraskané plexisklo, 3 x gufera ve vidlicích,člověk ale whellie neodolá :) |
---|