Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Dobrá průchodnost terénem na to jaká to je velká obluda, živý motor.
Slabé stránky
Na ježdění po silnici nebo třeba v poušti by to chtělo něco kolem 30-40 litrů nádrže
Moje úpravy |
Do terénu se určitě vyplatí změnit převod - 15:42 nebo 16:45 je docela použitelný i v terénu i na silnici. |
---|
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Možnost nastavení |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 7.5 |
---|---|
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Obecné
Moje závady | Originální přední guma Pirelli byla nějaká divná - kolem rychlosti 60km/h dost nepříjemně hopsala. V servisu ve Vrbovce ze mě udělali tak trochu debila a vysvětlili mi, že to je normální a dělají to "špunty"… jenže ta guma zrovna špunty nemá. Po přezutí na Karoo (a poté TKC) se hopsání nekoná. V 12000km začalo blbnout čidlo rychlosti, chvíli jsem s tím jezdil a v 15000 mi ho u Shivy v Uhříněvsi v rámci záruky vyměnili. Praskl výfukový svod zadního válce, šlo to zavařit, ale stejně jsem zkusil reklamaci. Výměnu mi spáchali zas u Shivy v rámci záručního servisu. V 27500km (měsíc po konci záruky) odešla spojková pumpa - vyměnil jsem si ji sám. V 37500km odešlo čidlo bočního stojánku. Naštěstí to bylo pár km od domu a přijel jsem domů na kurtě za autem. Vyřešeno jeho zrušením (nahrazením odporem). |
---|
Sport
Úpravy podvozku | Podvozek nalazen na váhu jezdce pro jízdu v terénu - jiné pružiny, jiné planžety a nevímcoještě (to ví mechanik). |
---|---|
Úpravy motoru | EPC+SAS pryč, svod 2-1 + MIVV koncovka |