Mé cestování do práce se stávalo stále větším problémem, protože doprava v našem městě dost vázne. Na kole se mi trápit do kopce nechce, tak jsem začal přemýšlet o nějakém přibližovadle.
První dojmy - Právě tento moped jsem kdysi dávno moc chtěl, ale nebyly na nový love a tak se mi to podařilo až nyní. Je to jednorychlostní typ o výkonu 2kW, s mokrou spojkou a jede max 40km/h.
Recenze
Motor Puch o obsahu 48,8ccm, je po celkové generálce, rozeta a primární kolečko i řetěz je také vyměněn. Se zapalováním Ducati a spotřebou do 2l/100km jede opravdu skvěle. Ovšem sem tam nějaký prasklý plast, oloupané nápisy a částečná koroze dílů mě nenechaly lhostejným a začal jsem s omlazováním vzhledu. Takže přední blatník(původně bílý, nastříkaný na černo) jsem vyměnil za nový z černého plastu, boční kryty také vyměněny za nové. K tomu originál šroubky na přichycení. Zadní blatník také vyměněn za nový, k tomu i kliky a šlapátka. Kyvnou vidlici, stojan a výfuk jsem zbavil rzi a natřel. Šlapací a pohonný řetěz jsem vyčistil a namazal. Doplnil jsem klakson - originál zvonek se mi moc nelíbil. Doplnil jsem blinkry, protože ukazovat rukou směr a pouštět se plynu není nic moc. Stavebnici elektronického přerušovače směrových světel jsem zakoupil na www.flajzar.cz .Také stop spínač a brzdové světlo je doplněno. Při zmáčknutí páčky zadní brzdy se rozsvítí nad zadním světlem. Je tvořeno dvěmi řadami po 4ks vysocesvítivých diod pr.10mm. Diody jsem zvolil kvůli menšímu dběru, 5W žárovka způsobovala pohasínání svitu předního a zadního světla cca na 1/3. Teď není úbytek napětí ani poznat.
Zdravím , mohl bych poprosit o fotku kde.je umístěn a jak je přidělaný střídač směrovek? Předem díky
Paráda . Jsem nováček s Korádem. Kde ve Valmezu mi udělají technickou kontrolu?
Krásný moped.