Mamka to dostala k narozeninám na ježdění do práce. Byly s tím dost problémy a doma je nikdo neřešil, takže to stálo dlouhou dobu ve sklepě a nikdo se o to nestaral. Jak sem dostal papíry, začal sem se v tom hrabat a dal to (snad) dokupy.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - "je to nějaký rozbitý" Když sem na tom "začal" jezdit (spíš se hrabat) tak vynechávalo zapalování, pořádně to nebrzdilo, motor byl strašně zakarbonovanej, karbec roštelovanej (tatík se snažil seřizovat...), vejfuk měl přicpanýho hada a píst byl přidřenej. A to všechno po 3500km s M2T. Možná i dáky tomu to žralo při klidý jízdě (30km/h) 2,9l.
Motorku bych doporučil pro - na cukání po městě dobrý, ještě tak mezi vesnicema použitelný, nebo pro někoho kdo neví nic o motorech a chce si hrát v dílně a zkoumat. Ten motor toho moc navíc nemá a myslím že sem se na tom dost naučil a pochopil.
Doplňky na motorce - PSR kit se vším všudy, diodový světlo, předělaná elektroinstalace.
Recenze
zprovoznění:
Ze začátku byl problém že když se při rychlosti nad 30km/h ubral plyn, motor se začal dusit a muselo se skoro zastavit než se chytil. Mamka to předtím "řesila" neustálým přibržďováním zadní brzdou aby byl motor pořád v záběru. No brzda podle toho vypadala... Závada odhalena ve vymláceným kontaktu originální fajfky. Po výměně to jelo max. 35 ale spotřeba byla přes 3l/100. Další věcí na řadě byly brzdy, zadní se obložila, bubny sem vymyl čističem brzd, dal dokupy lanka a hned to brzdí smykem když zaberu.
dojmy z jízdy:
ve srovnání s babettou 210 lepší odpich ale pomalejší. Tlumiče do města použitelný, občas se to dá protáhnout i po polňačce. Zadní tlumiče jsou dost nešťastný, buď si to sedá při odbočování až na stojánek když to trošku víc říznu a když dám větší předpětí pružin, tak to je dost rozskákaný na hrbolech.
úpravy:
Po čase mě to přestalo bavit a koupil sem PSR kit 75ccm. Takže teď je na moto karburátor dellorto 17,5mm, 75ccm motor a samozřejmě laďák. Kit šel namontovat jen s minimálníma úpravama. Na tenhle karbec se počítá s použitím membrány takže otevřený sání nefungovalo. Proto sem tam dal filtr kterej vzduch trošičku brzdí a samozřejmě karbec přetryskoval. Nakonec sem tomu dal těžší převod aby mi vůbec silnější motor k něčemu byl. Teď takovou pohodičku abych motor netočil jedu 40km/h a když zatáhnu, 70 není problém ale nechci to tejrat, ani ten podvozek na to není dělanej. Spotřeba je po městě necelý 3l. Další úprava byla dioda do předního světla. Do elektirky sem přidal usměrňovač, kondenzátor a stabilizátor pro diodu. Když odešlo tlačítko chcípáku, nechtěl sem kupovat nový tak sem tam dal klíček a upravil schema světel. Jedním přepínačem zapnu jen přední světlo (denní svícení), druhým pak přidám zadní světlo a zárověň "povolím" přepínání tlumený a dálkový vpředu (to přepínám na řidítkách)
Kdo si hraje nezlobí