Krásná černá klasika s trochou chromu a navíc se na tom dá jezdit.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 500: důvod neuveden
Suzuki GS 500E: důvod neuveden
První dojmy - Při mých 175 cm se na ní hezky sedí, jede super. Jen to při první jízdě nepoložit, vždyť jedu na motorce po 24 letech půstu.
Doplňky na motorce - Turistické plexi GIVI, plotna GIVI Monokey
Recenze
Po letech jsem dostal chuť se zase posadit za řidítka motorky. I když ty z mého mládí byly výkonově někde úplně jinde (od 15ti fichtl, pak JAWA panelka 250). Tak jsem si říkal, že začnu raději s něčím slabším. Takovou motorku pro holky jsem si koupil.
Mám jí od května 2014, loni jsme spolu nalítali kolem 5000 km.
Co k ní říct? Na projížďky po okolí do 300 km ideální, spotřeba kolem 4,5, motorově stačí (většinou), na kvalitní silnici se chová dobře a brzdit se dá většinou jen motorem. A když je potřeba na brzdy, tak nakonec zastaví. Na horší silnici to samozřejmě drncá, skáče - no není to enduro. Po výletech nad 400 km lehce dřevnatí zadek a kolínka se z toho musí vzpamatovat, ale to bude věkem.
Takže se poohlížím po něčem "endurovatějším".
Uvidíme, jak to dopadne...
Moc pěkná Kawa přeji pohodu v sedle
Nádherná KAWIČKA taky jsem na ní po 20 létech začínal přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle tohodle skvělého půlitrového 2 válce