
Kawasaki ER5 za 125 000 Kč
12.10.2005
1997 | 1998 | 1999 | 2006 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 498 cm3 | 499 cm3 | 498 cm3 | |
Výkon | 36 kW (49 koní) | 36.5 kW (49.6 koní) | 37 kW (50.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 8500 ot/min | 9000 ot/min | |
Točivý moment | 43 Nm | 41 Nm | 45 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7200 ot/min | 7300 ot/min | 7200 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 74 mm | - | 74 mm | - |
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | - |
Kompresní poměr | 9.8 : 1 | - | 9.8 : 1 | - |
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | |
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | - |
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 140 mm | - | 140 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | - | 80 mm | - |
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 280 mm | - | 280 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | buben | - | buben | |
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 110/17 | - | 110/70 17 | |
Rozměr zadní pneu | 130/70 | - | 130/70 17 | |
Rozvor | 1430 mm | - | 1430 mm | |
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | 27 ° | - |
Závlek předního kola | - | 102 mm | - | |
Výška sedla | 780 mm | 740 mm | 780 mm | |
Suchá hmotnost | 174 kg | - | 179 kg | |
Pohotovostní hmotnost | - | 189 kg | 199 kg | |
Objem nádrže | 15 l | - | 16 l | |
Rezerva | 2 l | - | 4 l | |
Spotřeba | 4.5 l/100 km | - | 5.6 l/100 km | - |
Zrychlení | 5 0-100 km/h | - | 5 0-100 km/h | - |
Maximální rychlost | 185 km/h | 178 km/h | ||
První cena | - | 179000 Kč | 125000 Kč |
Od it09az3(2005)
Od SuumCuique(2005)
Od Jirka_Pce(2003)
Od Sypkin(2003)
Od Sypkin(2003)
Od Sypkin(2003)
Od Sypkin(2003)
Od Bida(2003)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od samitras(2001)
Od Cejko(1999)
Od Cejko(1999)
Od parezi(1998)
Od Pinty(1997)
Od Ajdikk(1997)
Od RedRider73(1996)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Kawasaki ER5 chytá na jeden válec | 7 | 14.4.2025 22:22 | ||
Opravy a údržba | Kawasaki ER-5 2002, netáhne, chcípe, zlobí | 9 | 24.3.2025 12:00 | ||
Hledám, potřebuji | Kawasaki er5 žárovka | 11 | 6.3.2025 16:44 | ||
Opravy a údržba | Pokles vykonu v 4000tis ot | 5 | 18.11.2024 09:13 | ||
Opravy a údržba | nejvhodnější olej do Kawasaki Er5 | 54 | 2.11.2024 12:48 | ||
Japonské | Můžu tento olej ? | 52 | 2.11.2024 05:38 | ||
Japonské | Kawasaki ER5 | 13 | 26.4.2024 04:32 | ||
Výběr moto | Motorka A2 35kw pro trpaslíka | 29 | 25.3.2024 17:59 | ||
Enduro & funbike | Karbce | 1 | 10.3.2024 16:53 | ||
Hledám, potřebuji | Kde brát náhradní díly | 4 | 8.2.2024 12:45 | ||
Naked bike | Nefunkční tachometr | 3 | 6.10.2023 19:22 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki ER5 | 8 | 24.9.2023 15:50 | ||
Japonské | Hadička er5 | 5 | 16.8.2023 08:00 | ||
Opravy a údržba | Klepavy zvuk v přední části motorky | 15 | 25.5.2023 22:51 | ||
Opravy a údržba | Dobíjení AGM baterie | 50 | 4.5.2023 14:04 | ||
Opravy a údržba | Vytékání chladící kapaliny z dírky na pravé straně motoru | 12 | 14.4.2023 21:33 | ||
Naked bike | Koukám po lacinější motorce do 50 000 kč | 8 | 12.10.2022 16:02 | ||
Naked bike | Kawasaki ER 5 - nedrzi otacky, olej v airboxu, cerne svicky | 17 | 21.8.2022 09:27 | ||
Silniční cestovní | Klepavy zvuk | 4 | 17.8.2022 23:00 | ||
Silniční cestovní | ER 5 35kw volnoběh | 7 | 10.8.2022 07:01 |
Odškrcená 25 KW verze, doplněná Dynojetem - všechny úpravy změřeny na brzdě, Metabond, upravené pře...
Kawasaki ER5 je stroj, který si zamiluješ. Nesmrtelný dvoubuch, který tě neomrzí. Kawa má hezký zvuk...
No, co o ní říct... Nikdy mně žádná nezaujala tak, jako tato. někdy jí říkám Kuledrťka
Po CBR 125 jsem přesedlala na pětistovku, moje první "velká" motorka, tak si užívám toho, že jsem sc...
Moje první seznámení s novou láskou, aneb jak jsem poznal Kawasaki ER-5
Mrštný Cvrček. Není lepší definice
Nazdárek, takžen po fíkoj a simsonoj je tohle moje první klouná mašina. Sehnnal jsem ji přez inzerát...
Modrá, pěkná, hodná. Mám jí prostě ráda :-)
20.9.2007-tak dneska našla moje motrka nového majitele!Já ji mohu jen poděkovat za perfektní a 100%...
Tak tohle je moje prvotinka :) Mám ji od února 2009, a za první sezónu sme spolu zhltli něco málo př...
Červeny maly otloukanek ktery se hodi pro rohliky a pro začinajci jezde na motorce :) necha se jezdi...
Postarší malá dáma, která mě po letech navrací do jedné stopy.
Dobrá motorka...na začátek ideální
Skvěle splňuje, co čekám od první motorky. Už má něco za sebou, takže, když mi spadla při vystrkován...
První vytoužené japonské moto se čtyřdobým motorem.
Motorka na svezení, pro důchodce. Po dlouhých letech si chci ještě užít jízdu na motorce.
Motorka pro začátečníka, vhodná na naučení.
Je to taková velice spolehlivá, vše snesoucí, jemná brumlavá babička, co si občas umí i pěkně zařvat...
díky laďáku jsem dřív slyšet, než vidět. Není to žádnej závodník, ale když se za to vezme, tak se um...
Na naučení pro manželku naprosto ideální, neumím si představit lepší, pro úplné začátečníky kterým t...
Při loňskym pádu na štěrku jsem kromě rozdrcení budíků taky odřel a promáčkl nádrž. Nějakej čas jsem...
olej, filtr...trocha péče... letos pojede k moři
Počasí tak akorát na klidnou jízdu mezi mrakama. Po najetí cca 80ti km a fyzický únavě po celym dni...
Měnit ložiska v krku řízení jsem se nenaučil. Výměnu provedl můj celoživotní mechanik a opravář, tát...
Trhlina mezi svodem a koncovkou se zvetšila tak, až koncovka "upadla" úplně a visela jen na šroubu p...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.6/10 |
Spojka | 8.0/10 |
Vibrace | 6.8/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 7.7/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 6.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.4/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.9/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Triple | |
Aprilia Pegaso 650 | na začátek vysoké těžiště, příště |
Suzuki GSF 400 Bandit | neměla padáky a nechtěl jsem je shánět |
Honda CB 600F Hornet | cena |
Honda CB 500 | Nebyla žádná poblíž zrovna. |
Kawasaki GPZ 500 | Špatný stav vybraného kusu |
Suzuki GS 500E | Nižší výkon, starší design. |
Suzuki GS 500E | Dostupnost a výběr |
BMW R 850 R | chtěl jsem začít na něčem levnějším a slabšim |
Suzuki GS 500E | Našel jsem ER5ku v parádním stavu. |
Suzuki GS 500F | |
Suzuki GS 500E | |
Suzuki GS 500E | |
Kawasaki ER 6N | cena, výkon |
Yamaha MT-03 | Ideálka, ale verze o 660ccm je málo dostupná a když už tak nesplňuje kW co jsem mohl mít |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Moc silná, akorát by mě t nutilo tahat za to jak dobytek |
Honda CB 600S Hornet | Víc válců, víc financí v momentě pokud by šlo o servis |
Honda CBF 500 | Dle recenzí a na doporučení ER 5 ovladatelnější |
Suzuki GS 500E | ER 5 se mi víc líbí. V době koupě nebyla rozumná v okolí. |
Suzuki GS 500E | žádný v optimální vzdálenosti a cenové hladině |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GS 500E | |
Suzuki GS 500E | Chtěl jsem vzduchem chlazený motor |
Suzuki GSF 400 Bandit | Také pěkná ale ne jako gsf 400 |
Suzuki SV 650S | Takový meruňkový jogurt. Neurazí, ale ani nenadchne. |
Suzuki GS 500E | nenašel jsem takovou, co by mi padla do oka |
Suzuki GS 500E | ER 5 taky byla v hledáčku ale nenašel sem žádný zajímavý kousek. Většina byla otlučená jak píšťalka nebo všemožně upravovaná. |
Yamaha XJ 900 | Nemala 35Kw a v okolí sa žiadny pekny kusok nenachadzal |
Kawasaki EL 250B | Nemala 35Kw a v okolí sa žiadny pekný kúsok nenachádzal |
Yamaha XV 535 Virago custom | Nakonec jsem upřednostnil Virago kvůli pohodlnějšímu posezu a lepšímu zvuku |
Kawasaki GPZ 500 | Zrovna nebyla k mání někde poblíž |
Suzuki GS 500E | |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Výhodnější koupě. |
Honda CBR 600F | Naskytlo se tohle za lepší cenu |
Suzuki GS 500E | modelové řady co jsem vybíral měly vzadu bubnovou brzdu a horší podvozek. |
Honda CB 600F Hornet | Nakonec jsem dal přednost většímu výkonu. |
Suzuki GS 500E | výkon (A2) |
Suzuki GS 500E | Naskytla se pěkná cena Gska. Navíc, chtěl jsem spíše 4val. |
Honda CB 500 Cup | ...aktuální nabídka... |
Suzuki GS 500E | špatná manipulace s řídítky, nebyla jsem si na ni vůbec jistá |
Suzuki GSF 600 Bandit | Hlavně kvůli vzhledu a motoru. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2004 | Radek156 | er5-el.-schema.png | 315 KB | Schema zapojení kompletního el. rozvodu s barevně označenými vodiči. Spojené dvě A4 z manuálu do jednoho obrázku. |
2003 | Želva_2 | navod-k-obsluze.pdf | 7.0 MB | Kawasaki ER-5 Návod k obsluze |
2003 | Honza1210 | 116_kawasaki-er5_servic-manual.pdf | 7.1 MB | |
2003 | Kohlstein | kawasaki-er-5-2003.pdf | 4.6 MB | Owner manual english |
2003 | Don_Juan | 659_er5.pdf | 7.1 MB | Motorcycle Service Manual |
2001 | mRKEF | er.pdf | 7.0 MB | Servisní manuál s podrobným popisem celé moto, včetně střev. Pro ročníky 2001-2005. Jazyk: ENG |
2001 | kuku | 453_manual-er5.pdf | 7.1 MB | SERVISNÍ Manuál v angličtině. Lze použít i na ostatní ročníky. Popisuje údržbu a opravy motocyklu. |
2000 | MiraZR | kawasaki-er5_service-manual.pdf | 7.1 MB | |
2000 | Reno_dl | manualen.pdf | 7.1 MB | |
2000 | maniak | manual-er5.pdf | 7.1 MB | |
2000 | Hanzis1 | kawasaki-er5-20...vice-manual.pdf | 7.1 MB | Manual k ER5 buhužel v angličtině...alespoň něco ;) |
2000 | chlapyk | er5-navod.pdf | 18 MB | |
2000 | chlapyk | er5-navod.pdf | 7.1 MB | |
2000 | Med_věd | manualen-en.pdf | 7.1 MB | Kompletní servisní manuál pro Kawasaki ER-5, bohužel je v angličtině... |
2000 | Med_věd | kawasaki-er5-se...i-intervaly.doc | 65 KB | Základní servisní údaje, včetně tabulky servisních intervalů (v češtině!). |
2000 | Med_věd | 1348_uzivatelska_prirucka_er-5.pdf | 18 MB | Uživatelská příručka k motocyklu. Opravdu jen základní uživatelské informace... (v češtině). |
2000 | Kohlstein | thermo-bob.pdf | 1.6 MB | Úprava chladicího okruhu - bypass. |
1999 | zappa_87 | kawasaki-er5_service-manual.pdf | 7.1 MB | |
1999 | DavidHavel | er-5-prirucka.pdf | 18 MB | http://davidhavel.pise.cz/459-uzivatelska-prirucka-kawasaki-er-5.html |
1998 | popelnica | er5.pdf | 7.1 MB | |
1998 | Neronis | manualen.pdf | 7.1 MB | Manuál na ER 5 od roku 98, ale žádný rozdíl od 97 sem zatím nenašel |
1997 | Myrek | uzivatelska_prirucka_er-5.pdf | 18 MB | Je to pár stránek bežné údržby, ale může se to hodit:) |
1988 | Hoookr | manualen.pdf | 7.1 MB | Anglický manuál |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Sport Demon | 17" | Zadek | 2 | Myslím, že jsem si zvolil dobře. Byla to první pneu, kterou... | 19.07.2014 v 22:23 |
Pirelli Sport Demon | 17" | Předek | 2 | Jednoznačně podle mě jedna z nejlepších předních pneu, které... | 19.07.2014 v 22:11 |
Michelin Pilot Activ | 17" | Zadek | 1 | 31.07.2011 v 11:26 | |
Michelin Pilot Activ | 17" | Předek | 1 | 31.07.2011 v 11:21 | |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Zadek | 5 | 28.03.2011 v 13:00 | |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Předek | 1 | Jak jsem koupil motorku z roku 2002 a s 18500 km, byly tam j... | 30.05.2010 v 17:53 |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Zadek | 1 | - po 4 letech, už bych si tuto pneu nekoupil, praskl mi běho... | 23.04.2010 v 12:42 |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Předek | 1 | - po 4 letech stále v pohodě, bez problémů... | 23.04.2010 v 12:39 |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Zadek | 1 | 21.09.2009 v 14:10 | |
Continental Conti Twist SM Sport | 17" | Zadek | 3 | Celkově to jsou divné gumy... přijde mi že se dost dlouho za... | 12.10.2008 v 09:16 |
Continental Avenue | 17" | Zadek | 1 | Mám je nazuty zatím asi 1000km tak nemůžu moc hodnotit,ale p... | 02.09.2008 v 11:20 |