Přibližovadlo do práce a po městě a na proplétání Prahou. Nic víc, nic míň.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Forza 250: Málo dostupných na bazaru
První dojmy - Skútr hned padl do ruky. Ovladatelnost perfektní, motor pro mě až překvapivě živý. Také větší kola (vpředu 15" vzadu 14") dělají skútr vcelku pohodlný a v zatáčkách nemám problém mu věřit. Za brzdy je potřeba více vzít, ale na tom bude mít asi velký podíl kotouč zralý na výměnu.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi - lze jezdit s otevřeným plexi i po dálnici a nefouká, vyhřívané hefty na cestě
Průměrná spotřeba - 4.03687 l/100km
Recenze
První a ten nejstarší X-Max ve čtvrtlitru. Chtěl jsem nějaké levné přibližovadlo, které bude jezdit za málo a nebude náročné na servis. Kubatura byla jasná - 125 je málo a 400 už je dražší na provoz, proto 250. Začínal jsem u starých klasik jako Honda FES250, Majesty 250 atd, až jsem skončil u X-Maxe. Vizuální stav není zrovna hezký. Plasty mají na sobě škrábance, občas jsou ošoupané, ale nic nevařeno. Motor ale chytá velmi dobře, nic nemlátí, pneu jsou skoro nové a cena byla příznivá.
Motor má do 80 velmi dobrý odpich. Poté zrychluje až do 120 a poté se mu už nechce. Maximum jsem měl 140km/h po delším snažení na dálnici. Spotřebu mám zatím do 3,5l při ne uplně šetřivém stylu jízdy.
Naprosto perfektní je úložný prostor. Do zamykatelné schránky pod řídítky se sice vejde pouze peněženka a menší telefon, pod sedačku se toho ale vejde hromada. Je zde místo pro dvě helmy plus pár drobností nebo jako v mém případě na helmu a oblečení.
Klasicky po koupi nastal servis všeho. Kvůli absenci olejového filtru se sice mění olej každé 3 tisíce km, ale toho 1,2 litru nikoho nezruinuje. Brzdovku opět nikdo asi nikdy neměnil...
Dobrý stroj, známý ho má a stačí i mojí 660ce. At' dobře slouží.