Skvela motorka na cestovani po silnici...
První dojmy - Kdyz jsem si ji vezl domu, byl jsem mile prekvapen jak se dobre ovlada a jak jsme si sedli.. Brzdy slabsi nez jsem zvykly z Hondy..
Motorku bych doporučil pro - I pro mensi postavy..
Doplňky na motorce - Vyhrivane rukojeti Oxford Touring, navigace Garmin, tankvak a taska Triumph, zobak, zadni blatnicek s krytem retezu, drzak horniho a bocnich kufru, blastry, stavitelne plexi, kufr 52L, padaci ram, snizene sedlo...
Recenze
Tigra XRx 2015 jsem si vybral, protoze pri me vysce jsem z ostatnich testovanych motorek spatne dosahl a chtel jsem mit vetsi jistotu..Navic se mi libi, ma pro mne dostatek vykonu a linearni kroutak, je pohodlny. Koupil jsem pouzite snizene sedlo Triumph a ted dosahnu v pohode na zem a pritom je to sedlo stale pohodlne. Mam najeto teprve 600km, takze na hodnoceni je jeste brzy. Spotreba zatim 4,8L, zvuk motoru nezvykly, pohodlna a ovladatelna motka. Nechal jsem motorku zkontrolovat v autorizaku, vymenit olej, filtr a brzdovku..Vse pry OK.
K motorce mam originalni tasku na sedadlo spolujezdce, orig. tankvak, predni zobak, blastry, drzak navigace a navigaci Garmin, od Kappy: kufr 52L, stavitelne plexi, padaci ram vysoky, drzak horniho kufru s AL plotnou, drzak bocnich kufru, kryt retezu a zadni blatnicek.
Dnes jsem dodelal vyhrivane rukojeti Oxford Touring, za originalni nejsem ochoten dat 6500Kc.
Krásnej Tigřík , tenhle model se fakt povedl
Moc peknej tygr.
Jaká je spokojenost se stavitelným plexi? A jaké to přesně je plexi, předpokládám, že GIVI AF 6401. Zvažuji jeho nákup, ale někde se uvádí, že není pro verzi se stavitelným plexi, což verze XRX má. Když se dívám na GIVI.it, tak tam již není, tak nevím čemu důvěřovat. Takže díky za upřesnění.