
Triumph Tiger 800 XRT: Štědrý gentleman
16.11.2018
07.11.2017
01.05.2015
04.11.2014
06.10.2011
02.03.2011
04.11.2010
21.10.2010
20.09.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 799 cm3 | 800 cm3 | 799 cm3 | 800 cm3 | ||||
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | 69.3 kW (94.2 koní) | 70 kW (95.2 koní) | 69.3 kW (94.2 koní) | 70 kW (95.2 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 9300 ot/min | 7850 ot/min | 9300 ot/min | 7850 ot/min | 9300 ot/min | 9500 ot/min | ||
Točivý moment | 79 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7850 ot/min | 8050 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||
Počet válců | 3 | |||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 74 mm | 74.05 mm | ||||||
Zdvih | 61.9 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11.1 : 1 | - | 11.3 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | - | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 180 mm | - | 180 mm | - | 180 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | - | 170 mm | - | 170 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 308 mm | - | 308 mm | 305 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | - | 19 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 100/90 ZR 19 | 110/90 - 19 | - | 100/90-ZR19 | 110/90 ZR19 | 100/90-19 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70 ZR 17 | 150/70 - 17 | - | 150/70-ZR17 | 150/70 ZR17 | 150/70-17 | 150/70R17 | |
Rozvor | 1555 mm | 1530 mm | 1555 mm | 1530 mm | 1555 mm | 1545 mm | 1530 mm | |
Úhel hlavy řízení | 23.7 ° | 56.1 ° | 23.9 ° | 23.7 ° | 23.9 ° | 23.8 ° | ||
Závlek předního kola | 86.2 mm | 92.4 mm | - | 86.2 mm | - | 86.6 mm | ||
Výška sedla | 810 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 210 kg | - | 190 kg | 188 kg | 199 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 216 kg | 210 kg | - | 210 kg | 213 kg | 222 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 223 kg | ||||||
Objem nádrže | 19 l | |||||||
Množství oleje | - | 3.7 l | 3.6 l | |||||
Spotřeba | 6 l/100 km | - | 5.74 l/100 km | 6.4 l/100 km | 3.65 l/100 km | 4.7 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 210 km/h | 200 km/h | - | 210 km/h | ||||
První cena | 223750 Kč | - | 299200 Kč | - | ||||
Poznámka | 237 500 Kč s ABS. Model XC: 249 500 Kč, model XC s ABS: 267 000 Kč |
verze s ABS 237 500,- Kč | - | |||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 Km | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 Km |
Od paja_hendrych(2018)
Od paja_hendrych(2018)
Od paja_hendrych(2018)
Od gulliver(2015)
Od Wildaja(2013)
Od Wildaja(2013)
Od xvladax(2012)
Od geoxpac(2011)
Od geoxpac(2011)
Od geoxpac(2011)
Italské šotoliny, Franice a tak nějak Al...
Rumunsko 2020 OFFandON
Triumph Tiger 1200 XRT: trumfová dvanáctka
Triumph Tiger 800 XRT: Štědrý gentleman
Krátké video s mým strojem.
Nový Triumph Tiger 800 XRT 2018 - Detail...
Nový Triumph Tiger
Triumph Tiger 800 XR a XC
Co na to Pepa Sršeň?
Triumph Tiger 800, Kevin Carmichael a Ju...
Triumph tě potřebuje
SW Motech a Triumph Tiger 800
Film s Triumphem Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Triumph od roku 1990 | 8 | 7.9.2024 13:48 | ||
Opravy a údržba | dealer tool pre triumph | 23 | 20.4.2024 15:56 | ||
Silniční cestovní | Rada při výběru cestovního endura | 44 | 16.4.2024 07:49 | ||
Hledám, potřebuji | Cena servisu Triumph | 29 | 17.12.2023 18:42 | ||
Silniční cestovní | Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt | 4 | 26.9.2023 19:08 | ||
Enduro & funbike | Triumph Tiger 800XR - řidítka, plexi a posez | 11 | 27.8.2023 18:57 | ||
Enduro & funbike | Triumh Tiger 800 - Dětské nemoci? | 44 | 2.8.2023 23:22 | ||
Tipy | Triumph Tiger 800 XR úhel natáčení řidítek | 13 | 17.7.2023 23:29 | ||
Opravy a údržba | Montáž padacího rámu Kappa KN6409 na Tiger 800 XRx | 6 | 26.6.2023 20:45 | ||
Hledám, potřebuji | Triumph tiger toolbox | 5 | 11.4.2023 17:56 | ||
Opravy a údržba | Vyhřívané rukojeti Oxford | 51 | 28.7.2022 15:44 | ||
Enduro & funbike | Stupačky pro spolujezdce - Triumph Tiger 800 | 1 | 18.7.2022 14:15 | ||
Opravy a údržba | Problém s TuneEcu | 53 | 5.4.2022 19:23 | ||
Enduro & funbike | imobilizer | 4 | 29.3.2022 08:42 | ||
125ccm | gripy | 4 | 27.3.2022 00:02 | ||
Silniční cestovní | Triumph Tiger 800 XRX (2019) servisní manuál | 2 | 25.8.2021 15:23 | ||
Silniční cestovní | 0 | 3 | 9.8.2021 05:45 | ||
Silniční cestovní | Triumph Tiger 800 nájezd | 18 | 30.7.2021 00:30 | ||
Pojeď taky | Někam, kdykoliv mezi 17-30 červencem | 33 | 29.7.2021 20:25 | ||
Opravy a údržba | Nářadí k Triumph Tiger 800 | 12 | 11.7.2021 21:10 |
Optimální poměr cena/výkon/univerzalita/snad i spolehlivost.
Přechod ze skůtru na moto - Triumph Tiger 800
Triumph Tiger 800 XRT cobalt blue
Klasika XRXko, v originálním stavu, který v bílý barvě vypadá líp než jsem čekal. Původně jsem chtěl...
Krásná, pohodlná a hodná motorka s potenciálem dravce.
Je to černý a za jízdy to piští...
Skvelá motorka na dlhé cesty ale aj do mesta.
Je úžasná, umí se rozletět kupředu s neuvěřitelnou lehkostí a motor vztekle piští, pokaždé, když ji ...
Prostě Tiger, jak má být, tříhrnek, krásný a můj. Parťák na výlety kolem komína i kolem světa....
Několik sezon spokojeně odježděných na Yamaze TDM 900 a je tu červík hlodálek zase... Znovu jsem se ...
Super motorka na cesty i do města, pohodlný posed.
Několik sezon spokojeně odježděných na Yamaze TDM 900 a je tu červík hlodálek zase... Znovu jsem se ...
Středně velké cestovní enduro pro začátečníky, kteří se chtějí vydat touto cestou cestovních adventu...
Nejlepši, obratná, není těžká, na cestování super.
Dobrá.pekna. a chytá na drc.proste na moji výšku úplně ideální mašina.
Mohutná, tvarově krásná kočička
Pokukoval jsem po tomto tygříkovi už delší dobu...
Výborný tří hrnek s nezaměnitelným zvukem
Lepší než se zdá… Dobrá pro zábavu i na cestování.
Moje druhy cestovní enduro,ale první Triumph,Moc příjemný stroj,
Když tady tak sleduju ostatní jak už dávno jezdí, tak se skoro stydím napsat, že jsem začal teprve t...
Tak jsem to pro letošek k 30.10 už zabalil, to listí a mokrá silnice mě fakt moc nerajcujou. Původn...
Den loučení a velký den smutku. Dnes jsem se loučil se svým dlouholetým přítelem, mým Tigrem. Proži...
Byla to sice trošku rychlo akce, ale povedla se na výbornou. Raďouch z Kunratic mě zavolal, a že prý...
Tak 2.dubna jsem chtěl konečně na první letošní vyjížďku, aleco čert nechtěl mašina byla proti... [l...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.9/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 5.9/10 |
Servisní síť | 5.4/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.1/10 |
Servisní intervaly | 8.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 8.3/10 |
Ochrana motoru | 7.3/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 900/885i | Původně jsem zvažoval novější 955i, ale na otestování splnila 885i to, co jsem od ní čekal. Uchvátil mě motor i podvozek. Zvuk motoru je skvělý, jak si po přidání zachrčí a jede je super! Měkký podvozek mě vyhovoval.. |
BMW R 1150 GS | Vzhledově se mě líbí, měl jsem od ní velké očekávání a o to větší bylo zklamání... |
Honda XL 1000V Varadero | Myslel jsem si původně, že to bude to co hledám, ale nebylo... Zpětně bych řekl, že mě při testování víc vyhovovala Suzuki DL 1000 |
Suzuki DL 650 V-Strom | Dobrá, pohodlná motorka. Vlastně jsem si ji nevzal hlavně z důvodu, že bych si pomohl jen stářím motorky, ale výkonem, nebo kvalitou podvozku ne... |
BMW F 750 GS | Vyšší cena |
BMW R 1200 GS | Jezdí všude, chtěl jsem nakonec motorku, která není úplně běžná |
BMW G 650 GS | Moc se mi líbí a vzhledem k tomu, že už se nevyrábí, udělalo na mě dojem i to, čemu říkám \"faktor posledního mohykána\". Svezl jsem se jen kousíček na starší F 650 GS a i když vím, že Gčko bude o nějaký ten kousek cesty dál, dal jsem přednost více válcům |
Yamaha Tracer 7 / 700 | Měl jsem půjčenou na víkend. Motor na mě udělal dle očekávání skvělý dojem, ale zjistil jsem, že na zapadlých asfaltkách až neasfaltkách, kde bych sám sebe viděl nejraději to není ono. Hledal jsem něco víc cestovní a trošičku víc enduro. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Byla by to volba rozumu, a určitě ne špatná volba, ale na pohled mě vůbec nechytla za srdce a když jsem měl čas, nebyla v půjčovnách k mání, takže jsem se nakonec ani nesvezl |
Honda XL 700V Transalp | Byl to dlouho favorit č. 1. Pro: Do začátku jsem hledal něco s výkonem, kterému budu mentálně stíhat. Měl jsem ho půjčený na víkend a věděl jsem, že bych si to uměl představit. Proti: Nemá šestku, nemá ukazatel zařazené rychlosti, měkčí přední vidle. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
Suzuki DL 650 V-Strom | Zkoušel jsem je bezprostředně po sobě. Tiger mi po všech stránkách líp sednul, Strom mi proti němu přišel \"rozhrkaný\". |
BMW F 800 GS | GS se chová jako houpačka. Strašně se při brzdění potápí. Hrozně líná potfora. Zkusil jsem ale jen jedno inzerované. |
KTM 1090 Adventure | Byla pred servisem, bez moznosti projizdky... |
BMW F 800 GS | stejný ročník, dvakrát tolik km, o 50 000 kč víc, další nesmysl |
Suzuki DL 1000 V-Strom | o dva roky mladší stroje, o 60 000 kč víc, nesmysl |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Cena už jsem nechtěl dvouválec |
BMW R 1200 GS | Vyzkoušel jsem a zklamání (projev motoru). |
Triumph Tiger 800 XC | V terénu zas tak moc nejezdím. |
Triumph Tiger 1050 | Větší váha, stáří, vzhled... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1000L Africa Twin | Přišla nabídka jaká se neodmiítá a zvítězila Afra :-) |
BMW F 750 GS | (a proč jsem ho chtěl koupit) Myšlenky na tři válce. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Horší dostupnost n.d.a doplňků |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Cena * nový model od roku 2017 * |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | |
KTM 890 Adventure | Pokukoval jsem po Triumphu (XR, XC...), ale nedoporučovali mi místní servis/prodej a na motorce jsem neviděl nic tak extra oproti KTM, co by mě zviklalo to risknout |
Triumph Tiger 1050 Sport | V době výběru jsem nenašel tu pravou 800ku ;) |
Yamaha FZ1 Fazer | Je to parádní Sir z britských ostrovů, ale...Fazer je prostě Fazer. |
Yamaha Tracer 7 / 700 | Starší ročník, veľa km, nejasná história, drahšia moto, |
Suzuki DL 1000 V-Strom | |
Triumph Tiger 1050 | trošku chyběl výkon |
Yamaha Tracer 7 / 700 | moc se mi líbí ve všem, kromě ceny ,škoda |
Yamaha Tracer 9 / 900 | GT pro mne dostupnější, sportovnější, zábavnější, hezčí, s rychlořazením, vyšším výkonem, výfukem pod motorkou a kufry v ceně. |
BMW F 650 GS | Mimo rozpočet |
Triumph Tiger 1050 Sport | Pochybnosti o dostatečném výkonu pro jízdu ve dvou. |
Honda NC750X | NC 750 byla nova |
KTM 1290 Super Adventure | T – zvuk pekný, plexi nepoužiteľné od 70 km/h; necitlivé tlačítka na riaditkach a motor mi nedával viacej ako terajšia moto |
Yamaha XT 660 Z Tenere | |
BMW F 800 GS | Nesedl mi posezem, ovládáním a nepůsobil na mě tak bytelně. |
Honda CRF1000L Africa Twin |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | raptor.uh | triumph_schvalene.pdf | 1.0 MB | Kompletní seznam schválených pneu pro moto Triumph do roku 2020 |
2019 | Sogeth | tiger-800-series-own.pdf | 4.7 MB | Uživatelská příručka AJ |
2015 | 2lizard | tiger-xrx-xcx.pdf | 5.5 MB | Uživatelský manuál |
2014 | M1r3k_cz | 6780_tiger-xrx-xcx.pdf | 5.5 MB | |
2011 | KamilS | tiger-800.pdf | 3.1 MB | Český manuál |
2010 | adminmotorkaricz | ttsm800xcabs.pdf | 89 MB | Triump Tiger 800 a 800XC včetně verze ABS - servisní manuál Anglicky |
2011 | Ludva45 | 21.04.2021 | Stáhnout mp4 |
Staženo:55x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Scorpion Trail II | 17" | Zadek | 1 | Vyměněno za originál dodávané pneu Metzeler Tourarence Next ... | 14.03.2021 v 10:44 |
Pirelli Scorpion Trail II | 10" | Předek | 1 | Rozměry 100/90 R19 (již není možné opravit v popisu pneu). V... | 14.03.2021 v 10:37 |
Metzeler Tourance NEXT | 19" | Předek | 2 | Za mně zatím celkově 2: myslím, že jsou lepší pneu (teď mám ... | 14.03.2021 v 10:28 |
Metzeler Tourance NEXT | 17" | Zadek | 2 | Za mně zatím celkovo 2: myslím, že jsou lepší pneu. Výhodou ... | 14.03.2021 v 10:21 |