Výkonná a krásně ovladatelná motorka
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900: Menší výkon, nižší kvalita komponentů a zpracování
První dojmy - Tvrdý podvozek, jednak kvůli přepákování zadního tlumení a jednak z přechodu z cesťáku. Tak jsem to trochu povolil a taky jsem si už zvykl. Takže nyní je to již OK. Jediné s čím jsem trochu laboroval byly řidítka.
Doplňky na motorce - Větrný štítek, ochranné protektory, zásuvka 2xUSB+12V,
Recenze
Chtěl jsem něco sportovnějšího, obratnějšího a mrštnějšího na blbnutí o víkendech a samozřejmě i něco novějšího.
Po 3 tis.km můžu říci, že jsem si vybral dobře. Jede jako prase, krásně se skládá do zatáček, brzdný účinek mi taky vyhovuje a celkově mi vyhovuje i posez. Nic mne nebolí, sedačka je tvrdá tak akorát.
Ještě bych se zmínil o poloze řidítek, jak jsem psal výše. Nějak mi nepadly do ruky, tak jsem je různě posouval až jsem nakonec dospěl v nastavení na polohu 3 (při koupi bylo nastaveno na 2,0).
to allek Vůbec nic to nedělá, ani při 250 km/h. Hluk je standardní, prostě naháč, ale do helmy to nemlátí. Dokonce používám komunikátor na helmě. Já jsem s plexi spokojen (měřím 177 cm).
Co dělá to plexi. Mně v rychlosti 120 km a dále se začne chvět ve 180 už se celé klepe a kroutí. Po první jízdě jsem ho sundal. Jinak to hučí do helmy jak prase. Motorka super.
Krásná suza přeji hodně najetých km bez nehod a hlavně krátkou zimu