v terénu jsem prostě Hondař a nejde jináč :D pořízena v rámci "rekonvalescence po nehodě" a jako tréningový stroj pro Flat track
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - vychcané přední tlumiče, total nebrzdící přední brzda díky oleji z tlumičů a byla to taková "špindíra", jinak plasty a rám ok, klasika vycvakané přepákování, vata v koncovce v háji, sehnáno laděné koleno Pro Circuit platinum pipe a hned se na to lepe dívá a jede :D
Recenze
vychcané přední tlumiče, total nebrzdící přední brzda díky oleji z tlumičů a byla to taková "špindíra", jinak plasty a rám ok, klasika vycvakané přepákování, vata v koncovce v háji, sehnáno laděné koleno Pro Circuit platinum pipe a hned se na to lepe dívá a jede :D...
tlumiče sem udělal, kotouč s deskama vyměnil, koncovku převatoval, udělal kryt pod motor, osadil Pro Circuit, celkově přizpůsobení si ke svému obrazu...víc se tomu věnovat v zimě...
edit 2020:
takže teda uděláno komplet, motor, všechny ložiska rám kyvka přepáko a kola,repas zadního tlumiče, přidány motohodiny které tam vůbec nebyly takže začínám od nuly, gdyž už je to stejně celé udělané :)
předeláno na vyšší Fatbáry, spousta hodin korekcí, čištění, mazání, tvoření obrazu svého a gdesi cosi.
převrtáno na 134 ccm, píst a ojka Wossner jede to náramně :)
edit 2021:
no z počátku se zdálo že to jede, ale po pořízení CR125R z '93 se ukázalo že to nejede...hold ta vložka i gdyž na 134 ccm není ideální...
proto pořízen fungl nový válec s nikasilem orig uloženka Honda no a zaběhlé koně jsou zpátky, Vertex gdesi cosi, tlumiče, přepáko...od editu 2020 najeto 50 mth
Husty , prijedu se mrknout na drahu v NJ urcite tam litas
ty mě stále překvapuješ...