Další univerzální motorka. Do města i na týdení trip. Pohodlná, lehká, mrštná.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Po přesednutí z CSka je to docela změna, posed je jiný, zrcátka z boku kapotáže místo na řidítkách byl taky nezvyk. Na všechno jsem si však zvyknul po pár stech kilometrech.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil někomu, kdo už má něco naježděno.
Recenze
Motorku jsem pořizoval jako nástupce mého předešlého BMW F650CS. Potřeboval jsem něco silnějšího a se šestistupňovou převodovkou, protože od jara do podzima jezdím prakticky jen na motorce a často přejíždím z Prahy do Budějc a né vždy je čas na jízdu mimo dálnici. Myslím, že je to opravdu krok vpřed. Cestování ve dvou není problém, je relativně pohodlný pro oba a síla motoru je uplně dostačující. Motorku jsem koupil i s originálními bočními kufry a přidal svůj zadní box od Milánka, takže ve dvou pod stan krásně.
Po mých asi 10 tisících a u motorky v cca 60 000km odešel zadní náboj kola. Prý na to byla svolávačka, ale mě v BMW řekli, že na svolávačce byl už předchozí majitel a náboj byl v pořádku. Oprava tedy byla na mně. Ve stejné době odešlo i nějaké čidlo v palivovém systému. Vše vyřešil Práškin, díky mu :) Když jsem pak konečně zase začal jezdit, začly se mi za jizdy vypinat a zapínat budíky a praskat žárovky. Regulátor dobíjení přebíjel. Výměna pomohla a pak už přišla zima...
Tak snad následující sezona bude jen o ježdění a bez starostí.
vítej v klubu, docela se ti sypala. Já mám přes 70tisíc najeto a nic, jen tem motor mlátí. Co ten náboj? napiš mi sz
Skvelá moto, ja sem na ST najezdil už 65000km. Co sem mal poruchy tak 2 krát zhorany alternátor a raz rozsipane ložisko unášača zadného kolesa. Ináč spokojenost. Preju hodne pohodovych km a dávam 10b
hezkej kousek ať ti dělá radost. Já také přesedlal ze Scarvera