update: už je moje...
Tohle je motorky mojí přítelkyně, jezdíme na ní spolu a postupně dojmy z jízdy vytlačila moji CBR 900RR, kterou jsem prodal.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Traktor, je to hrozně komická motorka...
Motorku bych doporučil pro - Pro vyklidně né jezdce a vyznavače dvouválů a modrobílých vrtulí :-)
Doplňky na motorce - Padáky od Rutana (přítelkyní využívané) a ochrana nádrže Italpads.
Recenze
update duben 2020 (během vyjížděk na nákup a za mámou)...
---
sečteno, podtrženo, je to cestovní motorka téměř bez chyby, samozřejmě v kategorii porovnatelných moto-parametrů. K1600 bude určitě skoro stejně dobrá... ))
táhne od spodu, díky tomu se krážně vykružují zatáčky, i při 10 stupních C se dá jít až skoro na hranu gum (tímto zdravím gumy Avon Trailraider...)
Nejlepší na celé motorce je její aktivní bezpečnost, tzn špičkový podvozek, ABS, samovypínací blinkry a vyhřívaný hefty
jediná nevýhoda je cena nerepasovatelného (zatím) zadního uložení kola,
ale makám na tom...
náhradní uložení jsem na netu našel 4, dva v Texasu, jeden v Polsku a jeden v Německu...
další drobnější nevýhoda je, že to není žádný dálničí stíhač 180km/h +
ale cestu přes Orlické hory a Jeseníky (viz níže) jsem dal teď za cca 5h...
---
14.9.2019 po cca 1000km:
Je to traktor, jede to odspodu, nahoře to je mrtvé.
Nicméně zatáčky na ní projíždím v podstatě stejně rychle jako na té CBR 900 RR, víc tak nějak nenuceně. To mě překvapilo.
Vyzdvihnout musím podvozek, ten mi přijde fakt dobrej. Žehlí český tankodromy jako nic...
Motor je pořád traktor, ale už jsem si asi zvyknul. Všechny emoce se u něj dějou do cca 120km/h, pak už je mrtvo. Samozřejmě v porovnání s CBR 900 RR...
Ale zase tak mi to nevadí, stejně víc nejezdím. No, předjíždění není tak s jistotou, ale dá se s tím žít...
Ale jako celek to nemá vlastně žádnou chybu, a to mi na mé dlouhé tratě (naposledy s CBR 900 RR najeto 911km v kuse) asi bude vyhovovat.
A má to ABS a to prostě chceš...
A ještě mě dostal letmák, to je fakt krása...
---
update 21.9.2019 po cca 700km v kuse:
rovně to nejede víc než 120km/h, zato zatáčky to krájí jako Cuck Norris máslo.
V podstatě na ní jedu pořád 100km/h, zatáčky, rovinka, je to jedno...
Trochu mi chybí rychlostní převaha nad plechovkama, ale zatím to vyvažují schopnosti ST čka v zatáčkách.
Na mojí oblíbené trase Liberec-Hradec-Žamber-Vamberk-Červená Voda-Šumperk-Rýmařov-Bruntál-Opava-Ostrava-Havířov a z5 jsem byl o cca 2h pomalejší než na předchozím CBR 900RR.
Ale zato se druhý den necítím jak po mlátičce..
Takže celkem OK motorka, na pohodové cestování a krájení zatáček.
Na machrování typu:"Včera jsem jel 450km/h" to není úplně vhodný stroj.
dobře, jsem rád že na tom nejezdím sám
Fajn moto. Ja mám na ST najezdenych už 65000km a Max spokojenost. Len nechápem že to nejede vic jak 120km/h. Ja na mojem sem jel v pohode 210km/h a to v tandeme a z plnyma kuframa. Je fakt že od 180 už to tolko neakcelerovalo. Ale oproti Fireblade to určite nejede
Preju hodne pohodovych km a dávam 10b
911 km v kuse na CeBRu