Vždycky jsem chtěl zkusit V2. No a kdo má s V2 nejvíce zkušenosti no přeci Ducati. Tak jsem si konečně splnil sen a Ducati koupil.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R 1000: důvod neuveden
Aprilia Tuono 1000R: důvod neuveden
Ducati Monster 1100 EVO: důvod neuveden
Ducati Hypermotard 1100/1100S: důvod neuveden
KTM 990 SuperDuke: důvod neuveden
První dojmy - Motorka je ovladatelná jak kolo oproti GSXR 1000 k1. Je to hlavně poznat v pomalých rychlostech, GSXR je zase o dost stabilnější než Monster ve výších rychlostech. Monster nad 200Km/h začíná být nervózní, ale je to naháč a ne superbike. Do Sosnový bude Monster jak dělaný. Jinak motor táhne krásně odspoda a jede už od 3000 otáček, kde je gsxr 1000 ještě mrtvola. Má to krátký kvalty a je s tím nesmírná zábava i v pomalých rychlostech, což jsem právě chtěl. Zvuk naprosto parádní. Motorka dělá hromadu zvuku při zrychlení, ubrání plynu, je to jak živý zvíře no prostě Monster a starý vzducháč dvouventil. Jak píšou Angláni motor je agricultural, čili agrární tudíž ještě opravdová nevychovaná Ducati se suchou spojkou.
Motorku bych doporučil pro - Určitě ne začátečnikovy, sice to na papíře vypadá že nemá moc koní, ale je to zpřevodovaný a má to více kroutáku odspodu než litrový superbiky a při podřazování se tomu blokuje zadní kolo.
Doplňky na motorce - Plexi, brašny, zásuvka 12v, konektor pro nabíjení baterky, otevřený kryt spojky,držák na kameru, ukazatel kvaltu, padáky, držák mobilu, Leo Vinnce výfuky
Recenze
Motorku jsem koupil 1. 6. 2020 s nájezdem 33809Km a kompletní servisní historii po prvním majiteli, který ji kupoval novou v Moto Italia v Praze. Motorka byla lehce padlá na levou stranu na okruhu v Brně, ale odnesla to jen kosmetika a byla poctivě opravená v Officina Riantini u pana Rianta, kam i jezdila na pravidelný servis. Sice jsem se dozvěděl později, že se Ducati padlé na levou stranu nekupuji, ale risknul jsem to a zatím po naježděných 2000Km absolutně žádný problém a jsem s motorkou nadmíru spokojeny. Je s ní nesmírná zábava i v legálních rychlostech. Výkon sice oproti GSXR 1000 K1 schází, ale popravdě já GSXR až tak často netočím přes 7000-8000 otáček, takže ve finále jezdím s výkonem okolo 100 koní, takže mi Monster bohatě stačí a rozdíl ve výkonu se hlavně pozná na dálnici, kde občas vytočím kvalty na plno a taky při rychlostech nad 180km/h kde Monster začíná ztrácet na dechu, ale jinak na okresky výborná mašina s ovladatelnosti kola díky nízké váze. Na jedničku se zvedá plynem jak nic a i na dvojku to jde pomocí těla . Až s ní najedu více km, tak se ještě rozepíšu podrobněji.
Diky
Krasavec, ať pořád dělá radost!
Díky Hříbek. Taky doufám že GSXR jen poroste na ceně. Ta už z domu nepůjde. Ještě jsem koupil pro jistotu náhradní motor a hodlám u K1 vyměnit vidle a dát tam radiální bremba a ještě lehce vyladit motor pomoci healtech FI tuneru, dát quickshifter a možná i trakci abych se nerozsekal na okruhu
Moc pěkný Monster v černé a gsx-r vypada taky v topu, to uz jen poroste na cene
Mazlowski