
Ducati Hypermotard 1100
11.09.2008
2008 | 2009 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1078 cm3 | |
Výkon | 66 kW (89.8 koní) | 70 kW (95.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | |
Točivý moment | 103 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 4750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | desmo | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 98 mm | |
Zdvih | 71.5 mm | |
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Nominální výkon | 62 kW (84.3 koní) | - |
Typ rámu | Příhradový | |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 165 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 141 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | - |
Rozměr zadní pneu | 180/55-ZR17 | - |
Rozvor | 1455 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | |
Závlek předního kola | 102 mm | - |
Výška sedla | 875 mm | 845 mm |
Výška sedla max | 910 mm | - |
Suchá hmotnost | 177 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 190 kg | - |
Užitečná hmotnost | 390 kg | - |
Objem nádrže | 12.4 l | 20 l |
Rezerva | 3.3 l | - |
Množství oleje | 3.7 l | - |
Maximální rychlost | 200 km/h | 215 km/h |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km | - |
Výměna brzdové kapaliny | 36000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 24000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | 12000 Km | - |
Od A_n_d_y(2020)
Od Chose1100(2007)
Od Chose1100(2007)
Zklamání po 1098. Rychle zapomenuto a vystřídáno nadšením...
Nevěsta by měla být vždycky v bílém. Tu co jsem si přivedl domů tohle nepsané pravidlo ctí a to se m...
Postupná láska k ní mě donutila k této výměně , i když na Monstříka budu vzpomínat v dobrém....
Ducatku jsem koupil novou v Brandýsku, mám ji od března a zatím najeto 2500km. Zatím origo stav krom...
Můj sen. Je to přesně to, co jsem chtěl. Viva la desmo L-twin! Instagram: maximus_duodecimus
tak ako vyzera , tak aj jazdi.. Stara dobra poctiva Ducna zo starej skoly zo vsetkym co k tomu patri...
Ducati Hypermotard 1100s černá,jede vodspoda jak čert.Punk na dvou kolech !
V nedelu som našiel inzerát, v pondelok kontaktoval predajcu, v utorok vybavil prepravu, v stredu pe...
Ducati Hypermotard 1100S, Extrémní supermoto poháněné velkoobjemovým dvouválcem slibuje mimořádné zá...
Italská rebelka s neskutečným fun factorem.
Zatím jsem s ní spokojený, tak doufám, že mi to vydrží
Italská kráska, která je tak nááádherná (v mých očích), že to ani nejde popsat .-)
Luxusní Ducatka na odreagovaní.
Italská rebelka s neskutečným fun factorem.
Zlobivý motokolo, který chce, abys na něj šlapal a dával mu za uši!
Super ovladatelna motorka se zajímavým charakterem. Hodně povedená.
Krásný a zábavný bike na běřné ježdění. Mám ho již přes rok, ale nebyl čas:)
Z vysneny R6 bolely záda a šla do světa. Muselo přijít něco s pohodlnym posezem.
Je to něco jako jízda na kladivu. Musíš si ji podmanit, být na ni tvrdej...
Prej vyšší strýt...ale u mně dobrý, sice je to tak tak...
Sezona 2025
Telč - vyjížďka po práci na café WDW 2024 (y) (y) (y) Servis - Desmo servis, třetí za 16let, př...
Hrad Kámen - projížďka Letní dovolená do Athén, super trip cca 4.000km - samozřejmě na Multistradě ...
České Budějovice - výlet na testovačku v G4R novinky Ducati DesertX. Super stroj - potřebuji :-DD ...
Sádek , Telč - vyjížďka, Staňkov - výlet na rybu, Bihač - výlet do Bosny, ale na Multistradě 950....
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 6.8/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 6.2/10 |
Terén | 4.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 6.3/10 |
Servisní síť | 5.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 6.8/10 |
Terén | |
Výška | 6.8/10 |
Ochrana motoru | 5.5/10 |
Skoky | 4.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 1000 | Lepší posez a větší zdvih. |
Aprilia Dorsoduro 1200 | Sedlo spolujezdce |
Aprilia Dorsoduro 1200 | Zkuste srovnat s Hyprem a uviddite sami... uz jen ta kyvka vzadu...to je jak kdybyste srovnavali Transita s tuplakama a Multivana... |
Ducati Monster 1100S | Hyper mi prišiel univerzálnejší a zábavnejší, aj keď Monster je zase viac sexi |
Ducati Hypermotard 1100 Evo SP | Za tu cenu to nestojí. EVO už není tak divoký.. |
Moto Guzzi V11 | nejak som si to romyslel,hladal som kus bez zasahu kutila domaceho,, |
Benelli TNT 1130 | cena nezodpovedala stavu. ale islo to jak krava, neskutocny zazitok.. |
Ducati Monster 1100 | Malá a nepohodlná.. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V85 TT | jen na kratke trasy |
Suzuki SV 1000 SZ | Vzhled, nepohodlí bez kapot |
KTM 990 SM | suchá spojka |
KTM Duke 690 | Rovnako ako pri Monstri, na môj súčasný štýl príliš ostrá. |
Ducati Monster 1100 | |
Aprilia Dorsoduro 1200 | |
KTM 950 Supermoto | |
Kawasaki Z 750R | Málo modelů s poctivým servisem, cena |
MV Agusta Brutale 800 | Původně number one, ale na delší výlety nepohodlná. |
Aprilia Dorsoduro 1200 | Nakonec rozhodla |
Honda VTR 1000 SP2 | Jednou na něj taky dojde |
Aprilia Dorsoduro 750 Factory | Nebyla žádná s dobrým poměrem cena/kvalita |
Kawasaki Z 750 | Poloviční cena :-) |
Ducati Sport 1000 | naskytla se koupe Sportky |
Triumph Scrambler | nenasel jsem hezky kousek |
Kawasaki Z 1000 | Ani nevim, ta mi spis tak vrtala hlavou ale nikdy me neoslovila az tak moc |
KTM 950 Supermoto | Nebyl žádný pěkný a hlavně je supermoto lepší, takže jasná volba |
KTM 990 SM | Hypermotard je prostě nádherná motorka. Vzhledově neskutečně povedená. Ale potřeboval bych ji k sobě o pár čísel větší. Jasný, motorka na vzhled nejezdí, ale raději si koupím 990SM, která se mě taky moc líbí a ještě ke me prostě víc sedí. |
Aprilia Dorsoduro 750 Factory | |
Yamaha MT-09 Street Rally | prostě Ducati |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | adminmotorkaricz | hypermotard_1100s_1100.pdf | 2.3 MB | |
2008 | Stana.k. | ducati-imobilizer.pdf | 2.8 MB | Systémy imobilizéru Ducati |
2007 | Mark09 | test-velkych-motardu.pdf | 8.4 MB | BMW HP2 TEST MOTOHOUSE KTM DUCATI |