Ideálně velká motorka na cestování a občasný lehký terén.
Motorka koupena od Ondrej-Moucka (Želiv) - Prodejce byl velice ochotný, přizpůsobil se i víkendové prohlídce, nechal bez složení hotovosti motocykl vyzkoušet a prodávaný stroj byl přesně v takovém stavu, jaký uvedl v inzerátu , vřele doporučuji
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: starší model, již se nevyrábí, lehce slabší výkon,ale hlavně jen jeden kotouč vepředu
BMW F 800 GS: příliš vysoká a pro mě nepotřebná větší orientace na terén
Triumph Tiger 800 XC: dostupnost náhradních dílů, dle recenzí topí do nohou, vyšší cena
První dojmy - Velké nadšení , ale i respekt z váhy a výkonu.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se nehoní za výkonem, jezdí na kochačku a potřebují spolehlivý stroj , který je příjemný na ovládání
Doplňky na motorce - Vyšší plexi Wünderlich, zvýšení ochrany rukou Wünderlich. Po zimě 2021-22 doplněn horní padací rám od Touratechu, oba padací rámy do barvy rámu motorky , dokoupeny všechny originální kufry a lehké karbonové polepy.
Po zimě 2022-23 - doplněn spodní kryt motoru Touratech + přídavná světla na padací rám
Recenze
Ke kategorii GS již toho bylo napsáno mnoho. Ikdyž je toto jedno z nejslabších typů,
tak k pohodlnému cestování bohatě dostačuje. Její vybavení jízdními režimy a doplňkovými funkcemi odpustí nejednu řidičskou chybu.
Po 25 letech návrat k motocyklu, vzhledem k tomu, že na kole zvládnu maximálně 220 km za den, tak cestování na motocyklu bylo logické vyústění touhy po cestování. Dlouho jsem hledal typ přiměřený mým fyzickým dispozicím, s optimálním výkonem a typově na delší cesty. Tento typ je ideálně splňuje všechny požadavky pro mé cesty do práce, ježdění okolo komína, ale zvládl jsem s ní na pohodu 450 km v kuse bez jakéhokoli bolení v zádech nebo zadní části těla. Vzhledem k tomu, že cestuji převážně sám, tak i výkon je pro mě zcela dostačující. Spotřeba 3,8 l je příjemným bonusem.
Je to ročník 2017 dovezený z Německa , servisovaný v Mnichově s kompletní doloženou servisní historií. Je vybavena jízdními režimy Rain, Road a Enduro. Elektronický podvozek ESA lze nastavit na Normal, Sport nebo Comfort, samozřejmě má ABS, které lze vypnout , ASC kontrolu prokluzu,vyhřívané rukojeti a TPC hlídání tlaku v pneumatikách. Vyztužené kryty rukou. LED blinkry i zadní světlo. Dále je instalován základní spodní padací rám Touratech a originální držáky na Vario kufry včetně plotny na Topcase. No a nakonec bílá barva s červeným rámem je opravdu top.
Super :)
ten červenej rám je super
Jo vypadá vážně dobře. Tak ať ti to lítá.
vyzera ako nova