SFV2 nádherná motorka s “dostatečným” výkonem, přesně to co jsem hledal.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 10-Hostivař)
Výška jezdce: 191 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: Technicky asi lepší stroj za srovnatelnou cenu (předváděčka), hlavně tedy semi-aktivní podvozek. SFV2 mě ale dostal designem, ergonomií a je to prostě takový pankáč, který mi sedí i výkonnostně.. Elektronický balíček je top.
Aprilia Tuono 1000 R Factory: Testoval jsem jen základní verzi s nižší cenovkou, ale je to podobné jako s BMW S 1000 R, za srdce mě chytil víc SFV2. Výkonnostně už mi tuňák přišel jako overkill pro převážné silniční ježdění. Posez je u tuňáka více sportovní.
První dojmy - Nad 6.000 otáček se dějí věci….krásný zvuk, skvěle ovladatelná a výkonná mašina. Městské popojíždění nesnáší kvůli nízkým otáčkám. Rozbité okresky kvůli tužšímu podvozku zase nemá rád jezdec :) Ale podvozek funguje výborně. Krásný asfalt a vyšší otáčky, to je pro ni to pravé, zde se spojí všechny přednosti motorky.
Motorku bych doporučil pro - Proto toho kdo chce pohodlnější výkonnou sportovní mašinu a nebude překvapený, že má tvrdší nastavení a motor se musí točit.
Doplňky na motorce - Evotech Performance Tail Tidy - držák SPZ
Evotech Performance Front Spindle Bobbins - padací protektor do přední vidlice
Evotech Ducati Streetfighter V2 ochrana chladiče
Ducati kryt zadního sedla
Ducati plexi štítek
Ducati/Rizoma závaží do řídítek
Spacers/vymezovače pro odstranění vůle na plynové rukojeti
Recenze
Motor:
Kolem 5tis ot.je cítit, že to motor hůře chroupe. mid-range se trochu zlepšil během zajíždění, určitě by si ale průběh zasloužil optimalizaci. Ale není to nic překvapivého, když je to svlečená Panigale.
Krásný a silný zvuk i se standardním výfukem, nad 6tis otacek motor ožívá a mašina je o dost jiná - živější, letí za plynem.
Motor trochu hřeje na semaforech, což je v pohodě v kombošce. Přes jeansy už je to trochu horší.
Quickshifter
oboustranný, bezchybný a přesný.
Brzdy:
Paráda, dávkování i síla, prostě Brembo.
Jízdní režimy:
Wet, Road, Sport - všechny defaultní hodnoty lze změnit.
Ergonomie:
I s výškou 191cm nemám problém. Nohy nemám příliš zalomené a moto je mi pohodlná. Pocitu stability pomáhají široká řídítka, která jsou pro mě akorát v tovární pozici (jinak lze poloha nastavit blíž/dál od těla). Ovládací prvky bez problémů. Sedlo je tvrdší. Vzhledem k větší postavě mám plexi na přístrojovku, jako alespoň nějakou ochranu před větrem, na dálnici je to znát.
Máme dost podobné stroje
Dobrá volba! Osobně bych si ji taky vybral jako další moto
Za mna super volba