
Čtyřválce BMW 2025: Brutální výkon a impozantní jízdní vlastnosti
07.04.2025
07.04.2025
22.03.2025
21.07.2022
29.11.2021
20.05.2021
01.01.2019
25.09.2017
29.03.2017
07.10.2014
30.10.2024
19.11.2020
11.07.2018
09.12.2016
04.10.2016
14.03.2016
27.08.2014
03.06.2014
05.11.2013
04.06.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 999 cm3 | ||||||
Výkon | 118 kW (160.5 koní) | 116.8 kW (158.8 koní) | 121 kW (164.6 koní) | 125 kW (170 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | ||||||
Točivý moment | 112 Nm | 114 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 9250 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 4 | ||||||
Rozvod | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 80 mm | ||||||
Zdvih | 49.7 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.1 : 1 | 12.5 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Mostový | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | - | 117 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70-ZR17 | 120/70-17 | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR 17 | 190/55-ZR17 | 190/55-17 | 190/55 ZR 17 | 190/55ZR17 | ||
Rozvor | 1439 mm | 1450 mm | 1447 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 65.4 ° | 24.6 ° | 24.8 ° | 24 ° | 24.2 ° | ||
Závlek předního kola | 98.5 mm | - | 96.3 mm | 97.6 mm | |||
Výška sedla | 814 mm | 830 mm | 810 mm | ||||
Výška sedla max | - | 840 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | - | 178 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | 207 kg | 205 kg | 199 kg | ||||
Užitečná hmotnost | - | 208 kg | |||||
Objem nádrže | 17.5 l | 16.5 l | |||||
Rezerva | - | 4 l | - | ||||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 3.2 0-100 km/h | |||||
Maximální rychlost | - | 258 km/h | 200 km/h | - | 200 km/h | 250 km/h | - |
První cena | 345280 Kč | - | 369500 Kč | 386000 Kč | 402900 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 393700 Kč | - |
Od Martiik11(2015)
Čtyřválce BMW 2025: Brutální výkon a imp...
Naháté čtyřválce BMW výkonnější navíc s ...
Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 10...
Obchůzka nového BMW S 1000 R a hodnocení...
BMW S 1000 R a jeho nová 6,5" TFT přístr...
Videotest BMW S 1000 R: Výkon není všech...
BMW inovuje roadstery G 310 R a S 1000 R
Honda CB 1000R+ vs BMW S 1000R: souboj č...
Video upoutávka: 3x big naked bike
BMW Motorrad Days 2017: GaPa již po sedm...
Motosalon 2017
BMW na výstavě eicma 2016
BMW S1000R a RR
Intermot BMW: 2 x nové R NineT, vylepšen...
Test Ride: BMW S1000R
Video: malá ochutnávka testu pěti naked ...
Zábava s BMW S 1000 R
Jooó to je nice germany made!
Na tomhle prostě chceš radši jezdit než se na to koukat ! :-)
Plnohodnotný univerzál a všeuměl pro každodenní ježdění, který mne na jedné straně poslušně a spoleh...
Je to klasický jednostopý trhač ramenních kloubů, který může i přes to všechno řídit 50kg bábofka tě...
Je to takové praktičtější RR, kterému chybí jedna koule.
Německá skvělá svině :D
Taková anti agusta. Náhradní vozidlo/skůtr #2 a jediná motorka, kterou udržuju (přibližně) čistou....
Ještě je příliš nova na mě, ale dělá radost kazdou vyjížďkou.
Je to vlastně příjemná mašina a dokud ji nedržíš u krku, tak tě nevyděsí a její výkon je tak nějak u...
Stačí 2 slova - moje Pidloočka :-)
Sialenost :-) kto sa vozil vie...
Tuhle mašinu prostě chceš... Krásu až tak nepobrala, ale technikou a jízdními vlastnostmi tě učaruje...
BMW S 1000 R v M paketu je můj aktuální stroj.
Jede to jak debil!!! Přišlo mi to jako dobrý nápad.
Univerzální naháč starší koncepce s pokročilou elektronickou výbavou a dostatkem výkonu.
Na tomhle prostě chceš radši jezdit než se na to koukat ! :-)
Velmi silná , hravá a zábavná motorka. Výkon na rozdávání, ale dá se jezdit i s rozumem . Jediné dop...
Taková anti agusta. Náhradní vozidlo/skůtr #2 a jediná motorka, kterou udržuju (přibližně) čistou....
No co si budem ,zase nahatá motorka se slušným výkonem,a potenciálem
Bestie na kterou nedám dopustit
Lehounká,vyladěná a uživatelsky moc příjemná motorka s dostatečným plně využitelným výkonem....
Původní štítek, je tam spíš pro srandu, takže jsem pořídil pro to rychlejší sportování. Něco, co bud...
Olej: BMW Advantec Ultimate 5W-40 1L + originál filtr
Výměna oleje a výpustného šroubu (které vemeno v BMW napadlo dát tam hliníkový šroub s vnitřním torx...
Jelikož mám v prackách ukrutnou sílu, povedlo se mi strhnout závit v hliníkovém držáku zrcátka. Vyvl...
Instalace Handlebar riser, zvednutí a posun řídítek. Pro mojí malou postavu super úprava
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 9.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.7/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 6.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 5.1/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.2/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z 1000 | Koukal jsem po 2014, ale už to chtělo změnu. |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | |
Triumph Street Triple RS | |
KTM 1290 Super Duke R | Tolikrát jsem si prohlížel inzeráty a chtěl se na nějakou jet podívat, ale nakonec si to vždycky rozmyslel. Ať na to koukám jak chci, prostě se mi to nelíbí :-) A navíc je to KTM, tu už jsem měl a nebyla to zrovna dobrá zkušenost... |
Moto Morini Corsaro 1200 | Krásná motorka bez elektroniky, skvělý podvozek avšak motor mě až tak nezaujal. A je to Ital - chci asi radši víc jezdit, než čekat na díly :-) |
Aprilia Tuono V4R | někteří jedinci nevědí, co by za ty olítaný hajtry před smrtí chtěli |
KTM 1290 Super Duke R | |
Ducati Streetfighter V4 S | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Protože S1000R jede víc, na cílovce na Tuona V4 vždycky nažene pár metrů |
Yamaha XSR 900 | ...ještě se pěkná nebojevila, |
Ducati Streetfighter V4 S | Nakonec rozhodla spolehlivost servisu. |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | trochu jsem se bál italské práce :D |
Yamaha MT-10 | bohužel nebyla žádná cenově přijatelná |
Kawasaki Z 1000 | |
Aprilia Tuono V4 1100 RR | Motor má nepříjemný výkonový kopanec v 4500 otáčkách, špatně se dávkuje plyn v zatáčkách. Mám na ní příliš zalomené nohy. |
BMW R 1250 R | |
Ducati Streetfighter V2 | |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | BMW ponúka za tie peniaze viac. |
KTM 1290 Super Duke GT | Čakal som že bude uvedený nový model ale neprišiel.. |
Ducati Streetfighter V4 S | Nemá tempomat a palivoměr. Nespňuje hlukové limity v Alpách. Hodně drahá. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S1000 | Protože 7 let stará stála jako tato nová, bazaru jsem se bál kvůli prevodovkám, špatným vačkám a druhému a potrebnému autorizovaného servisu |
Suzuki GSX-S1000 | Cena mašiny a dílů hold Bmw ale jsou pro mě krásný nooo a suzuki jsem pořídil za dobře |
Suzuki GSF 1200 Bandit | ze by otazka penez??? |
Ducati Streetfighter V4 S | Zni jako vysavac; chybi ji emoce a dusi |
Kawasaki Z H2 | Už už jsem jí byl objednat, konfigurace byla hotová, testovačka vyzkoušená, nakonec převážila chuť vyzkoušet kompresorový doping… |
KTM 890 Duke | ... nakonec se mi to zdálo dost silný na první motorku |
Ducati Streetfighter V2 | Technicky asi lepší stroj za srovnatelnou cenu (předváděčka), hlavně tedy semi-aktivní podvozek. SFV2 mě ale dostal designem, ergonomií a je to prostě takový pankáč, který mi sedí i výkonnostně.. Elektronický balíček je top. |
Ducati Streetfighter V2 | více se mi líbil na obrázcích, než naživo a nesedl mi při svezení. Navíc při dokoupení nezbytností (Quickshifter, apod.) je vyšší cena, s M-paketem mi pak přijde cena už vysloveně neadekvátní (na úrovni SFV4). |
Aprilia Tuono V4R | Asi nevětší dilema mezi Aprilií ale nakonec mě odradil test na mcz a hlavně ten řaďák |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu |
Honda CB 650R | |
Triumph Speed Triple R | Protože Speed je hezčí a myslím že nám to spolu půjde lépe:) |
BMW S 1000 RR | Nebyl dostupný |
Ducati Monster 1200R | |
Triumph Speed Triple R | Nebyla zrovna žádná k vyzkoušení poblíž. Je to "jen" čtyřválec a není to žádná krasavice. Ale lákal mě ten semiaktivní podvozek, to zase jo. Tak třeba příště. |
Yamaha MT-10 | Posez, je to pouze oholená silnice |
Suzuki GSX-S1000F | S1000R – pocitově po nasednutí extrémě lehká. Exluzivně a kvalitně zpracovaný. Za jízdy dost nervozní od předku, motor hodně ostrej nahoře, ale čekal jsem teda víc zábavy. Neslané, nemastné. Ovšem, převodovka s quishifterem jak z jiného světa. Sta |
KTM 1290 Super Duke GT | |
Triumph Speed Triple R | asi cena a chtěl jsem prubnout tři válce |
KTM 1290 Super Duke R | SuperDuke je zajímavější, unikátnější. BMW bude skvělá a přesná motorka, možná i tabulkově lepší, ale to pro mě nejsou priority. A pro spolujezdce a na delší cesty vypadá Duke líp. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | allek | navd-bmw-s1000r-2021.pdf | 5.9 MB | manuál a servis |
2019 | Mark09 | bmw-s_1000_r-konfigu.pdf | 438 KB | BMW S 1000 R Konfigurator |
2018 | Mark09 | bmw-s-1000-r-katalog.pdf | 2.7 MB | BMW S 1000 R Katalog |
2018 | sketmannn | s_0d52_rm_0317_01.pdf | 2.7 MB | Manuál CZ pro model OD52. Ostatní manuály ke stažení na: https://manuals.bmw-motorrad.com/de/rider-manual |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_01_2017.pdf | 56 MB | BMW SPEZIAL 01/2017 |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_02_2017.pdf | 68 MB | BMW SPEZIAL 02/2017 |
2016 | Mark09 | bmw_spezial_01_2016.pdf | 47 MB | BMW SPEZIAL 01/2016 |
2015 | Mark09 | bmw_s_0d02_rm_0814_7.pdf | 2.5 MB | BMW S 1000 R Manual CZ |
2015 | Mark09 | bmw_pls1000r01-2015d.pdf | 1.6 MB | BMW S 1000 R Preiselist |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_sonderheft.pdf | 21 MB | BMW Motorrad Spezial 01/2014 |
2014 | Mark09 | bmw_spezial_2_2014.pdf | 20 MB | BMW Motorrad Spezial 02/2014 |
2014 | Mark09 | bmw_s_0d02_rm_0913_s.pdf | 2.3 MB | BMW S 1000 R Manual CZ |
2014 | Mark09 | bmw_140205_s1000r_di.pdf | 3.7 MB | BMW S 1000 R Katalog |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_aus_ges.pdf | 31 MB | BMW Motorradzubehör Katalog |
2013 | Mark09 | bmw-s1000rr-technica.pdf | 2.8 MB | BMW S 1000 RR Technical Features in Detail |