Pár let jsem už přemýšlel, dokonce ještě starší model
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - zatím zavřený mód do 9ti tis. otáček, teď už nájezd 1tis km a těším se, jak se to od 8mi nahoru probudí
Motorku bych doporučil pro - tož vyzrálý jezdec, je to pila
Doplňky na motorce - objednáno, budu dávat vyšší kouřové plégo, přepákování, padáky, ochrany, nálepky
jinak vyhřívané hefty, tempomat, karbonové kola, elektronický podvozek - M-paket
Recenze
Mám aktuálně na RR asi 700km najeto, trochu jsem hledal posez, jsem dost dlouhonohý. I tak se poskládám. Přes prvotní tvrdší podvozek a hlavně sedlo jsem se už přenesl, protože srovnání s cestovním K1300S, které je žehličkou, a pro mě stále nejlepší BIke na cestování, mě tohle RR chytlo. Dost mě baví zobrazení různých dat, náklonů, použití trakce, a podobně. Vzadu je 200stovka a zatím ji dostat na kraj v provozu je fičák. Přední je celá ojetá, vzadu jsem na prvních kontrolních značkách, palubovka hlásí náklon 49 a 51 stupňů levá pravá strana. Tak uvidíme až bude otevřená a budu moci v zatáčce zůstat s jedním kvaltem dál. Když tak časem dopíšu. Nejspíš to bude potřebovat okruh. Na druhou stranu, 190tky jezdím až na samý kraj, tak je i dobře, že se mám v náklonu ještě o co opřít.
Dost mě překvapil krouťák ze spodu, vcelku dobrý. Horší je průjezd městem, udržet 50tku je jak Alenka v říši divů, věčně jsem rychlejší..řeším tempomatem..jinak to neuhlídám. Dost jsem porychlil proti Káčku na výjezdech ze zatáčky a říká si i o vyšší cestovní rychlost, byl jsem zvyklý na ploužení 140 a standart 160. Tady tak 20 nahoru.
Překvapení je i spotřeba, a to uvidíme dál, zatím se motám okolo 7mi, jen ji ještě netočím nad těch 9tis.
Zrcátka se nehnou do 150-160, pak už nic moc. Řazení nahoru a dolu je návykové.
Drtí mě ale zvukový projev, který je utlumený a vůbec si to motka nezaslouží. Ano, při deceleraci to zapraská, při jízdě jsem nezvykle tichý, třeba se to ve vyšších otáčkách probudí, nevím, nemám zkušenost. Budu muset dát jiné svody, koncovka Akrapu je jen placebo, zvuku absolutně nepřidá.
4.9.
natočeno přes dva tisíce km kolem komína a baví mne čím dál více.. Micheliny RS drží, jen se na 200/55 nedostávám až do kraje, i když náklon hlásí ve stupních 49 levou a 53 pravou stranu..už jsem rozhodnutý, že další zkusím Metzelery Racetec RR, třeba se budou lépe sjíždět, tady jde moc poznat rozdíl kde je pneu měkčí a tvrdší a nerovnoměrně se ojíždí v přechodech..už to znám z Káčka, kde jsem je zkusil v rozměru 190/55..možná že pak obuju i Metzeler M9..se uvidí
trochu snižuji účinnost trakce, zjišťuji ten pocit zlehka jezdit po zadním a nové vyšší plégo umožňuje s mou postavou 191 lepší čitelnost na budíku a jasně že je komfortnější v provozu, za mě více matce sluší
rychlost průjezdu zatáček a výjezdu je vyšší než na Káčku..posez jsem už našel, pomohlo i přepáskování a i když lítám na pro race s možnosti nastavení plno věcí, jsem rád, že některé úseky můžu dát mode Road a podvozek aspoň trochu přefiltruje nerovnosti..
skvělé...paráda...já bych jezdil 200...Těch 180 je málo...a kdybys neměl s kým ( nikdo nestíhá) , tady ( na fóru) působí eddy83 s efjéérkem...kdo jezdí s ním, tomu vítr trhá hlavu
Dobré čítanie. Akurát nechápem ako na ňu vylezieš keď máš iba 101 cm????. Srandy stranou píš ďalej sme zvedavý zdá sa že stroj nemáš iba na frajerinu ale dáváš jej aj napiť! ?
Skvělé , piš dál, rád si počtu
No paráda Už se těším až ji uvidím naživo Zase parádní barvy Peckaaa