PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník aikon1
Vloženo 15.3.2014
Aktualizováno 9.1.2022
Zobrazeno 6 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 44 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zřejmě jsem musel dospět, abych si koupil S1000RR

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Každé světlo jiné, každá bočnice jiná, futuristické zadní světlo a spousty dalšího. Nikdy se mi ta němka moc nelíbila. S dospíváním se ovšem přestanete dívat na pozlátko a začnete se zabývat tím, co má ten váš "parťák" uvnitř, a proto jí nelze nemilovat. Je to totiž úplně něco jiného, jiná kategorie, adrenalin do žil po litrech a to prostě baví!!! To jsou mé první dojmy...

Motorku bych doporučil pro - Spíše pro koho moto vhodné není... Pro bezmozky - nechcete li se teda takového člověka zbavit.

Doplňky na motorce - Přepákování, laďák Bos, plexi od MRA, karbonový zadní blatník a kryt řetězu, jiný držák SPZ a pár dalších blbostí...

Recenze

Psal se rok 2010 a já měl možnost na tento motocykl poprvé usednout, projet se a říct svůj názor, když si jej za zvýhodněnou cenu 399tis. pořídil soused. Vzhled mě neoslnil - vždyť jsem měl přece nádhernou R1 2006. Že má motorka ABS, kontrolu trakce, palivové mapy - no a co? Jsem idiot, abych takové věci potřeboval? Mám "sirovou pilu" v garáži bez elektroniky a žádnou elektroniku nepotřebuju = vše je o jezdci, říkal jsem si...

Posez byl hodně jiný, motorka štíhlejší, pocitově výrazně lehčí, možná lépe zpřevodovaná. Jezdit na 3. kvalt po městě na R1, nemyslitelné - tady to jde. Motorku jsem měl půjčenou a 400tis. mi zrovna v kapse necinkalo, tak nebudu prasit, říkal jsem si a to byla chyba, protože jinak bych si S1000RR koupil už možná dříve!

Ten pocit díky quickshifteru a kontrole trakce, když rvete jeden kvalt za druhým = orgasmus a k tomu ten zvuk, který to všechno společně vydává... Prostě to nejde nemilovat! Mapy jsou perfektní v tom, že motorka s Vámi opravdu komunikuje - rozdíl mezi Sportem na normální jízdu a Racem na podstatně výraznější palbici je fakt znatelný. Vše vám ta elektronika posouvá při jednotlivých režimech dál a tváří se, jako by vůbec nebyla. Zabere až opravdu za 5min. dvanáct. Režim SLICK určený na okruh jsem díky počasí a relativně dlouho se ohřívajícím Dunlopům D212 nezkoušel, ale věřím, že na něj příjde čas také co nevidět!

A proč jsem nakonec nekoupil zánovní R1 místo S1000RR?

Moc mě ten BigBang mrzí už z důvodu, že jsem nemohl v sérii R1 pokračovat a zakoupit si další v pořadí. Jezdil jsem na něm na okruhu a starší R1, ať už má 06 nebo model 07,08 prostě jedou lépe - ta výkonová křivka se nepovedla, chybí ti tam takové to WOOOW! Když to čteš v testech, řekneš si: Redaktor neměl den, testovací jezdec je zaujatý, ale jak zkusíš a uvěříš sám tomu, že to tak opravdu je - už tě nepřesvědčí nic jiného než dostat do ruky jinou R1, která ti tento pocit nedopřeje. BigBang jede, ale musíš do něj narvat sakra moc peněz oproti sérii a já chtěl motorku, která ti to WOOOW dopřeje, aniž bys do ní narval další 10ti až 100tisíce korun k pořizovací ceně, aby si tam měl to, co mám u S1000RR od začátku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
aikon1
aikon1 napsal 06.01.22 v 13:21

U mě držela do cca. 18tis., majitelce po mně se zadřel motor v cca. 24tis

SPIJKER
SPIJKER napsal 12.12.19 v 19:51 10b.

jeste furt...? a bez problemu..? drzi je spolehliva?

gabri88
gabri88 napsal 16.11.15 v 21:44 10b.

jakattara
jakattara napsal 04.05.15 v 16:02

Krasavice ;)

Verča01
Verča01 napsal 05.02.15 v 14:53

Více komentářů



TOPlist