Dokonalý polňačkátor! Měl jsem v merku i RE Himl/Scram kvůli stylu, ale odradila mě hmotnost. Pokukoval jsem i po kopii od Voge, ale měl jsem strach z čínské kvality a dostupnosti dílů. Tohle byla sázka na jistotu. Koupil jsem ji jako 4 roky jetou.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: Protože Himl je o 40 kg těžší a to je v terénu poznat. Taky na Hondě udělá servis každý autorizák i garážník. Na Himlovi ne.
Voge 300 Rally GY: Za cenu 5 let staré Hondy CRF L můžu mít nové Voge…ale až s tím přijedu do servisu za známým, tak mě pošle tam, kde slunce nesvítí. Taky mě na motosalonu překvapilo, jak má Voge měkké tlumiče. Taky mi vadí, že v TP jsou pouze pneu v imperiálních rozměrech
První dojmy - Je to ono. Relaxátor, na kterém projedu každou polňačku i silnici. Po předchozí zkušenosti s čínskou Jawou 350 Scrambler si opět užívám kvalitu japonské motorky. Prostě to startuje, jede a neklepe se to jako kdyby se to mělo rozpadnout. Užívám si tu perfektní ovladatelnost.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce vymetat občas polňačky a zároveň stíhat provozu na silnici
Doplňky na motorce - Přední progresivní pružiny Hyperpro, zadní tlumič/pružina Hyperpro, Plexi Zeta, ochranný rám motoru SW motech, plastový kryt Arcebis, kryty rukou Barkbusters, sada na zvýšení řídítek, hliníkový topcase.
Co se týká toho podvozku Hyperpro, tak ten zadek je super ale do předu asi vrátím origo pružiny. Byly měkčí a na moji hmotnost 75 kg vhodnější.
Recenze
Jak jsem zmínil výše. Dělá to to, co má, servis i díly najdu v každém maloměstě a opraví to každý profík i jouda. Tohle se totiž nedá napsat o každé motorce.
Překvapuje mě, jak dobře se na tom dá cestovat. Ani ve vyších rychlostech se příliš neklepe i přesto, že je to jednovál a má poměrně terénní pneu. Do 100 km/h úplně pohoda. Do 110km/h se dá vydržet.
Výhodu je určitě přední plexi, které jsem k tomu dostal.