Stará, lety ověřená motorka jako jedna z mála s véčkovým dvouválcem.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Continental GT: vysoká cena a obavy z nízkého výkonu
Jawa 350 OHC Special: krásná motorka ale nesmyslná cena za převlečenou čínskou motorku
Romet Classic 400: skoro stejná jako Jawa 350 Speciál, ale za lepší peníze. Malá nabídka na bazarech
První dojmy - Nemá takový zátah jak si pamatuju.
Doplňky na motorce - Kapota z Alliexpresu + led světlo, origo řidítka z verze S, jiná zrcátka (jsou na houby a proto je budu měnit), zadní krovka, menší blinkry.
Recenze
Nějaký ten pátek mě hlodala myšlenka že potřebuju něco na silnici k enduru protože mi to chybí. Něco trochu na kochačku se zajímavým motorem - jeden nebo dva válce maximálně. Ale zas aby to nebylo úplně zdechlý. Ale dát 100 tis.nebo víc za druhou motorku která bude většinu roku stát v garáži se mi nechtělo. Moc se mi líbil Enfield 500 GT ale cena docela vysoko. Jawa 350 Special je fakt krásná. Asi stárnu že se mi tak líbí i když k Jawě nemám žádné zvláštní city ale vzhled starých závoďáku mě fakt bere. Ale ty ceny za které se prodávají mi příjdou naprosto mimo. Proboha vždyť je to motorka z Číny s motorem ze starý Hondy. Alternativa Romet 400 - stejná motorka ale za podstatně nižší ceny. Jenže jsou prakticky jen na druhé straně Polska a já ani nevěděl jestli bych to vážně chtěl.
A v lednu letošního roku se objevilo na inzerci SV v provedení N za směšnou cenu. Jelikož jsem už jedno měl, tak jsem věděl do čeho jdu a co od něho čekat. Na nic jsem nečekal a pro motorku dojel.
Je to takový otloukánek který hodně let sloužil v autoškole ale až na nějakou kosmetiku vypadala motorka celkem dobře, takže se mnou jela hned domů. Přesně jsem věděl co čekat a taky jsem věděl co chci s motorkou udělat. Ze začátku byl motor docela letargický, ale když jsem si ho "zajel" tak je vše tak jak má být.
Přes zimu dostala motorka základní servis - olej, filtry, ventily, výměny oleje a gufer ve vidlici (nic neteklo), výměna brzdové kapaliny, nové pneu.
SV mám jen na občasný odpolední výlet do zatáček a to si myslím že splňuje dokonale. Je to prostě hračka která neohromí podvozkem, výkonem ani brzdama ale o to zábavnější je najít limit motorky který podle mě není zdaleka tak vysoko jako silnější motorky.
SV s kapotou se mi prostě nelíbí, ale ta tvoje s tím kulatým světlem je skvělá. Moc se mi to líbí.
Jé, suzunka...
Na takové jsem kdysi začínal (akorát tedy neměla tu kapotu). Užij si ji... a kolama dolů!
ty jo, překvapils Tome.. ať slouží