
Ducati Scrambler Nightshift & Royal Enfield Continental GT: Setkání skromného kl...
24.05.2021
24.05.2021
05.01.2021
15.04.2019
20.10.2018
07.07.2014
10.10.2023
25.11.2021
29.09.2020
05.12.2019
03.10.2018
08.08.2018
13.02.2018
08.11.2017
19.02.2015
27.12.2014
17.09.2013
10.01.2012
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 535 cm3 | 648 cm3 | ||||
Výkon | 21.4 kW (29.1 koní) | 21.2 kW (28.8 koní) | 35 kW (47.6 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 5100 ot/min | 7250 ot/min | ||||
Točivý moment | 44 Nm | 52 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 4000 ot/min | 5250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | ||||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | Řadový | |||
Počet válců | 1 | 2 | ||||
Rozvod | - | OHC | ||||
Ventilů na válec | - | 4 | ||||
Vrtání | 87 mm | 78 mm | ||||
Zdvih | 90 mm | 67.8 mm | ||||
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | 9.5 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický a nožní | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | |||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 110 mm | - | 110 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | - | 88 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 320 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 18 " | - | 18 " | |||
Zadní kolo | 18 " | - | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90-18. | 100/90-18 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/70-18 | 100/90-18. | 100/90-18 | 130/70-18 | ||
Rozvor | 1360 mm | 1400 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 106 mm | ||||
Výška sedla | 800 mm | 790 mm | ||||
Suchá hmotnost | 184 kg | - | 198 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 184 kg | 208 kg | 212 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 188 kg | ||||
Objem nádrže | 13.5 l | 12.5 l | ||||
Spotřeba | 4.5 l/100 km | - | ||||
Zrychlení | - | 6.5 0-100 km/h | ||||
Maximální rychlost | 130 km/h | - | 170 km/h | 164 km/h | ||
První cena | 170100 Kč | - | 173650 Kč | 185990 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 185900 Kč | - |
Royal Enfiled
Royal Enfiled překvapil konceptem
Ducati Scrambler Nightshift & Royal Enfi...
Royal Enfield a Martin Šrámek s Honzou N...
Jaký je RE Continental GT s lepším podvo...
Continental GT nebo Interceptor? Jak jse...
Jak se zrodil motor
Příběh Royal Enfield Continental GT a In...
Royal Enfield Interceptor & Continental ...
Royal Enfield představil dvojčata s nový...
Kafáč Royal Enfield Continental GT 500
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Americké, anglické | Jaké gumy na RE Continental GT | 67 | 21.4.2023 22:59 | ||
Opravy a údržba | Enfield Interceptor / Continental - pružiny | 39 | 6.10.2021 06:52 | ||
Naked bike | Servis ventilových vůlí u Royal Enfield 650 twin Interceptor a Continental GT | 3 | 21.5.2021 11:23 | ||
Výběr moto | Nová nebo starý železo | 176 | 7.12.2020 20:27 | ||
Německé, rakouské | Zakoupený bike v německu Co vše je třeba zařídit v ČR | 13 | 18.5.2018 14:18 |
Sice vypadá poměrně sériově, ale je docela dost upravená k obrazu mému. Stal se z toho mnohem větší ...
Návrat ke kořenům motocyklismu. Jednoduchost, pulzace jednoválce, sportovní podvozek. Absolutní char...
Velký kopec zábavy v pěkném balení.
Ta motorka mě prostě vzala svým vzhledem a jednoduchostí.
Ne moc výkonná, ne moc pohodlná, zápěstí bolí..., kam jsem jen dal na stará kolena rozum?
Klasický vzhled i klasická jízda.
Jednoduchý kafac. Žádná moderna, žádný výkon, ale toto je nahrazeno pohodou při jízdě.
Jako všechno, co jsem poslední dobou koupil, musíte to prostě chtít, jinak to pro Vás není.
Nádherná retro motorka se skvělým zvukem a emocemi v nízkých rychlostech.
krásná klasika ,dnešním pohledem café racer značky s letitou tradicí
Klasickej stroj na nepříliš dlouhé jízdy
Ne moc výkonná, ne moc pohodlná, zápěstí bolí..., kam jsem jen dal na stará kolena rozum?
Jako všechno, co jsem poslední dobou koupil, musíte to prostě chtít, jinak to pro Vás není.
Café racer který nezklame i když dojde šťáva v baterce.?
Motorka je pro mě ztělesněním svobody a emocí, dlouhá léta jsem nejezdil a v koutku duše po ní touži...
Nová motorka ve starém kabátě.
Jednoduchý kafac. Žádná moderna, žádný výkon, ale toto je nahrazeno pohodou při jízdě.
Zaujmava klasicka motorka ktorá vyzerá ako z dôb minulých
Ta motorka mě prostě vzala svým vzhledem a jednoduchostí.
Royal Enfield ti vletí do srdce a už nepustí. Po okruhovkách jsem hledal něco “rozumného” :-)
Na motorkách cestuju rád, proto mě Rumunsko dlouho lákalo, konkrétně už od poslední motodovolené ve ...
Zrepasované vidlice vráceny zpět.
Dnes jsem provedl kompletní repas předních vidlic samozřejmě včetně nového tlumičového oleje
Výměna oleje, výměna olejového filtru a nové měděné podložky pod výpustní šrouby.
tak jsem zas přidal pár kilometrů po okolí a to jak na ENFIELDU tak na SR 400 a odskočil jsem si i n...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BSA Gold Star | Nakonec mi přišla až moc pohodlná, až \"páprdovská\", možná se k ní vrátím, až půjdu do penze. Navíc jsem vždycky tíhnul spíše ke stylu café racer. |
Jawa 350 OHC Special | Měl jsem obavu z kvality zpracování. |
Husqvarna Vitpilen 401 | Royal mě více oslovil jednoduchostí a nemá zbytečné elektro vymoženosti. |
Triumph Thruxton R | moc elektroniky a peněz. :-) |
Royal Enfield Euro Classic 500 | |
Benelli Imperiale 400 | Přesto,že oficiální dealer sliboval že bude na trhu do května nestalo se tak a komunikace s ním veškerá žádná |
Moto Guzzi V7 Café | Krásná, ale na mě moc malá |
Kawasaki W800 Cafe | Jel jsem jen na klasické verzi, ale ten motor mi přišel až moc kochací |
Triumph Thruxton 900 | Už se celkem dlouho nevyrábí, nechtěl jsem moc starou moto |
Triumph Thruxton 900 | Nakonec cena. Nejel jsme na něm, více nemohu posoudit |
Moto Guzzi V7 Racer | Proti RE je MG V7 Racer moc načančaná, krásná ale trochu moc silná vrstva make upu :-). Jinak motor V7 je skvělej. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki SV 650S | vysoká cena a obavy z nízkého výkonu |
Triumph Speed Twin 900 | |
Triumph Speed Twin 1200 | Agresivnější sezení, řídítka a pocitově mi přišla těžší, přitom má 198Kg, takže je lehčí než moje Viky. |
BMW R nineT | Indie, výkon |
Kawasaki W 800 | malá servisní síť, nová neodlazená motorka, nejistá spolehlivost |
Kawasaki Ninja 400 | Resp. Interceptor 650 - jako jediní dost zdražili, takže zdaleka nejvyšší cena, taktéž velká hmotnost a hřmotnost motorky, jediný prodejce u nás a ještě dost daleko od domova, laciné prvky. |
SWM Gran Milano 440 | Vzdal jsem z důvodu obavy případné dostupnosti ND a vzdálenosti servisu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | motobikes | continentalgt-owners.pdf | 14 MB | manuál CZ |
2019 | Gilless | euro-iv-conti-gt-650.pdf | 32 MB | Continental GT 650 - Uživatelská příručka (v angličtině) |
2018 | sardel | re_twins_service_-ma.pdf | 835 MB | Servisní manuál RE Twins (Interceptor 650 / Continental GT 650) |
2015 | Raisto01 | continental-gt-owner.pdf | 11 MB | Continental 535 uživatelský manuál AJ |
2015 | Raisto01 | royal-enfield-bullet.pdf | 17 MB | Continental 535 servisní manuál AJ |