Cestovní endurko, žádná divočina, ale pro cestování super.
Motorka koupena od ATV-centrum Chuchle - Vstřícné jednání, ale předprodejní servis se moc nepovedl...
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NT1100: Ne úplně vhodná ani do lehčího terénu, nešikovné ovládání, nespokojená spolujezdkyně, cena/výkon.
První dojmy - V době, kdy jsem jezdil V-stroma (650 poslední verze), jsem se začal poohlížet po něčem jednak silnějším, a jednak přece jen spíš "cestovním", než "endurem". No a pak se nějak stalo, že jsem jel kolem CF doupěte, tak jsem si ji půjčil - a byla to v podstatě láska na první svezení. S instalovým PowerKitem je projevem hodně podobná Stromku, ale nabízí daleko lepší ochranu, je silnější i pohodlnější, má slušně fungující quickshifter a další výbavu, jejíž absence mě na Stromovi štvala (třeba "blbou" USB zásuvku, kterou 650ka Strom nemá ani v poslední verzi), ale třeba i tempomat. No a protože se zrovna hodilo poslat Stromka dál, tak jsem do ní šel. A rozhodně nelituju.
Motorku bych doporučil pro - Ideální na nekonečné cestování ve dvou, snese i špatné cesty. Do většího terénu se taky dá, ale spíš v jednom a asi by to nebyla úplně kdovíjaká radost.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi, zvednutá řidítka, nacvakávací tankvak SW motech, gelové sedlo, bedna na nářadí, jiný padací rám, jiné blastery, patka na boční stojan.
Recenze
Aktuálně máme najeto něco přes 10.000 kiláků, tak co napsat: motorka splňuje přesně to, co jsem od ní očekával. Jakmile to šlo (tj. po první garančce), vykuchal jsem řídicí jednotku a poslal ji do Throttle Punks k upgradu software a od té doby mi projevem připadá fakt jako kopie V-stroma, samozřejmě posazená výkonově i krouťákem o kus výš.
Funguje jak má, v jednom i ve dvou dovoluje slušné svezení po silnicích, trochu jsem jí protáhl i terénem, což teda není není zrovna její doména - přece jen, je to těžší strojek - ale s korzickýma šutrama se vypořádala se ctí. Jediné, co bylo potřeba vyměnit, byl řetěz a řetězová sada, to je u CFek zřejmě fakt chronická bolest.
Na motku existuje spousta doplňků za půl darma ze země svého původu, takže dostala velké plexi, bednu na nářadí, tankvak a kapsu na řidítka - úložných prostorů není nikdy dost. Samozřejmě dozadu přišel slušivý kufr a k tomu dvě boční kapsy od Givi (které teda po dokoupení mladší ségry 450MT nahradily originál kufry). Z čistě estetických důvodů jsem vyměnil i padáky (opět od TP) a přidal větší blastery.
Takže co nejvíc oceňuju? Super poměr cena/výkon, pohodlné cestování, skvělá ochrana při nepřízni počasí, přijatelná spotřeba, výbava (asi hlavně tempomat, USB zásuvky, přídavná světla, vyhřívání heftů i sedla, quickshifter, ale pro nás sklerotiky i automatické vypínání blinkrů).
Co by šlo vylepšit? Asi by šlo trochu jednodušit ovládání elektroniky, bylo by fajn zapracovat na nastavení podvozku, hlavně by pomohlo hydraulické štelování zadku. Tím C-klíčem to sice nejde až tak špatně, jak se všude píše (ono je k tomu totiž potřeba sundat jeden boční plast, což asi spousta lidí neví), ale samozřejmě proti hydraulice je to voser. Jinak je to za mě fakt parádní strojek na cestování cestou a třeba i trochu necestou.
Tak tohle CF se jim opravdu povedlo- sledoval jsem naše a zahraniční recenze a určitě si nešlápl s touhle Čínou vedle. . Tak ať dělá jen samou radost
Dobrá motorka. Půjčil jsem si ji, jede hezky, i spolujezdkyně ji chválila, dobré sedlo. Odradila mě elektronika, je jí tam moc. Mám raději , když motorka žádnou elektroniku nemá. Anebo - jen základ, jedna mapa a dost. Tak dál jezdíme na Jawě.
At' ti dělá radost.