Bulldog ve standardní tovární úpravě v modré barvě, najeto 22 500 km, výkon 47,8 kW, kroutící moment 88,2 Nm, pohon zadního kola kloubovým hřídelem, zatím bez zadního kufru.
Recenze
Klady:
- vynikající a neotřelý design
- precizní zpracování
- příjemný nízký posez
- bezúdržbový kardan
- příjemná jízda ve vzpřímené poloze
- velmi účinné přední dvoukotoučové brzdy
- nádherný brumlavý zvuk vzduchem chlazeného dvouválce
- motor pěkně zabírá od nízkých otáček
- slušný točivý moment motoru
- příjemný průjezd zatáčkami.
Zápory:
- kratší čelní plexi neochrání před vzduchem při rychlosti nad 110 - 120 km/hod
- spíše ozdobný zadní blatník (neochrání před zašpiněním zad jezdce v případě jízdy na mokré vozovce)
- krátké tyčky zpětných zrcátek
- nedostatečné chlazení druhého válce (problém zvláště v letním období a v dopravní zácpě)
- příliš jedovatá přední brzda v případě razantnějšího brždění (stlačení vidlice motocyklu nadoraz)
- malý úložný prostor pod sedlem (lze řešit přídavným zadním kufrem)
Motka která má opravdu vzhled i vlastnosti svého psího jmenovce...prostě má Buldočí "koule"
Dávám za 10 krátkou zimu a co nejvíc úspěchu na psích výstavách
stejne to byla krasna masina..skoda ze uz nic podobnyho nedelaj(myslim Yamahu)...dneska bych do toho sel..
První naše slovensko-české Bullddog diskuzní forum najdeš taty:
http://yamaha-bulldog.web4men.sk/
Teprve to rozjíždíme,tak pište,pište.
vitaj medzi psíčkármi
tam okolo Vás je asi chovná stanica na bulldočkov. ja som ho kúpil z Chrudimi, moźno sú príbuzní.
pokiaľ chystáš zadný kufor, mne sa osvedčil nosič alurack, je na dvoch imbusových skrutkách, za minutku je dole a máš čistú motorku. a keď dáš dole len kufor, tiež ho moc nešpatí
tak ešte veľa šťastných kilometrov s takýmto úsmevom