Jak říkal Pavel Hanzlík: Kawasaki W650, motorka na celý život.
Recenze
Kawasaki W650 jsem poprvé viděl v časopisu Motoxpress, kdy jeho vydavatel se nechal inspirovat kaskadérem P.Hanzlíkem, koupil 10 těchto jetých motorek a pořádal s nimi a s mnoha známými různé akce a výlety. Byla to láska na první pohled. Jelikož jsem byl čerstvě po operaci ploténky (je to takový to těsnení mezi obratlema, se sporákem to nemá nic společného), a bylo mi navrhováno, jakože s ježděním je konec, prodal jsem s těžkým srdcem enduro XT600 a začal se poohlížet po něčem pro kliďasy. W650 byla jasná volba. Bylo mi jasné, že musím vsugerovat manželce, že tento krásný stroj naše rodina nutně potřebuje. Začal jsem jí ji pokaždé když jsem na ni náhodou narazil na netu nebo v časopise (což bylo denně) nadšeně vychvalovat, vytiskl jsem si fotku a nosil u sebe atd.. Manželka stejně ví, že jak o něčem začnu básnit, tak je rozhodnuto, ale já jsem chtěl, aby ji taky chtěla, což se podařilo po cca půl roce, když mi zcela spontánně řekla: Už mě s tím nevotravuj a kup si ji, jestli na ni máš. Za týden jsem si pro ni jel do německa. Bylo to kousek za Drážďanama, měla najeto 23000 a byla v perfektním stavu. Přijeli jsme domů a já hned začal vyjednávat, jestli by Kawa mohla být s námi v obýváku, když jsme se na ni tak všichni těšili ), ztroskotalo to na tom, že se s ní nedalo projet z verandy do chodby. Motorku mám od roku 2007, žádné větší problémy jsem nezaznamenal, akorát ulejvání svíček na sytič, což jsem vyřešil výměnou NGK za Brisk a bylo po problému, myslím že to byly Brisk Silver AR12YS, nechal jsem se inspirovat panem Hošťálkem, který měl stejnou zkušenost s originálními NGK, které se mu třikrát po sobě ulili a došlo k jejich znehodnocení, na Brisky ujel 40000 km do Pekingu a zpět a fungovaly skvěle. Já na nich mám 10 tisíc a bez problému. Je to zajímavé, v jiných motorkách fungujou NGK bez chyby. Další co jsem kupoval byla řeťezovka a pneu. Za pneu se mi nechtělo dávat cca 3 litry za kus, takže jsem opět podpořil český průmysl a koupil dvě mitasky v ceně po jednom litru a jsem spokojený, samozřejmě to není na lítání ve stopadesáti, ale poslouží. Jde o Mitas H-14 vpředu a H-15 vzadu. Vzadu by měla být 130, bohužel Mitas dělá největší 120, takže je tam 120. Nechal jsem si vyrobit nosič z nerezu a brašny používám textilní z endura. Namontoval jsem plexi, které zase sundám, protože se neosvědčilo, kvůli vzpřímenému posazu se za ním mele vítr a je to spíš ke škodě. Motor je skvělý, táhne od nízkých otáček a při vytočení nad 5000 ot je hodně živý. Ideální je jízda kolem 100 až 120 km/h, maximálka je tachometrových 180, ale to jsem jel jednou a díky širokým řidítkům a vlnivého rámu není o co stát. Dokonce se mě jednou ptal jeden opravář, když se na tom poprvé v životě svezl, co to je za hada) A vo tom to právě je, to je to pravý retro. jet si kolem kila a kochat se. Možná někoho uspokojuje odjet výlet do Alp za dva dny, ale já to nejsem, já to pojedu na pohodu pět dní a uvidím všechno kolem a ne jen rozmazanou šmouhu.
Loni (2011) jsem si nechal přešít sedlo a k nosiči přidělat boční opěrky na brašny.
Letos (2012) jsem si nechal přelakovat nádrž. Aby byla změna
krasná
Nádhera
luxus, nádherný stroje, jednou to taky přijde
hezke pocteni, nasmal jsem se u historky s manzelkou a pak obyvakem :) uvazuji o ni na stavbu scramblera, hlavne kvuli klasickym retro tvarum a nadhernemu motoru ;) at slouzi. Mira
Moc pěkný strojek. Loni jsem přivezl hondu cb 650 z r. 1978 kamarádovi a je na ní taky pěkné svezení. Jinak nevím na čem zrovna drandí pan Hoštˇálek ale před lety jsem mu klasiku od kawy na moto rallye moc chválil. Začínám mít pocit že by jsme doma v obýváku taky jednu potřebovali.