
Kawasaki W650 - Návrat ke kořenům
27.04.2016
1999 | 2006 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 676 cm3 | |
Výkon | 37 kW (50.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | 9500 ot/min |
Točivý moment | 56 Nm | 45 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5500 ot/min | 7200 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 72 mm | - |
Zdvih | 83 mm | - |
Kompresní poměr | 8.6 : 1 | - |
Příprava paliva | Karburátor | - |
Startér | Elektrický a nožní | |
Počet rychlostí | 5 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 85 mm | - |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm |
Přední třmen | - | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | buben | |
Přední kolo | 19 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 100/90 19 | |
Rozměr zadní pneu | 130/80 18 | |
Rozvor | 1450 mm | 1455 mm |
Úhel hlavy řízení | 63.5 ° | - |
Závlek předního kola | 105 mm | - |
Výška sedla | 800 mm | |
Suchá hmotnost | 200 kg | 195 kg |
Pohotovostní hmotnost | 212 kg | - |
Objem nádrže | 15 l | |
Množství oleje | 3 l | - |
Spotřeba | 3.8 l/100 km | 3.7 l/100 km |
Zrychlení | 5.1 0-100 km/h | - |
Maximální rychlost | 178 km/h | 168 km/h |
První cena | 249000 Kč | 239000 Kč |
Výměna motorového oleje | 6000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - |
Výměna brzdové kapaliny | 24000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 12000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | 24000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Kawasaki w 650 jak ochudit směs | 35 | 21.3.2024 08:33 | ||
Poradna | Kawasaki w 650 spotřeba 8l/100km | 0 | 17.3.2024 07:12 | ||
Pokec | Zavazadla | 9 | 29.10.2023 14:39 | ||
Silniční cestovní | Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce | 32 | 23.9.2023 16:43 | ||
Naked bike | Kawa nebo Enfield | 13 | 14.6.2023 08:13 | ||
Japonské | Brzdový kotúč | 14 | 14.10.2022 08:57 | ||
Veteráni | Rozmer pneumatik v palcoch | 7 | 24.10.2021 21:20 | ||
Japonské | Kawasaki W650 | 3 | 21.2.2020 13:07 | ||
Hledám, potřebuji | Odvoz do Francie | 1 | 5.8.2018 23:06 | ||
Opravy a údržba | Oprava defektu | 5 | 30.8.2017 10:09 | ||
Pojeď taky | Letos k moři s baťůžkem | 3 | 20.2.2017 10:40 | ||
Opravy a údržba | Seřízení motoru | 5 | 18.9.2016 22:16 | ||
Opravy a údržba | Zvýšení řídítek pro průměr řídítek 25 mm. Kde sehnat??? | 7 | 17.9.2015 13:23 | ||
Tipy | Zvýšení řídítek pro průměr 25 mm | 9 | 19.7.2015 22:23 | ||
Výběr moto | Kawasaki W 650 a levnější alternativy | 27 | 12.7.2015 19:49 | ||
Výběr moto | SR 500 - koupit či nekoupit | 11 | 12.7.2015 19:49 | ||
Japonské | Přední světlo W650 | 7 | 31.3.2015 13:30 | ||
Opravy a údržba | Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650 | 49 | 12.9.2011 22:45 | ||
Opravy a údržba | Kawasaki W 650 - cuká při konstantní rychlosti | 9 | 12.9.2011 19:47 |
Nejkrásnější moderní klasická motorka.
Jak říkal Pavel Hanzlík: Kawasaki W650, motorka na celý život.
Nejhezčí klasická motorka s královským hřídelem a nakopávačkou
Vše co potřebujete,je sedlo,nádrž,motor,dvě kola a řídítka. Miguel Galluzzi
Chtěl sem nějakou klasickou motorku.
"Železná" motorka bez použití plastů a elektroniky. Srdce je vzduchem chlazený, dlouhozdvihový, para...
Nádhera, prostě jako staré anglické stroje.
Motorku dělá motorkou hlavně motor...a ten je v případě této mašiny naprosto famózní
zánovní veterán kde není potřeba vozit sebou sadu náhradních dílů a hadr na zašmírovaný ruce...
Pekna, jednoducha, snadno ovladatelna, pohodlna (do cca 150 km), pomala, nezere a nic moc nechce ani...
Nejhezčí klasická motorka s královským hřídelem a nakopávačkou
Poctivá a spolehlivá klasika. Relativně nová motorka, která je dělaná po staru.
Po Simsonu moje první motorka. Mám jí 13 let, najel jsem na ní 70tis, bez jediného problému.
Klasika, krásné retro, které vychází z historické Kawasaki W, která vycházela z Triumphu, který vych...
Říkám jí Prdlačka. Přestali mě bavit dnešní dokonalé oplastované motorky.
Kawasaki w 650 se nějak u mě ocitla a zustala tu trošku neplanovaně a omylem
Spolelhlivý klenot. Caféčko na nedělní vyjížďky, který mi dělá prostě radost.
Nejkrásnější moderní klasická motorka.
Nádherná anglická klasika v japonským provedeni :)
Klasická motorka ... tak, jak se motorky kdysi vyráběli ... kovová, karburátory, minimum elektroniky...
Výplet zadního kola v aut. servisu Kawasaki. Několik drátů zarezlých v maticích, několik přetažených...
Výlet Německo-Rakousko-Itálie, najeto kolem 2500km s mým věrným batůžkem a bagáží:-). Myslím, že k A...
Okresky na jihu Čech a Vysočině.
Seřízení ventilů, karburátorů, výměna řetězové sady (X-kroužek ČZ), brzdové obložení + kapalina, pře...
Montáž nižších řídítek.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Spojka | 9.7/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 9.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 5.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 5.6/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 7.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.5/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 6.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | krásná motorka, ale když jsem na ní seděl, tak docela vysoko těžiště a měl jsem strach z její rychlé klesající ceny a špatného prodeje. Možná někdy v budoucnu zkusím. |
Triumph Bonneville T100 | Ještě jsem neměl, ale určitě také vyzkouším, až se naskytne nějaký pěkný inzerát, líbí se mi limitované edice T214 |
Kawasaki W 800 | Koupil jsem společně s W650 a porovnával která je pro mne lepší. Volba byla těžká, protože každá měla své pro i proti, tak jsem dal inzeráty a ta která se prodá dříve,půjde dále |
Moto Guzzi V7 Classic | Koupil jsem a měla výborný podvozek, ale špatně odstupňované kvalty. Na pětku v rychlosti 80km, už motor cukal a na čtyřku zase točil příliž mnoho otáček a bylo to nepříjemné |
Yamaha XS 650 | |
Honda CB 750K | Nenaskytla se žádná v pěkném stavu a za dobrý peníz, Kawu jsem koupil už jako započatý projekt. |
Harley Davidson XL 1200N Nightster | Utekla mi v HD bazaru na Šalamounce. Asi není tak pohodlná jako W650, ale větší obsah a tvar nádrže mě lákaly. Z HD asi nejhezčí dostupný stroj. |
Moto Guzzi Griso 850 | Prodejce nebral mobil. A stejně jsem váhal kvůli sportovnějšímu posedu. |
Honda CBR 600F | Takový můj úlet. Zvažoval jsem jí hlavně kvůli ceně a původu. Svezl jsem se a měl jsem velký respekt. Na mě asi moc rychlá. Prodejce si to naštěstí rozmyslel a nechal si jí. |
Moto Guzzi Bellagio 940 | Moc se mi líbí, ale cena je pořád vysoká anebo jsou k mání kusy v kombinaci hnědá/stříbrná a to je děs. |
Kawasaki W 800 | Absence nakopávačky a karburátoru |
Triumph Thruxton | Cena |
Kawasaki ZR 7 | Nemůžu říct že by bylo něco špatně. Všechno OK, ale prostě sem necítíl nějakou radost z jízdy |
Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | Nelíbí se mi vstřikování u klasické moto |
Royal Enfield Bullet Sixty-5 | žádný nebyl na prodej v ČR a po přečtení recenzí taky trochu strach ze spolehlivosti (nejsem mechanik) |
Suzuki SV 650S | ? |
Kawasaki W 800 | V době rozhodování byly k mání jen drahý kusy |
Moto Guzzi V7 Classic | Má charizma, ale nějak jsem se na ní nedokázal poskládat |
Triumph Bonneville 900 | Moc moderní |
Kawasaki W 800 | už jen se vstřikováním a bez kickstartu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Naprosto nesmyslné ceny za více než 20 let starou motorku.Ale je neskutečně krásná. |
Kawasaki Z 550 GT | no není všem dnům konec a Z550GT byla za pár korun |
Yamaha SR 400 | Asi jenom kvuli ceně (100tis+?) a mojí nezkušeností se spolehlivostí karburátorů |
Yamaha XS 650 | Moc drahá, nebo pokud byly levnější, tak nejasný původ a bouračky, jinak určitě do budoucna problém s náhradními díly - všichni víme, jak k tomu Kawasaki přistupuje. |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | Již se nevyrábí, k sehnání starší a krásné modely. Nakonec jsem se rozhodl pro novou motorku. |
Yamaha XV 500 | žádnou slušnou za slušný peníz jsem neobjevil |
Yamaha SR 400 | na mě už dost težká |
Triumph Thunderbird 900 | Prišla mi ku mne malá |
Honda CB 500F | |
Moto Guzzi V7 Classic | No, svezl jsem se na nástupci W800 a nějak mě neoslovila. Asi jsem byl taky zvědavý, co na těch Guzzinách všichni mají. |
Triumph Bonneville T100 | Stály vedle sebe a šáhnul jsem po Triumphu. |
Royal Enfield Bullet Electra de-luxe | malo charisma :-))) |
Triumph Adventurer | krásná ,ale jen 50 koníků:-( |
BMW R 1150 R | Kawasaki je víc retro, ale BMW je zase taková technická libůstka... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2000 | LiborK | kawasaki_w_650_...al_-german-.zip | 28 MB | jen rozbalit |
1999 | Hooorus | servis-manual-w650.pdf | 9.0 MB | English Service manual - má někdo češtinu?? |