Byla to moje první velká mašina, docela slušně i jezdila, ale stále s ní byli problémy. Nejhorší z nich bylo zadření kliky. Měla neoriginální světlo, poslepované kapoty priskiřicí (uplně na hovno) a odřený oba laufy (pravý víc, po mém klouzání v hlubokém
Výška jezdce: 200 cm
Recenze
Cesty: Motonálet Nikolčice
Další info: Dala se i slušně klopit, až na to, že klín pod motorem začal dřit dřiv než dřely stupačky. Tak jsem ho sundal a bylo po problému.
ahoj jsme motorkářská komunita sdružující motorkáře z celé republiky jsme na facebooku pod názvem wild horsees pokud chceš tak se k nám můžeš přidat pořádáme vyjížďky, sezení s policisty kvůli novelám v zákonech 2x za sezonu pořádáme párty a mnoho a mnoho dalšího na motorce a jejím stáří a obsahu nezáleží
tak tě zdravím s mým novým modelem, snad se uvidíme na cestě, nebo srazu,čus.
To Michal: docela by mě zajímalo kam dotyčnej majitel dal ty papíry a jak na ní mohlo být dost práce, když byla po výměně motoru, na kterým bylo vše zkouknuto a vyměněn rozvoďák. A ty karburátory to byla docela prkotina, stačilo vyměnit jen membrány, který jsem stejně sehnal a zaplatil já. Tak nevím co ti na tomhle prijde tak závažný.
Tak na vaše otázky bych měl i odpovědi... Jinak s tou GPZ od Salfy bylo taky dost práce, mezi závažnější patřily hlavně karburátory (nebyl sem sice majitelem), ale tak nakonec to všechno vyšlo a jezdila velice pěkně...je to dobrej strojek...
To by me teda zajimalo,kam se podel TP Ja ji totiz koupil bez TP-takze ted schanim.<br />
Tak at jezdi i ta tvoje nova kraska.