Superbike pro nenáročné: Kawasaki GPZ 500S
16.07.2023
1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||
Objem | 499 cm3 | 498 cm3 | 499 cm3 | ||||||||||
Výkon | 43.8 kW (59.6 koní) | 44.1 kW (60 koní) | 43.8 kW (59.6 koní) | 44 kW (59.8 koní) | |||||||||
Výkon při otáčkách | 9800 ot/min | ||||||||||||
Točivý moment | - | 46.1 Nm | 45.11 Nm | 45.1 Nm | 46 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 8500 ot/min | |||||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||||
Počet válců | 2 | 4 | 2 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||||
Vrtání | 74 mm | - | 74 mm | ||||||||||
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | - | 10.8 : 1 | ||||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | |||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | |||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | |||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 100 mm | - | 103 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 270 mm | |||||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | ||||||||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | - | 16 " | - | 17 " | |||||||||
Zadní kolo | - | 16 " | - | 17 " | |||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90-16 | - | 110/70 17 | ||||||||||
Rozměr zadní pneu | 120/90-16 | - | 130/70 17 | ||||||||||
Rozvor | - | 1435 mm | - | 1435 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | - | 27 ° | |||||||||
Závlek předního kola | - | 91 mm | - | 91 mm | |||||||||
Výška sedla | - | 775 mm | 770 mm | ||||||||||
Suchá hmotnost | - | 179 kg | 176 kg | - | |||||||||
Pohotovostní hmotnost | 196 kg | 201 kg | - | 202 kg | |||||||||
Objem nádrže | 18 l | - | 18 l | ||||||||||
Rezerva | - | 3.5 l | 2 l | - | 2.2 l | ||||||||
Množství oleje | - | 3 l | - | ||||||||||
Spotřeba | - | 6.7 l/100 km | |||||||||||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | |||||||||||
Maximální rychlost | 195 km/h | - | 195 km/h | 182 km/h | |||||||||
První cena | - | 209000 Kč | |||||||||||
Poznámka | - | doporučení výrobce: výměna mot.oleje 3L /oil filtr 0.2L/, SAE 10W-40, API SG+ /alternativa: 10W-50,20W-40,20W-50/ | - | ||||||||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 20000 Km | - | ||||||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km | - |
Od Zazi78(1999)
Od Ronin3012(1996)
Od HloupyHonzaCZ(1996)
Od HloupyHonzaCZ(1996)
Od toknitram(1990)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Motorka A2 35kw pro trpaslíka | 29 | 25.3.2024 17:59 | ||
Silniční cestovní | Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls | 23 | 9.11.2023 09:07 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki gpz 500s | 3 | 28.5.2023 14:22 | ||
Silniční cestovní | startovaci rele pali se pojistka | 9 | 17.8.2022 06:26 | ||
Opravy a údržba | Hledám servis | 6 | 26.7.2022 06:34 | ||
Opravy a údržba | Servis Ústecký kraj | 5 | 19.5.2022 07:50 | ||
O tomto fóru | Zadní pneumatika na Kawasaki Gpz 500 rok 1991 | 3 | 6.5.2022 21:24 | ||
Silniční cestovní | Dotaz | 18 | 12.4.2022 12:48 | ||
Silniční cestovní | Cvakání v motoru | 3 | 21.2.2022 12:00 | ||
Japonské | Zadní tlumič - repas v garáži | 50 | 4.11.2021 10:08 | ||
Pokec o motorkách | Poradit | 6 | 22.9.2021 15:10 | ||
Japonské | Kawasaki držák blinkru 23051 | 3 | 26.7.2021 23:46 | ||
Opravy a údržba | Nastavení karburátoru po montáži Laďáků | 4 | 1.6.2021 21:31 | ||
Pojeď taky | Mumlavský vodopád | 22 | 11.5.2021 01:49 | ||
Opravy a údržba | Start se slabou baterii | 100 | 13.4.2021 20:28 | ||
Supersport | Padací špunty | 10 | 3.4.2021 21:39 | ||
Vybavení | Padáky na GPZ 500S r 93 | 1 | 19.3.2021 02:01 | ||
Opravy a údržba | Jehlový Ventil | 6 | 24.2.2021 10:52 | ||
Japonské | otevreni z 20 kw | 4 | 20.7.2020 19:14 |
Po špatných zkušenostech s Jawou 640 jsem chtěl zkusit, jak chutná vychvalovaná Japonská spolehlivos...
GPZ 500 je nejsportovnější pětistovka na českém trhu s rokem výroby od 2000. Prošla víceméně třemi o...
Řekl bych, dnes už klasika mezi motocykly. Rozhodně to není nic tak pohodlného a lehkého jako nové s...
Kawasaki GPZ 500 - Můj první větší stroj.
Muj prvni japonec. Lehka a velmi snadno ovladatelna. Na zacatek dobra volba, ktera nezklame. Motor p...
KAWA GPZ 500 - dvouválcová divoška
Krásná, naleštěná a ve výborném stavu...co víc si může člověk na začátek přát...Prodána s krásnou vz...
Je to malá,nízká, úzká a rychlá mrcha. Klame tělem. Na první dojem svou elegancí dojme jenom klasiky...
mám jí teprve první sezonu.Je to velký rozdíl oproti 125ccm
Sice bába, ale ve skvělý formě !!
Tak a mám dalšiu motorečku. Pekne doma pribudajú.
100% původní malej "Top Fun" ?
Spolehlivá, klidná super ovladatelnost.
Skvělá, obratná a mrštná malá milfka. Bohužel ji minulý majitel odkapotoval, ale i tak vypadá k svět...
Dobré jízdní vlastnosti. Krásně se ovládá, kam jí nasměrujete, tam jede.
500 Kawasaki. Původně kapotovaná, předchozí majitel ji však po nějakém karambolu překopal na naháča....
Na svou kubaturu svižná, lehká, celkem dobře ovladatelná.
Moje 1. moto. Zatím se seznamuji. Byl to krok z 50ccm.
Kawasaki GPZ 500 je sportovní cestovní motocykl, vyvinutý firmou Kawasaki
Návrat k pulitrum, otestování Kawasaki
Zdar všem milovnicím a milovníkům motorek. Po posledním výletě jsem si ověřil, že mám vodu v olej...
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street a...
Motorům zdar... Tak bych se chtěl podělit jak se nám vedlo minulý rok na vyjížďkách. Nebylo jich tol...
Předchozí čína od Kendy se docela dost zahřívala, neměl jsem k ní důvěru, abych šel do zatáček rychl...
Po loňských úctyhodných 1300 km došlo na výměnu oleje. Volba padla na Fanfaro, alias Mannol, kterého...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.7/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 6.4/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 6.6/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.4/10 |
Tuhost rámu | 6.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.1/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.1/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.1/10 |
Nabídka doplňků | 5.4/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.6/10 |
Světla | 7.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLE 500 | bohužel neměl jsem tolik peněz pohromadě. |
Kawasaki ER 5 | Zrovna nebyla k mání někde poblíž |
Suzuki GS 500F | Slabá a vzduchem chlazená, je to sice držák, ale Kawa je Kawa |
Kawasaki KLX 650 | Chtěl jsem i druhou KLX 650 jednu na silnici a druhou jen do terénu, přehazovat kola mě už nebaví. Ale o GPZ 500 jsem uvažoval už dlouho, potřeboval jsem do 35kw abych nemusel rozšiřovat řp |
Suzuki GS 500E | Technologicky starší motorka, ojeté modely bývaji hodné omlácené, protože se na tom každý učí jezdit. Kawa navíc jede líp :) |
Kawasaki ER 5 | Hodně lidí ve fóru si stěžovalo na brzdy (zadní je dokonce jen bubnová) |
Honda CB 500 | Honda CB 500 je mnohem dražší a přitom v ničem lepší není. Kawa má výkonnější a zábavnější projev motoru. Má i lepší brzdy vepředu (2 kotouče). |
Suzuki GS 500E | slabej motor, divnej tvar, nebyla kapota |
Honda CB 500 | blbě se shánělo Sko, přítelkyně chtěla kapotu |
Suzuki GS 500E | |
Suzuki GS 500F | |
Honda CB 600F Hornet | vyššia cena |
Suzuki SV 650 | nič zaujímavé poblíž, chcel som ročníky s trubkovým rámom, S má zvláštnu kapotu |
Aprilia Pegaso 650 | zlá kombinácia cena/stav aktuálne ponúkaných, rozhodlo srdce |
Suzuki XF 650 Freewind | Byla o dost dražší a cítila jsem, že je zbytečné kupovat první motorku za moc |
Honda XR 125 L | Možná by byla dobrá na učení, ale odradila mě nepraktičnost na silnici |
Honda XL 125V Varadero | Slabé |
Honda CB 600S Hornet | Čtyřválec mě nijak neinspiruje. Jinak perfektní. |
Kawasaki ER 6F | Fantastická, ale pro začátečníka moc drahá. Možná příště. |
Kawasaki ZZR 600 | Moc sportovní zaměření. Přátelská, ale já našel přátelštější. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GS 500E | musela by být zavřená + cena |
Kawasaki ER 5 | Špatný stav vybraného kusu |
Yamaha XV 535 Virago custom | Cruiser je Cruiser |
BMW F 650 ST | Dva dny před prohlídkou ji majitel položil |
Kawasaki ZZR 600 | malá? |
Honda CB 500 | Problém s komunikací na inzerát |
Kawasaki EL 125 Eliminator | Ženě i tato připadala vysoká. :-) |
Ducati Monster 600 | Uz mam ctyrvalcovou variantu.. ;) |
Yamaha XJ 600 | Příliš fádní vzhled a nemohl jsem narazit na dobrý kus k prodeji |
Yamaha XJ 600 | |
Suzuki GS 500E | GS mi prisla jednoduchsia a krajsia |
Suzuki GS 500E | Už jsem ji měl. dražší díly než u GS |
Kawasaki ER 5 | Na inzerátu zrovna nebyla pro mě dostupná cena s omezeným výkonem. |
Honda CB 600S Hornet | Kawu jsem nekoupil, protože všechny byly dobitý jak cikánská hračka. |
Yamaha FZR 600 | Pěkná a oldschoolová (ty staré) , ale přeci jen moc pomalá |
Suzuki GS 500E | Stejně jako Honda |
Suzuki SV 650 | Původně jsem se chtěl na jednu podívat, ale bohužel už byla v té době prodaná |
Kawasaki ZZR 600 | technický stav prodávaných motorek |
Yamaha XJ 600 | malý výběr v rozumném stavu, design |
Suzuki GSF 600 Bandit | Bylo mi vysvetleno že je moc slabá. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | stassek | service_manual_...00s__1994-_.pdf | 30 MB | Rozšířený manuál pro ročníky 1994 - 2002 |
2000 | Kohlstein | thermo-bob.pdf | 1.6 MB | Úprava chladicího okruhu - bypass. |
1997 | Smrči-GSX-F | gpz500s_microfish.pdf | 1 020 KB | |
1995 | Beranidlo | 1995-kawasaki-ninja.pdf | 5.9 MB | Uživatelský 1995 (17" kola) |
1994 | Rade25 | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB | |
1994 | Perda | service_manual_...00s__1994-_.rar | 25 MB | Servisní manuál pro modely od r.v. 1994. V angličtině. |
1993 | Rawiri.Kawasaki | service-manual-...500-1993-en.pdf | 28 MB | Manuál Kawy GPZ 500 EN komplet |
1990 | gogo_servis | kawasaki_gpz500...al_-german-.zip | 11 MB | |
1990 | maros.88 | kawasaki_gpz500...al_-german-.zip | 11 MB | pro kawi od 86-94, ale dá se puožít skoro u všech moc se toho na nich nezměnilo... |
1990 | Wikk | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB | |
1987 | Daek | kawasaki_gpz600...al_-german-.pdf | 15 MB | |
1986 | Smrči-GSX-F | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli City Demon | 16" | Zadek | 3 | Zadní Pirelli City Demon vyměněna po 5000km. Čekal jsem víc,... | 04.09.2017 v 21:50 |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Zadek | 1 | 17.12.2010 v 13:36 | |
Continental CONTI-TWIST | 17" | Zadek | 3 | Za ty peníze hodně muziky,na suchu velmi dobrá, jakmile ale ... | 30.03.2009 v 22:08 |