Po prvních zkušenostech s 250 jsem se rozhodl že si dopřeji něco většího a výkonějšího, jelikož mě celou dobu lákalo cestování zvolil jsem cestovní enduro a zatím jsem s volbou maximálně spokojenej.
Motorka koupena od Miroslav Soukup Brtnice (http://www.moto - Při prodeji proběhlo vše v pořádku, zdělil co bylo na motorce měněno akorát to nemohl doložit účty takže vlastně jako by nic. Bohužel se po krátké době objevil problém s dobíjením.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Pegaso 650: problémy s volneběžkou a elektronikou
Honda NX 650 Dominator: srovnatelné kusy byly dražší a tolik se mi nelíbí
První dojmy - Po přesednutí z čínské 250 (Yuki CSR 250) byly samozřejmě první dojmy naprosto úžasné, zrychlení, maximálka cca 170 km/h, ale hlavně to pohodlí to je nádhera motorka je krásně vysoká, stupačky i řidítka jsou přesně tam kde bych je chtěl.
Motorku bych doporučil pro - Tato motorka je vhodná pro lidi co chtějí pohodlně cestovat cestou necestou ale nechtěj za motorku nechat všechny svoje úspory. KLE je prý podle majitelů extrémně spolehlivá a vhodná pro začátečníky. Navíc jako bonus nižší kategorie povinného ručení (do 500 ccm) znamená ušetření 50% oproti srovnatelně výkoným endurům s motory 600, 650.
Doplňky na motorce - Jak jsem psal na motorce jsou boční rámy a plotna na topcase, na řidítkách mam držák navigace a 12V zásuvku a blástry.
Tak jsem si udělal radost a pořídil si laďáček (zvuk perfektní)
A když už byla motorka rozebraná tak jsem si dal mřížku chladiče do barvy motky a pořídil závažíčka taky v barvě, výsledek je super.
Recenze
Při hledání po inzerátech jsem chtěl nějaké cestovní enduro do 50000,- a když jsem viděl toto KLE které bylo vybaveno bočními nosiči a 3 kufry což se mi velmi zamlouvalo než to pak někde shánět. Takže jsem se hned nejbližší víkend vydal z Prahy do Brtnice. Motorku jsem projel já i kamarád, který jezdí už o něco déle, nezdálo se že by něco nefungovalo tak jsem si motorku odřídil po vlastní ose zpět do Prahy po cestě se samozřejmě zkoušelo zrychlení a maximálka a byl jsem maximálně spokojenej.
Po pár stech kilometrů jsem si na motorku stále zvykal ale líbila se mi spotřeba pod 5 litrů na 100 km. Jenže po čase při jedný projížďce se mi nepodařilo na benzínce nastartovat, kamarádi mě museli roztlačit a potom motorka jela v pohodě, jenže ani po ujetí 50 km se baterka nedobila a já se začal bát že budu hned muset měnit alternátor nebo jiné drahé součásti. S motorkou jsem dále jezdil, roztlačit jde vážně jednoduše, potom mě ale přátelé co jeli za mnou upozornili že mi hrozně slabě svítí zadní světlo. Začalo se rozebírat
a co jsem nenašel patice žárovky pro osvětlení SPZ byla naprosto zoxidovaná a zarezlá do objímky
Tak bohužel to neblo řešení problému, možná to byla původní příčina nebo důsledek, nevím. Bohužel nemam čas tento problém řešit protože garáž mám přes zimu dost daleko od svého bydliště.
21.10.2013
Tak tuto sezonu se ukázalo že nejsem uplně cestovní typ tak jsem rámy sundal a kufry prodal a jezdim pouze s topcasem a uplně mi to stačí.
17.8.2014
Kvůli škole a práci nezbyl na motorku čas tak jsem se rozhodl ji prodat, prodával jsem ji tím že nefunguje dobíjení, hned první vážný zájemce se přijel podívat vybaven nářadím, měřáky a hlavně novým regulátorem, během 10 minut motorku opravil, projel a už si ji vezl domu.
Závěrem:
příjemná motorka na cestování pro nenáročné cestovatele, občas výlet do přírody - polní, lesní cesta bez problémů
Podle mě nedoceněná motorka a opravdu hodně zábavy za hubičku. Za tu skrytou vadu a to nelehké jednání dávám 9b jinak by to bylo 10
Pěkna , hodně km bez nehody
pěkný noo
Pokud bych mohl něco doporučit,kupte si ještě zvýšené cestovní plexi,hodně to pomůže.říkám z vlastní zkušenosti.Jinak motorka moc pěkná,přeji spoustu najetých km bez nehod.Tygr