PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _GAS_
Vloženo 9.2.2013
Aktualizováno 23.8.2016
Zobrazeno 5 321x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Sloužila bez zaváhání 4 roky a téměř 30 tis km.

Více fotografii

Motorka koupena od nová - Univok ofiko zastoupení KTM. S Alešem (majitelem) jsme přátelé.

První dojmy - Mašinu (typ) znám z redakčních testů, takže jsem věděl do čeho jdu.

Motorku bych doporučil pro - Všem co rádi cestují, nechtějí si lámat hlavu se špatným povrchem silnic v ČR a občas odbočí ze silnice do přírody... Má spotřeba sólo činí v průměru 6,1l ve dvou a plné polní 6,5l na 100km

Doplňky na motorce - Držáky kufrů... a pochopitelně kufry + placka pod bočák od Touratechu

Recenze

Jak to před lety začalo:
Dozrál čas na změnu a především na bike, pro kterej jsem měl už dlouho slabost, ovšem scházely prachy. Když se však nad jeho produkcí stáhly mraky, bylo mi jasné, že když si ho nekoupím teď, tak už nikdy, neboť ho ve výrobním programu aktuálně nahrazuje více civilizovaná dvanáctka.

Takže jsem podojil všechny možné zdroje, napůjčoval si kde to jen šlo a pořídil tohohle posledního Mohykána mezi skutečnými cestovními endury. V porovnání se svým ex BMW R1200GS od něj neočekávám spolehlivost (která se právě u GSa projevila jako lichá) a tak mohu být maximálně mile překvapen. O tom jak se situace vyvíjí během sezony se dočtete v dalších řádcích, až tedy bude o čem psát…

A nyní po dvou sezonách?
Od poslední editace už proteklo dost vody a my se za poslední dvě sezony a 20 tis km projeli po krásách šotolinek i zapadlých rozbitých okresek, přičemž o volný čas se Advik ještě dělí s ostrou KTM exc a testovačkama pro MotoHousle.

A i když moderní motorky dokáží zaujmout výkonovými parametry, přesto nejraději usedám na svého, dobrého a přeci jen trochu obhroublého Advika 990...

Dlouhodobá spotřeba se pohybuje v rozmezí 5,8-6,2l, přičemž jezdím spíš klidnějším stylem jízdy. :)

Dálničním přesunům se pokud možno vyhýbám, ale když už musím, držím se většinou okolo povolené 130tky, kdy motor na šestku vrní 5tis ot.

Mnohem více radosti zažíváme s Advikem v zatáčkách, kde se dle jeho reakcí cítí být šťastný, stejně jako na úzkých zapadlých a rozbitých okreskách, kde díky stavu povrchu člověk téměř nepotká živáčka...

V roce 2015 jsme společně s Advikem oslavili 25 000 km ujetých bez závady a já jen doufám, že mu to vydrží minimálně dalších 3x tolik km. To se ovšem ještě uvidí.

VÍCE INFORMACÍ, FOTEK A JÍZDNÍCH ZÁŽITKŮ MŮŽETE NAJÍT V MÉM DENÍKU viz záložka nahoře.

















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_GAS_
_GAS_ napsal 05.02.16 v 09:17

Jo, 45 tis není málo. Já jsem nyní u 30ti. Zatím jí moc miluju i když nová CRF 1000L mi drtek vrtá hlavou.

_GAS_
_GAS_ napsal 05.02.16 v 09:14

Díkes.

wil
wil napsal 04.02.16 v 23:32 10b.

Na tuhle motorku vzpomínám se slzou v oku. Najel jsem na ní cca 45tisic km po všemožných cestách necestách a jediná závada byla prasklá žárovka. Bylo ji jedno jaký povrch jedeme. Vždycky to byla zábava.Řídila se tam snadno! Někdy je mi líto, že jsem ji prodal.
Jinak ty fotky z vyjížděk jsou hodně motivační. Hned bych někam vyrazil:)

_GAS_
_GAS_ napsal 25.11.15 v 14:33

Lombardo, jsem skutečně moc rád, když to někoho povzbudí i kdyby to bylo jen malinko. Nebudu lhát, že za dlouhých zimních večerů se po zdejších denících taky rád toulám a čerpám inspiraci na cesty, nebo jen nasávám to nadšení nás všech.

Lombardo
Lombardo napsal 24.11.15 v 18:07 10b.

skvělá motorka, super deník nádherné fotky a video , dík za inspiraci

Více komentářů



TOPlist