PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hd1727
Vloženo 1.2.2022
Aktualizováno 18.3.2024
Zobrazeno 1 738x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tohle mě asi bude nějakou chvíli bavit! :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)

Výška jezdce: 666 cm

První dojmy - Je to tak, jak všichni říkají a píšou, motorka je to zábavná, jede i na dnešní poměry moc hezky, podvozek je na naše tankodromy jako dělaný, ovladatelnost a čitelnost pro děcka. Design nadčasový!

Recenze

Po několika letech opětovného motorkaření s veteránem, jsem v tom ježdění nějak ochabl. Loni jsem na motorce vyjel 3x, z toho jednou na STK... na jednu stranu jsem se na motorku těšil, v garáži jsem trávil dost času dalšími postupnými opravami, úpravami a vychytáváním. Na druhou se mi s ní nikam ani vyrazit nechtělo... Proč?

Přemýšlel jsem. Nevěděl jsem... přišel jsem na to s podzimem. Veterán je fajn, má to charakter, vyžaduje to svůj přístup, sama cesta je cíl... a v tom je zároveň ten kámen úrazu. Dvouhodinová kochačka je rozumný strop, kdy tě jízda stále baví a ještě nesere :) Každá minuta navíc začíná být vopruz. To s sebou nese akční rádius cca 60km od baráku. Takže ráno přemýšlíte kam jet - tam jsem byl, tam jsem byl dvakrát, tam jsem byl už třikrát. Jó, sem bych jel! Ale je to 100km tam a 100km zpět, to abych tam přespal :)

Takže je to jasný, chce to další motorku, víc cestovní, ale zároveň zábavnou. Na Adventure jsem koukal už před lety, takže jsem nekoukal ani po ničem jiným. Začíná podzim, rád bych se ještě letos svezl, v Rabštejnský Lhotě stojí dva, jeden černošedý, druhý černooranžový. Původně jsem si myslel na ten druhý, ale naživo je moc oranžový, beru ten, co má tu správnou barvu, jako by ho vyráběl Henry Ford. Zkušební jízda potvrzuje, co jsem měl načtený a co jsem chtěl. Charakter!

Nebudu psát, co už napsali jiní. První postřehy jsou jasný, motorka neumí jet konstantní rychlostí, po jakékoli silnici jede jako žehlička, ergonomie na moji postavu dokonalá, řídí se úplně sama, Brembo brzdy nějak málo brzdí (na jaře budu řešit destičky).

A co terén, když je to takový ultimativní cestovní ENDURO? Sorry, ale zůstaneme na silnici a na suchých polňačkách. Jasně na youtube jsem viděl, že tahle motorka umí v terénu šílenosti ... já ale ne a už se to asi nenaučím. Pro mě jsou dostatečný terén silnice na Vysočině :)

Takže u mě zatím dobrý, těším se na jaro! Veterán bude mít zase nějaký drobný změny a Adventure snad spousty spokojených kilometrů.

EDIT 2023: Adventure šla z domu. Byla až moc zábavná a já jsem za to pořád tahal a tahal, až jsem se lekl, že se na tom zabiju :) přišel čas na změnu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dan66
Dan66 napsal 06.02.22 v 11:23

Dnešní KTM mě vzhledově neberou, ale tahle je ještě krásná. Přeji Ti hodně zábavy a šťastných kilometrů.

Sete
Sete napsal 02.02.22 v 09:44 10b.

To je skoro sběratelský stav, vypadá fakt pěkně

Více komentářů



TOPlist