Vždycky se mi líbily klasický motorky
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VX 800: měřím 197cm...
První dojmy - první dojmy po poslední zkušenosti s panelkou dvaapůlí nemohly být jiné, než pozitivní. Motorka je to pro oči a když se nastartuje, tak i pro uši. Protože mám pud sebezáchovy, nevadí mi motorka pro spíš klidnou než sportovní jízdu. I když těch 900ccm z tří hrnků tam je..
Motorku bych doporučil pro - pro schizofreniky, kterým se zdá Royal Einfield pomalá, H-D dlouhá a nemotorná a na druhou stranu mají strach, že by se na naháčovi zabili
Doplňky na motorce - naposledy sem instaloval a zase odinstaloval manželku :)
Recenze
Původně jsem šilhal po nějakym klasickym naháči, kterej spíš přede než bzíká. Měl jsem vyhlídnutou Suzu VX 800, nicméně soudruzi z východního Japonska asi nedosahují průměrné středoevropské výšky, takže když jsem si ji se svým dvoumetrem oseděl, tak jsem pochopil, že tudy cesta nevede. No a potom shodou náhod jsem natrefil na Triumpha a byl jsem v koncích :)
Najeto mám zatím celkem málo, v podstatě ji mám od jara ´12. A úplně denně jsem nejezdil, cca dva tisíce kilometrů. Když jsem si ji vez domů (jel na ní), byl sem tak vyklepanej, že jsem asi nejel víc než 80. Moje zkušenosti s Jawou před patnácti lety holt nebyly úplně nejčerstvější. Takže sice sem se postupně osmělil, ale raději jsem jezdil krotce. Taky mi tekly vidle a přední kotouč nechával na prstu na omak pěknou mastnou čmouhu :)
Motorka je pohodlná, má volný posaz, dobře se ovládá. Spotřeba je vzhledem k objemu přijatelná 4,5 - 5,5 na sto, podle toho jestli město nebo okresky. Vstřikování nemá a jsem za to upřímě rád :) Hřeje mě pohled na starý dobrý karburátory.
Legend vypadá na pohled ortodoxně, má ale poměrně strmý úhel řízení, je živej, táhne odspodu pořád pryč a síly má opravdu dost. Takže zdání by mohlo trochu klamat. Přední brzdič Nissin je sice sám sirotek, ale zdá se, že k motorce tohodle ražení bohatě stačí.
Spolujezdec se posadí taky vcelku pohodlně, co je trochu nepraktický je fakt, že pod sedlo se nevejde ani vesta, o lékárničce nemluvě. Takže to vozim v tašce přes rameno nebo v brašně.
léto 2014
tak s Triumphidlem jsme se celkem sžili a udělali konečně i pár výletů, včetně nějakých delších. Letos po všech loňských peripetiích konečně od jara jenom jezdim, motorka funguje bez problémů, nová gelová baterka konečně startuje a od zimy jsem ji vlastně nabil jenom jednou - když byla nová a uváděla se do provozu. Problém s místem vyřešen přidáním taštičky na kolo do nosiče na boku :) Tašky se dají dát přes, takže to vůbec nesundavam.
Co je horší je vábení polních cest. začalo to úvahama, jak na Triumpha nazout lehčí enduro pneu přes úvahy jak namontovat dopředu 19" ... Takže mam teď v garáži staré dobré XT a Triumphidlo poputuje k tátovi. Aspoň že zůstane v rodině :/
Podzim
No tak táta je nakonec trochu vybíravej, takže jak jste si asi všimli, motorka je na prodej. Já sem to zdědil, proto ta Tenére :)
Krásná klasika Užívej si ji za10B
Parádní kráska...tohle jsou prostě mašiny co si a nic nehrajou nic nemaskujou ostrohranejma a křiklavejma plastama...hold matka příroda ví co je krásné classic bikes parádní ať to trandí
Krásná. Pěkně napsáno..
krásnej stroj, gratuluju...mmj, s tím ostychem jsem to měl podobně, z transalpa na BIZONA
pěkné a to odinstalování manželky supr