Po 2 letech cukání a intenzivním měsíčním výběru, kdy jsem myslel, že se asi zblázním, je konečně doma a já po 10 letech jezdím.
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Absolutní spokojenost od první návštěvy do převzetí motorky. Dva moc příjemní pánové.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Šel jsem jí koupit, ale nebyla na skladě a dodací lhůta měsíc. Vedle stál Tiger a bylo rozhodnuto.
První dojmy - 10 let jsem nejezdil, takže bych byl spokojen asi se vším. Co je nejdůležitější, je na mě hodná.
Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro začátečníky, pro ty, kteří se vracejí po letech (jako já) a zřejmě i pro lidi co už jezdí dlouho. Prostě univerzál pro každého.
Doplňky na motorce - Zadní kufr, vyšší turistické polohovatelné plexi, kryty rukojetí a centrální stojan. Vše original v akci zdarma.
Recenze
Vybral jsem na základě recenzí. Líbí se mi cestovní endura a učarovala mi BMW 800 GS. Když jsem na ní ale sednul, bylo to moc vysoké. Navíc GSko je víc do terénu a já si srovnal, že budu stejně jezdit 99,9% po silnici. Tiger je GSku hodně podobný a navíc silniční varianta.
Motorku mám primárně na dojíždnění do práce. 30km, z toho půlka okresky a půlka D1 na Brumlovku.
Jediné z čeho jsem rozčarován je vítr. K motorce bylo v akci mimo jiné vyšší turistické plexi. Měřím 183 cm, sedlo mám v nižší poloze a proud vzduchu mi jde do helmy a ramen. Od 90 km/h je mi to docela nepříjemné, občas mě po chvíli rozbolí hlava. Helmu mám AGV Horizon Absolute, laboruju s větráním a deflectorem. Pořád nevím jestli je to tím plexi, helmou nebo oblečením (textilní bunda od 4SR). Musím na tom nechat svézt někoho dalšího, aby mi řekl jestli je to normální nebo ne. Možná jsem jen za ty roky odvykl, přeci jenom v autě nefouká. Pokud by to bylo tím plexi, mám v plánu koupit AirFlow od Givi. V současném stavu si nedokážu představit celodenní výlet, asi by mi ta hlava upadla.
Jinak posez je paráda, krásně rovná záda, pohodlné. Jak nemám srovnání s ničím jiným, tak těžko soudit. S motorkou jsem spokojen, brzdí dobře, ovladatelnost parádní i v nízkých rychlostech, jede to pro mě dostatečně (zatím stejně zajíždím motor). Zátah už od nízkých otáček, takže se dá jet v pohodě na 6ku od 50km/h.
Věřím, že jsem vybral dobře, pouze čas ukáže.
Update 3.10.2014:
Tak jsem konečně včera namontoval nové plexi AirFlow od Givi. Mám ho v nejnižší poloze a vítr mi jde na hořejšek helmy, kousek nad plexi. Ochrana je podstatně lepší než se standardním "turistickým" plexi od Triumphu. Pokud plexi vysunu výš, tak vítr nejde na helmu, ale trochu do těla, což je mi méně příjemné než první varianta. Navíc se pak kouká hodně přímo přes plexi což je divný. Takže suma sumárum jsem s koupí spokojen. S nastavením budu ještě laborovat.
krásna a super moto
Ahoj, Tiger je návyková motorka, přeji hodně zážitků v sedle.
Gratulešn . Jasných 10 bodů.
Velká gratulace
Povedená motka
Po 10 letech. Tak hlavně opatrně, když máš tak krásnou motorku. I já vybíral mezi Tigrem a V-Stromem.