Po první CB 1000R a vyzkoušení FZ1 a Triumph Speed Triple byla volba jasná... To stejné, jen o 2 roky mladší.
Po 2,5 společných letech a cca 24 tisících bezproblémových km nastal čas se rozloučit a posunout se zase o kus dál. Vždy na ní budu rád vzpomín
Výška jezdce: 166 cm
První dojmy - První dojmy - jelikož jsem stejnou motorku měl už skoro 4 sezóny, nebylo co očekávat. Motorku znám a právě to byl ten důvod, proč jsem si koupil stejnou. Naprostá spokojeonost...
Motorku bych doporučil pro - Moto vhodná pro všechny, kteří používají hlavu - je hodná, nezáludná, ale když je potřeba, umí...
Doplňky na motorce - Na moto jsou vyměněné originální páčky za stavitelné, držák značky od Barracudy, blinkry Barracuda. Stupačky již vyměněny za originální - nelíbila se mi barva (jiný odstín "zlaté" než u vidlic a řidítek. Výfuk Ixil - uvidím časem, jestli zůstane a nebo vyměním za jiný... Určitě pořídím ještě štítek a dokoupím nosič kufru od Givi.
Recenze
Hondu CB 1000R jsem si vybral proto, že jsem na ní skoro 4 roky jezdil a moto mi padla do ruky jako žádná jiná.
Chtěl jsem omladit, to byl jediný důvod výměny.
Zkušenosti jen pozitivní a navíc na mou výšku a váhu úžasně ovladatelná motorka.
Motor sice není žádný divoch, ale je krásně kultivovanej, nezáludnej a když je chuť, těch 125 koní s moto docela svižně hýbe.
Všechny výhody naháče - vzpřímený posez, krouťák od nižších otáček... Přesně to, co chci a vyhovuje mi. Navíc to člověka nenutí až tak úplně jezdit jako magor!
Na cestování jsem s moto také spokojen, ale je fakt, že moto se cítí nejlíp na klikatých okrskách a (nejen) alpské průsmyky jsou na "CéBéčku" vyloženě za odměnu.
Dobrý fotky z dovči
přeju hodně pohodových kilometrů