22.6 2006-Zatím o ní nic nevím, mám ji od rána. Je to můj první krok do světa čtyřtaktů. Stále jsem se tomu bránil, ale jednou to zákonitě muselo přijít. Předtím jenom Jawy a Čz.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Vlní se, kroutí se, nebrzdí, ale zpomaluje, po hrbech na ní kde co tluče a mlátí. Celkem pohodlná na cestování. Spotřeba taky ujde. Při opravdu klidné jízdě, ve dvou, tři kufry a tankvak není problém 4,5L/100Km. Na místě váží snad tunu, ale jak se pohne, tak pohoda. Chce se jí zavírat do zatáček, ale je to dané nastavením zadních pružin. Protože jsem ale od přírody líný je stále štelovat, tak trpím. Jak ale nasedneme dva, a třeba ještě s bagáží, tak je to v klidu.
Recenze
Kardan, kardan a zase kardan. Vzhled, klasika.
Cesty: Zatím tak kolem Prahy a okolí. Sraz asi až v září Motodoraz, už po čtvrté. Tak ten Motodoraz odpadl, jelo se nakonec jinam. 2007-moje pravidelná cílovka, tentokrát opět na Šumavě, Dovolená na Moravě(jižní), 3.Setkání Volného Setkání v Újezdu u Rosic(Brno), víkendové setkání VSJ v Hradci nad Moravicí.
Cestopis: Budou, snad. Budou.
Další info: Mé vysněné moto je stále to BMW. Ale jestli se XJ osvědčí, tak možná to novější, Diversion, nebo třeba jednou FJR,XJR,,, ještě uvidíme. Taky Gold Winga GL1200 bych snesl, nebo i Venturu od Yamahy-XVZ1300, nebo Suzuki CAVALCADE, nebo Kawasaki VOYAGER,eventuelně Kawasaki GTR1000. všechny tyto stroje najdete na http://www.touring-motorcycles.wz.cz/. Tak XJ900 Diversion je ze seznamu vyřazeno, má krátký sedlo, no a jelikož jsme se ženou rozložití, já hlavně kolem rovníku a žena o několik rovnoběžek výš, tak se špatně vejdeme.
Reportáž: Viz cestopis, bude, snad. Něco jednou bude.
Ať dělá jen radost ...
krasavice
Koukám, že se XJ osvědčilo a jiného stroje si už asi nepřeješ XJ jsou zlatíčka, hlavně tyhle starý poctivý klasiky
Máš moc pěkné ixjéčko,10, a drž se téhle máši,koupíš novou a moc rozdílů nepozjišťuješ Jen kladné zážitky z cestování na tomto naháči Ti přeje majk
Mě to nepřetáhlo staré texty z původního webu, kde jsem měl poměrně dlouhé psaní a poznatky o mém stroji. Vše je pryč a navždy ztraceno.