PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JamesM
Vloženo 27.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 2 164x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 4 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JamesM
JamesM napsal 02.09.20 v 22:03

O motoru nepochybuji, to je jeden z více důvodů proč jsem si to pořídil Jak jeho konstrukce (V2 90st., chlazení vzduchem, jen 2 ventily, 2 svíčky na válec, řemeny, desmo, suchá spojka, ...), tak právě jeho projev i zvuk. Prostě pro mě má ve všech směrech charakter, a to pro mě ten správný, a o to mi šlo především. I když tedy úplně nesouhlasím s tou dávkovatelností, hlavně v nižších otáčkách, ale to bude min. částečně o zvyku. Jinak je to můj 4. stroj s V2 vzducháčem Ducati: Cagiva Elefant 650 (nešizené opravdové enduro, strašně se mi líbilo že to ještě má nakopávačku), pak Ducati 900ss (odbočilo do mě auto, pak dlouho nic), pak Cagiva Elefant 750 (už ta 90tková verze, takže už trochu míň do terénu, mizerná péra v jinak solidních předních vidlicích, velmi chyběla 6tka v převodovce). Ty karbesy vždycky byly ještě víc ucukané a studené dost náladové, takže Ducati bez vstřikování už jsem nechtěl. Věděl jsem ale že právě k tomuhle motoru se nakonec zase vrátím, a to vše okolo k tomu jako podvozek atd. je ještě takový bonus k tomu navíc

33.petr
33.petr napsal 01.09.20 v 13:35 10b.

cyyra
cyyra napsal 01.09.20 v 09:31 9b.

Ahoj, supr stroj. K těm mínusum ohledně škubání v nízkých otáčkách. Dopručuju změnu sekundárního převodu, a to vpředu o zub méně. Krásně se pak sebere a není tam taková díra. Origo poměr se moc nepovedl. Jinak ten motor se fakt povedl. Nejel jsem na lepším dvouválci a to jsem toho zkusil fakt dost. Na silnici ideální společník s naprosto úžasnou dávkovatelností a průběhem krouťáku i výkonu.

Normik
Normik napsal 01.09.20 v 07:04 10b.

Parádní Ať ti to jezdí



TOPlist