PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JamesM
Vloženo 27.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 2 163x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Vzdycky jsem si predstavoval, ze takhle nejak bude jezdit Hypermotard.

Motorka koupena od rychlejjan (Doksy)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: ma to kazdy, japonsky V2 me tolik nelakal, az zbytecne silna
Cagiva Gran Canyon 900: moc stara, takova nijaka az oskliva, pry mala, dily jsou problem
Triumph Tiger 955i: vzhledem k najezdum stoji nesmysl, uz jsem starsi generaci mel, celkove trochu nuda
Ducati ST2: ceny casto lakave, ale uz je moc stara = uz ma prilis za sebou, nechci plne kapotovanou, vzhled takovy nijaky, nechtel jsem vodni pumpu a vyssi hmotnost

První dojmy - Prvni jizda super. Ducati rambajz z Arrow koncovek, vykonu az az, pevny podvozek, narovnanejsi, mirne vyvysena a pritom sportovni pozice, presne ovladani. Tohle ze je ta pry podivna cestovni Multistrada?! Tak to beru, a na predek stejne pri jizde nevidim, a ostatni at si mysli co chteji

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo se nechce nudit a chce prave tento ci podobny specificky mix vlastnosti.

Doplňky na motorce - koncovky Arrow
drzak na mobil
karbonovy otevreny kryt spojky

Recenze

Uz co ji poprve uvedli jsem ji zvazoval jako idealni kompromis mezi vsim.
Roky utekly, ceny spadly tak, ze niz uz to nepujde, a pritom porad neni problem koupit peknou. Asi by byly trochu drazsi, nebyt toho kontroverzniho vzhledu.

+ Klasicka Ducati, vzduchac skoro na vrcholu sve evoluce, ale pritom prijemne soucasne a moderni vse okolo motoru [vstrikovani, budiky, nadrz, podvozek, design, ...].
+ Neni to po chvilce NUDA jako u vetsiny ostatnich moto. Vse je velmi mechanicke. V2 puvodem nekdy ze 70. let s vami lomcuje, vibruje, duni, nic vam neda zadarmo, a rozhodne vas nenecha pri jizde podrimovat. Nuti vas tlacit na pilu, a cim vic na ni tlacite, tim lepe to funguje. Coz je dohromady hrozne uspokojujici pocit z projizdky.
+ Vykonu je na jezdeni po silnici v provozu vetsinou spis az moc. Je ho rozhodne dostatek i na jezdeni ve dvou. Nestacit muze tak Valentinu Rossimu na okruhu v Brne, tam bych to pochopil.
+ Pro me nadherna jednoduchost 2ventiloveho vzduchace. Kontrola / vymena remenu je taky otazka chvilky.
+ Dilu je vsude dostatek.
+ Ceny, ceny, ...
+ Celkem jednoducha motorka.
+ Sucha spojka sice mozna mene vydrzi a mozna neni tak jemna [pry, ja problem nepozoruji], ale zase nesvini do oleje a je k ni servisne velmi jednoduchy pristup. Rachot z ni ma nekdo rad, ja spis ne, ale je to kuriozita. A je hydraulicky ovladana, zadne lacine lanko.
+ Prevodovka je docela slusna.
+ Jednostranna kyvka s excentrem je super.
+ Zvuk, tedy aspon s ladaky, se snad nemuze vyslovene nelibit nikomu.
+ Nadrz castecne i pod sedlem.
+ Pancirove brzdove a spojkova hadice standart.
+ Neni to osizene po strane ramu, brzd, podvozku, kol apod. a vubec celkoveho zpracovani, jako spousta Japoncu.
+ Nazivo vubec tak zle nevypada, jako se zda z fotek. Je spis takova zvlastni, z nekterych uhlu [krome predku] pro me i hezka, moderni a zajimava.
+ Mela by to byt i spotreba, cca 5-6L/100km. U meho kusu jsem to jeste nepocital.

- Ne vzdy ma clovek na to lomcovani, cukani a rambajz zrovna naladu. Ale mam jeste masloveho skutra.
- Neni to na kochaci jizdu a po meste taky nic moc. Motor zacina fungovat tak asi od 3.500ot./min., niz vibruje, reaguje skubave na plyn a nechce moc jet. Nuti vas to tedy jet rychle a svizne.
- Neni to pohodlny cestak, nebo snad mozna enduro, jak vyvolava zdani. Je to mnohem spis jakysi funbike / Hypermotard / proste porad silnicni sportovni motorka.
- Mohla by byt o neco malo lehci a mit o trochu niz teziste.
- Kdypak mi vybouchne motor? Nebo me se to nestane?
- V zrcatkach fakt neni nic videt [rv 2003].
- Pri dojizdeni do krizovatky a razeni dolu k neutralu mi obcas chcipne. Spravne to asi nebude, budu muset zacit resit cim by to mohlo byt zpusobeno.
- Predni svetlo sviti na houby. Mozna s lepsi zarovkou se to zlepsi.
- Sedlo je opravdu zvlastni, semtam je potreba si poposednout, ale zase za katastrofu bych to urcite neoznacoval.
- Koroze motoru a pruziny centralniho tlumice.
- Palivomeru fakt nelze verit nic. Snad jen tu plnou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JamesM
JamesM napsal 02.09.20 v 22:03

O motoru nepochybuji, to je jeden z více důvodů proč jsem si to pořídil Jak jeho konstrukce (V2 90st., chlazení vzduchem, jen 2 ventily, 2 svíčky na válec, řemeny, desmo, suchá spojka, ...), tak právě jeho projev i zvuk. Prostě pro mě má ve všech směrech charakter, a to pro mě ten správný, a o to mi šlo především. I když tedy úplně nesouhlasím s tou dávkovatelností, hlavně v nižších otáčkách, ale to bude min. částečně o zvyku. Jinak je to můj 4. stroj s V2 vzducháčem Ducati: Cagiva Elefant 650 (nešizené opravdové enduro, strašně se mi líbilo že to ještě má nakopávačku), pak Ducati 900ss (odbočilo do mě auto, pak dlouho nic), pak Cagiva Elefant 750 (už ta 90tková verze, takže už trochu míň do terénu, mizerná péra v jinak solidních předních vidlicích, velmi chyběla 6tka v převodovce). Ty karbesy vždycky byly ještě víc ucukané a studené dost náladové, takže Ducati bez vstřikování už jsem nechtěl. Věděl jsem ale že právě k tomuhle motoru se nakonec zase vrátím, a to vše okolo k tomu jako podvozek atd. je ještě takový bonus k tomu navíc

33.petr
33.petr napsal 01.09.20 v 13:35 10b.

cyyra
cyyra napsal 01.09.20 v 09:31 9b.

Ahoj, supr stroj. K těm mínusum ohledně škubání v nízkých otáčkách. Dopručuju změnu sekundárního převodu, a to vpředu o zub méně. Krásně se pak sebere a není tam taková díra. Origo poměr se moc nepovedl. Jinak ten motor se fakt povedl. Nejel jsem na lepším dvouválci a to jsem toho zkusil fakt dost. Na silnici ideální společník s naprosto úžasnou dávkovatelností a průběhem krouťáku i výkonu.

Normik
Normik napsal 01.09.20 v 07:04 10b.

Parádní Ať ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist