Vlastník | nous | |
---|---|---|
Vloženo | 19.7.2023 | |
Aktualizováno | 4.10.2023 | |
Zobrazeno | 5 931x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | nous | |
---|---|---|
Vloženo | 19.7.2023 | |
Aktualizováno | 4.10.2023 | |
Zobrazeno | 5 931x |
Chápu uhranutí strojem a myslím si, že by to tak mělo být. Jo, tyhle zmíněné detaily Tenere vyřešené má, ale třeba Tenere World raid už má to nastavování světel taky na hovno, že musí dolů display.
Tak hodně pohodových km.
- to vlnic, jo pere se to ve mne jestli ji odparovat nebo ne, Bluetooth mam na interkom ten mit musim a to jsem jeste nepsal o tom, ze ta aplikace je agresivni, že cas od casu behem jizdy mi tam ten navigacni infopanel na motorku sama nahazuje, ikdyz ho predtim vypnu, tak za 50km 2-3x urcite. Ono v salůnu te nenapadne podivat se na podbeh, mrknout se na to jak budes serizovat svetla a uvedomit si opruz s nastavovanim odpruzeni, tam mas uplne TEMNO ! Tam se ti tak zatmi hlava, jako kdyz se o tebe zacne zajimat kočička z uplne jine ligy nez hrajes ty a vidina, ze ji muzes mit doma a hrat si s ni je tak silna, ze nevidis nic jen zevnejsek. Ja sice brecim, ze to ci ono, ale koupil bych ji znova. Tou pořešenou motorkou jsi myslel tvoji Tenerku? - na tu ja jsem malicky.
No, jako upřímně, co popisuješ s tou konektivitou bych vyřešil tím, že bych to nepároval.
To jsou přesně věci, které nechci aby moje motorka dělala. Měl jsem dva Transalpy, ale na tu 750 jsem se nebyl ani kouknout. A co se týče údržby řetězu a mytí podběhu, či nastavení světel, tak existuje stroj ve stejné cenové kategorii, který to má vyřešené. Transalp vypadá ale už od pohledu jako pohodlnější varianta. :)
to zuzaSV650s:
No některé věci mě serou a udivuje mě, že to nesere nikoho jiného. Tak jsem spíš čekal, že mě někdo schladí větou „tobě vadí 10 šroubu a 3 kryty, ale já sundávám 11 šroubu a 4 kryty“ tak to by mě určitě potěšilo. Je to můj pohled na stroj z 21 století z roku 2023 kam jsme se posunuli a co nám můžou závidět majitelé 20 let starých strojů, které vyvíjeli ještě blbci, co třeba na Kawasaki ZR7 se povolilo 5 šroubů a dva kryty a řetěz byl obnažený. A nebo rada, „měl jsi ještě došetřit dalších 400 000 za nove BMW 1300“ a řetěz je vyřešený a podběh alespoň co jsem viděl nějaký záběr asi taky navrhoval někdo už s maturitou, protože byl hladký.
Takže když nečistím a nepřipojuji se a jen jezdím, je nálada úplně jiná. Holt je rozdíl moto za čtvrt milionu a za třičtvrtě.
Ať se ti daří a Afrička ti děla jen radost.
No, ať dlouho složí bych napsal. Ale podle přečtení recenze mam pocit, ze z nové motorky je i dost nasranosti?!
Kolama dolů, domů a užívat si.
Na každé motorce jsou větší či menší vibrace, často jak píšeš v úzkém pásmu otáček. U mé motorky kolem 5500 ot./min., ale jak jsem vyměnil rozetu za menší, posunul jsem je do rychlosti, kterou nejezdím a mám úplný klid. Nyní mi to na šestku vychází na 120km/h. A já běžně jezdím kolem stovky, stodeseti a na dálnici 130 či víc takže úplně bez problémů.
Zkus si s tou rozetou pohrát a posuň to vibrační pásmo do méně využívané rychlosti.
Jinak čištění řetězu ... taky musím sundavat řadičku abych se dostal k primárnímu kolečku, ale to čistím jen v zimě jednou za rok. Není třeba častěji. I když pokud jezdíš hodně offroad...
Jako navigaci používám starý mobil po dětech. Když bych ho ztratil/rozbil, nebolelo by to a poslouchám hlasové povely v handsfree. Na motorce by člověk měl koukat na cestu a ne na display.
Pěkná motorka, tak hodně kilometrů bez nehod.
S odbytým manuálem souhlasím. Když jsem chtěl po prodejci, aby mi ukázal, kde se zapínají mlhovky a vyhřívané rukojeti, tak odvětil, proč si to nepřečtu v manuálu. Na to jsem ho upozornil, že manuál tyto informace neobsahuje. A není tam toho mnohem více co by se hodilo.
Ceny příslušenství jsou s ohledem na cenu motorky šílené.
Krasavice
Tak ať jsi zamilovanej napořád
Přeji nový stroj super sepsáno velmi podobně mně, ale nechtěl sem dělat přes mobil takový elaborát Jen k cenám dílů a doplňků na nové Hondy? Mám roční Forzu 350 a ceny orig. doplňků a spotřebáků jsou brutus. Můj nový Versys 650 má vše levnější mnohem než Honda.
Super recenze obsáhlá zahrnuté podstatné věci.M?l jsem možnost porovnat v segmentu středních endur a vyjíždka v blízkém dealerstvím na pouhopouhých 45min. rozhodla. Skvělá ovladatelnost, točivý, relativně silný motor (od 5tis.výš) a pohodli při jízdě, kdy jsem ve 120ti valil po poli a nepoznal náznak limitu podvozku. Chystám se k nákupu na jaro 2024. Uvítám další postřehy po zajetí mota a něco z delších cest. Každopádně pěkně napsáno a kolama vzdy dolů
hlavně že se líbí tobě, na ostatních nezáleží Mě se teda zase ten předek nelíbí vůbec , ale když nevidím to přední světlo, tak ta boční silueta je fakt pěkná, vidím v tom trochu Afriku. Ale s KTM to nesrovnávej, to je jiná filozofie života tam se zlobí
Užívej ji ve zdraví
Krásná užívej taky jsem přemýšlel nakonec vyhrál hornet ale ten motor je úžasnéj
Čau, no nahradné origo diely sú masaker, na crf250l drahšie smerovky ako na apriliu (originál) poradili mi v honde stránku bikerzbits. Drahé poštovní ale oplatí sa aj tak. Na translapa tam určite časom niečo bude
Ukazatel paliva
hezky napsáno a hodnoceno, tak jen samou radost s ní draku
Přistupuješ k tomu se srdcem. Tak to má být. Užívej si sezónu, dokud to jde a přeji mnoho šťastných kilometrů.
Tak hodně srandy!
Pěkná,at slouží Na fotkách to vypadá jak né u nás