-
Honda XL750 Transalp vs Yamaha Ténéré 700 Explore: Jako vejce vejci?
31.07.2024
-
Dobrodruzi střední třídy: Honda XL750 Transalp vs. Suzuki V-Strom 800DE vs CFMot...
30.10.2023
-
Krátké srovnání: Honda XL750 Transalp vs. Yamaha Ténéré 700
13.07.2023
-
Test Hondy XL750 Transalp: Nesnažím se být malou Africou
05.06.2023
-
První test Hondy XL750 Transalp: Návrat korunního prince
20.03.2023
-
Honda konečně do Evropy přiváží GB350S a ukazuje revoluční motor V3 s kompresore...
05.11.2024
-
Testujeme Hondu Transalp. Ptejte se, co vás zajímá!
09.03.2023
-
Srovnání adventur střední třídy aneb Transalp proti...
01.02.2023
-
Další velký návrat. Hlavní novinkou Hondy v Miláně je Transalp 750
08.11.2022
- Přidat článek
2023 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 755 cm3 | ||
Výkon | 67.5 kW (91.8 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | ||
Točivý moment | 75 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 87 mm | ||
Zdvih | 63.5 mm | ||
Kompresní poměr | 11 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 190 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | ||
Rozvor | 1560 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | ||
Závlek předního kola | 111 mm | ||
Světlá výška | 210 mm | ||
Výška sedla | 850 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 208 kg | 210 kg | |
Užitečná hmotnost | 207 kg | ||
Objem nádrže | 16.9 l | ||
Množství oleje | 3.9 l | ||
Spotřeba | 4.35 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 195 km/h | |
První cena | 249900 Kč | - |
-
Honda XL750 Transalp, Grand Tour of Swit...
-
Honda XL750 Transalp vs Yamaha Ténéré 70...
-
Tenerife a Honda Transalp 750
-
Transalp 750 na Tenerife, Kanárske ostrovy
-
Dobrodruzi střední třídy: CFMOTO 800MT T...
-
Mladý cestovatel Ondra Hübscher na tande...
-
Honda XL750 Transalp (2023) - nový a lep...
-
Honda XL750 Transalp (2023), Top Speed
-
Honda XL750 Transalp: Kdepak, nesnažím s...
-
Honda XL750 Transalp vs. Yamaha Ténéré 7...
-
První test Hondy XL750 Transalp: Návrat ...
-
Nová Honda Transalp a CL500 z výstavy EI...
- Přidat video
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Frýdek-Místek, nousV kolovně, když se chlubím kolegovi s novým strojem: Já: pojď, něco ti ukážu Kolega: co? "šok" - t...
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Žatec, JirkisCzTA750, konkrétně moje Laura, je hezká, hubená, zábavná a přitom velice jemná motorka.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Brno-Bohunice x), cenich611Skvělý stroj se kterým se člověk může vydat kam ho napadne. Na českých rozbitých okreskách jen pluje...
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Kuřim, ales-rMoje druhá motorka, ale první úplně nová.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Zlín, BubákZLNový TransAlp je bomba, překvapil nad očekávání !
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Hradec Králové, Jarda-BekrCo říct o tak známé motorce, jakou je Transalp? Snad jen, že pověsti nelhaly. Je úžasný!
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Chomutov, uwSisaLehoučká a mrštná motorka...
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Hostivice, kristineČekala jsem na svoji motorku půl roku a zatím to vypadá, že Honda opět splnila má očekávání......
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Nová Hospoda, Timur76Dlouho jsem hledal takovou simbiózu mezi jezdcem a motorkou. Myslím, že zde jsem ji našel.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Ostrava - Zábřeh, JaczekLehká, lehce ovladatelná, příjemný posed i charakter motoru.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Popůvky, Joiner_66Jistě, čísla v titulcích upoutají pozornost. Výkon 67,5 kW a točivý moment 75 Nm mluví samy za sebe....
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Žatec, Vmax1800Moto je nové zatím zajíždím. Moto jsem pořídil nové. Chtěl jsem si splnit sen a pořídit jednou v živ...
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Hradec Králové, Jarda-BekrCo říct o tak známé motorce, jakou je Transalp? Snad jen, že pověsti nelhaly. Je úžasný!
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Zlatá, ombudsmanZatím nevím co napsat mám najeto 20 km ale letí to hezky a splňuje to všechno co jsem od toho očekáv...
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Holešovice (Praha 7), MGR_MGRGreat adventure bike for beginners. Very comfy, cheap and reliable
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Kuřim, ales-rMoje druhá motorka, ale první úplně nová.
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Vsetín, Pavlos85Cenově dostupný a moc krásně provedený model. Motorka je lehká a obratná.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Středokluky, JáMáraMám to na cestování ne závodění.
-
Honda XL750 Transalp (2023)
Pardubice, kata_outdoorUž při testovací jízdě my bylo jasné, že tohle je prostě ona. Zatím mám čerstvě, potřebuji ještě vyb...
-
Honda XL750 Transalp (2024)
Žilina, NiccoRadoČierna kočka na cesty aj necesty, do práce aj na viacdňové mototripy, sám aj s mojimi dievčencami,...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Vibrace | 6.3/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.8/10 |
Těsnost tlumičů | 6.5/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.3/10 |
Ceny servisu | 3.3/10 |
Servisní síť | 9.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.8/10 |
Servisní intervaly | 9.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 7.5/10 |
Ochrana motoru | 2.5/10 |
Skoky | 6.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki V-Strom 800DE | Motor Honda |
Honda NC 750X | Nízký výkon |
Yamaha Tenere 700 | Pro mě zbytečně moc orientovaná na terén. |
Triumph Tiger 900 GT | Skvělý podvozek, ale vysoko položené těžiště. Celkově mě příliš nenadchla, chyběl odpich. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tracer mi přišel jen jako větší silnička, která nedokáže zpracovat horší cesty, ač je prodávána jako levnější cesťák. Na silnici jinak sedí pěkně, pouze příliš tvrdá. |
Yamaha Tenere 700 | Menej vhodná na cestovanie vo dvojici |
CFMOTO 700MT | japonec je prostě japonec |
Suzuki V-Strom 800DE | Blíž k domovu byla Honda a po svezení na předváděcím TA už jsem do Suzuki ani nejel. |
Suzuki V-Strom 800DE | Samozřejmě jsem zvažoval i Stroma 800DE, zvlášť když mi Strom 650 parádně sloužil 12 let. Také po ježdění na BMW F850 GSA mi obě tyto japonské motorky přišly příjemnější, myslím, že jsou obě parádní. Nakonec mi ale více padl do ruky TransAlp :-) |
Suzuki V-Strom 800DE | Nelíbí se mi |
BMW F 850 GS | - nesmyslné ceny, to jim nedám. |
Honda NC 750X | - měl jsem ji cely den a strašně se mi líbila. Ale svedla mě XL750. |
Honda CRF1100L Africa Twin | - srdeční záležitost a sen, ale já moc nenarostl a chtějí za ni navíc přesně půlku Transalpa |
Suzuki DL 1050 V-Strom | je pro mě moc velká. |
Suzuki V-Strom 800DE | nepadla mi do oka a ty barvy jsou opravdu strašné a asi je i vice do terénu což já nepotřebuju. |
Yamaha Tenere 700 | jen do doby, než jsem se na ni pokoušel vylézt. |
Yamaha MT-09 | - krásná, ale pro mě divoká a moc rychlá, rozum říká NE, chtíč ANO. |
Yamaha Tracer 7 / 700 | moc hezká, ale jen na hezkou silnici a je trochu koncepčně stará. |
Kawasaki Versys 650 | 650 je málo a je stará. |
Kawasaki Versys 1000 | - bohužel jsem se trefil do období kdy mají dlouhé okno bez vývoje, Versys 1000 je monstrum a nehezké |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 World Raid | Ziadna nebola k dispo v dobe nakupu, ani na testovaciu jazdu, povest skor masiny pre zenu, mensia |
Voge 900 DSX | cena / výbava |
Honda CRF1100L Africa Twin | Reakcia na plyn vadilo mi to bola dost ucukana (ON/OFF) , nenastavitelny podvozok |
Suzuki DL 1000 V-Strom | nějak mě neseděla.. |
BMW F 750 GS | za rovnaku cenu sice nova ale bez doplnkov |
Yamaha Tenere 700 | Moc milá motorka, líbil se mi i vzhled, jízdní vlastnosti, cena... jen ten motor se záběrem nahoře mě nebavil. Po mé předchozí motorce Yamaha MT-09 mi to přišlo úplně špatně udělané :) |
KTM 790 Adventure | Výbava |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Aprilia Tuareg 660 | Tuareg je za mě hezčí a modernější |
Suzuki V-Strom 800 | Méně pohodlné na cestování, motor vhodný spíše do naháče, v základu úplně holá motorka a cena |
Suzuki V-Strom 800DE | Jede až od 7000 otáček. Chudá výbava v základu. Jinak příjemná. |
Royal Enfield Himalayan | |
Yamaha Tenere 700 | Motorka vzhledové nevýrazná motorově opak tenérky vršek jede spodek mrtvej, tak super moto, ale pro někoho jiného |
Honda NC750X | Během testovací jízdy se mi moc nezamlouval projev motoru který byl na mě moc ,,syrový,, nebo chcete-li železný. |
Honda NT1100 | O Transalpovi vych asi přemýšlel, kdybych jezdil výhradně v sóle. |
Yamaha Tenere 700 | Pohodlný cesťák s ambicí i do terénu. V základu holátko, moc elektroniky, vzhled mě nějak nenadchnul ani neurazil. Každopádně něco mi tam prostě chybí, čím by si mě to získalo. |
Suzuki V-Strom 800DE | Nevím jakým směrem Honda chce jít,vždy jim vše fungovalo a uměla nabídnout lidem stroj který k něčemu vypadal a cítil se na tom dobře hned jak si sedl. Nový Transalp?zklamání. Plasty jak Číny,podvozek se nedá nastavit a QS si můžete dokoupit. |
Aprilia Tuareg 660 | Byl favorit ,ale Tuarega před koncem roku zlevnili na podobnou cenu.Tuareg již v zakladu tempomat, bezdušové pneu, kryt pod motorem, blastry, možnost vypnuti ABS a moto si to pamatuje !! a nakonec design made in Italy…proste se mi vic libi. |
Honda CB750 Hornet | Do terénu nejspíš nepojedu, polňačku jednou za rok projedu na všem, nelíbí se mi drátěná kola, vyšší cena a hlavně tuhle motku bych prostě na své většinou jednodenní výlety po asfaltu nevyužil. |
Honda ADV350 | mnohem horší než VStrom 800DE, ani se neobtěžují motor upravit do modelu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | nous | xl750-p_en-reduced.pdf | 9.5 MB | English manuál |
2023 | Tarzanko | sr1201_kr1201.pdf | 1.1 MB | Manuál na montáž lešenia, horný kufor GIVI / KAPPA. |
2023 | rybak.d | quick-shifter-202304.pdf | 3.6 MB | Quickshifter instalace |
2023 | rybak.d | grip-heater-20230404.pdf | 4.3 MB | Vyhřívané rukojeti Instalace |
2023 | rybak.d | acc-socket-202304041.pdf | 2.3 MB | Zásuvka Instalace |
2023 | rybak.d | top-box-manual-20230.pdf | 2.2 MB | Top Box Manual |
2023 | rybak.d | front-side-pipe-2023.pdf | 4.9 MB | Padáky Instalace |
2023 | rybak.d | high-screen-20230404.pdf | 2.3 MB | Vysoké plexi Instalace |
2023 | rybak.d | knucke-guard-extensi.pdf | 3.6 MB | Kryty rukojetí Instalace |
2023 | nous | xl750-p_3kmlc800_0.pdf | 32 MB | Uživatelská příručka CZ |
2023 | nous | parts-catalog-xl750_.pdf | 5.7 MB | Parts Catalog |
2023 | PAP28 | cz-prirucka-xl750-p_.pdf | 32 MB | Uživatelská příručka CZ |
2023 | abcd | honda-xl750-transalp.pdf | 93 MB | Servisní manuál |