PROFIL MOTORKY

SWM Superdual (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 83427
Vloženo 8.3.2024
Aktualizováno 29.9.2024
Zobrazeno 3 933x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 19 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
83427
83427 napsal 07.08.24 v 08:01

Děkuji. Psal jsem to tehdy na iPadu, tak tam dodnes nacházím nějaké chyby. Zrovna před chvílí jsem opravil slovo kolega na kolena. Už se nemohu dočkat, až tady představím svou supermoto inspirovanou úpravu Jinak moto má nyní najeto lehce přes 950km a za necelé 2 týdny jedu na první servis, tak pak už mě kilometry nebudou tlačit a začnu na ní jezdit víc.

Mercurio
Mercurio napsal 06.08.24 v 11:52 10b.

Pěknej popis pěkný motorky.

83427
83427 napsal 22.04.24 v 04:26

Ahoj, díky ale kvůli zdravotnímu stavu mam teď s motorkou na pár měsíců pauzu. Dokud nebude noha zdravá, tak se do terénu nechystam. Teď bych si ani nestoupl do stupaček :-/

PEŠI
PEŠI napsal 21.04.24 v 19:48 10b.

Krásná motorka , nějaké postřehy z terénu?

jirka675
jirka675 napsal 25.03.24 v 20:40 10b.

Krásna motorka. Díky za její popis, budu sledovat dál a doufám případně v dalši info v deníku

FerencW
FerencW napsal 17.03.24 v 14:18

Hezky napsáno Hned bych si ji koupil

FerencW
FerencW napsal 17.03.24 v 14:18 10b.

Hezky napsáno Hned bych si ji koupil

Vydrik
Vydrik napsal 13.03.24 v 00:56 10b.

SV-DR
SV-DR napsal 12.03.24 v 17:26 10b.

Parádna mašina, nech ti dobre slúži

maestro
maestro napsal 12.03.24 v 08:54 10b.

Krásné dual sport enduro. Dik za článek

maestro
maestro napsal 12.03.24 v 08:52

Krásné dual sport enduro. Dik za článek

83427
83427 napsal 12.03.24 v 06:04

Díky. No cesťák bude vždycky těžší než obyčejný enduro. On i ten superdual jde odlehčit. Ale na konci z toho budeš mít obyčejnou Husqvarnu te 630 na mensích kolech. Superdual T byl vždycky víc asfaltově orientovanej (že by T jako tarmac?) a pro terén bylo Xko. Ale jako by chtěli v SWM spojit dvě motorky do jedné, superdual X zmizel a T dostal pryže víc orientovaný na offroad. Rozdíl byl též v rozetě, X měl vzadu 40 zubů a ne 38 jak T.

To už mi přijde lepši přestavět v tvém případě tu 701. Dát tam větší nádrž, komfortnější sedlo, případně nějakej ten držák zavazadel.

HusKa701
HusKa701 napsal 11.03.24 v 21:27 10b.

Moc pěkná recenze Přečetl jsem jedním dechem. Koukám delší dobu po podobném stroji, snad malinko víc orientovaném do terénu, ale hlavně s menší hmotností a i když je menší obsah váha je vždy větší než na mojí HQ701.

83427
83427 napsal 11.03.24 v 20:42

díky. Jo, jel jsem tam já

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 11.03.24 v 20:38 10b.

Tohle je fakt hezká motorka. Btw nejel jsi v neděli kolem půl čtvrté od Petrovic směrem na Háje?

Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 11.03.24 v 13:36 10b.

Pěkná recenze, těch je málo, takže jsem s chutí přečetl.

motosvět
motosvět napsal 08.03.24 v 20:35

Tu změnu převodu také zvažuji kvůli popojíždění (+ 2-3 zuby na rozetě), ale dle převodníku získám na jedničku ve 3000ot jen -1km/h což je málo.

83427
83427 napsal 08.03.24 v 17:47

Ahoj. Jj. Zejtra jí projedu trochu víc, tak budou i fotky a připíšu i něco do článku. Oproti těm dnešním paralelním twinům je to takový víc surový a hravý. Baví mě to. Ten větší krouťák spolu s nižší hmotností a dunivym braaap z vyfuků po otočení heftem mi znova a znova deformujou ksicht do rohlíku. A to jí v rámci zajíždění šetřim. Jsem zvědavej jak to pojede o 1500km později. Jestli budu dávat dozadu větší rozetu, tak kvůli rychlosti na volnoběh na jedničku. Když je to někde zacpaný a musíš popojíždět spolu s autama, tak je to peklo.

motosvět
motosvět napsal 08.03.24 v 16:21 10b.

Tak jsi se dočkal Viděl jsem ji v Brně na salónu, ale víc fotek by nebylo na škodu



TOPlist