Vlastník | 83427 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2024 | |
Aktualizováno | 21.10.2024 | |
Zobrazeno | 4 150x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | 83427 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2024 | |
Aktualizováno | 21.10.2024 | |
Zobrazeno | 4 150x |
Děkuji. Psal jsem to tehdy na iPadu, tak tam dodnes nacházím nějaké chyby. Zrovna před chvílí jsem opravil slovo kolega na kolena. Už se nemohu dočkat, až tady představím svou supermoto inspirovanou úpravu Jinak moto má nyní najeto lehce přes 950km a za necelé 2 týdny jedu na první servis, tak pak už mě kilometry nebudou tlačit a začnu na ní jezdit víc.
Pěknej popis pěkný motorky.
Ahoj, díky ale kvůli zdravotnímu stavu mam teď s motorkou na pár měsíců pauzu. Dokud nebude noha zdravá, tak se do terénu nechystam. Teď bych si ani nestoupl do stupaček :-/
Krásná motorka , nějaké postřehy z terénu?
Krásna motorka. Díky za její popis, budu sledovat dál a doufám případně v dalši info v deníku
Hezky napsáno Hned bych si ji koupil
Hezky napsáno Hned bych si ji koupil
Parádna mašina, nech ti dobre slúži
Krásné dual sport enduro. Dik za článek
Krásné dual sport enduro. Dik za článek
Díky. No cesťák bude vždycky těžší než obyčejný enduro. On i ten superdual jde odlehčit. Ale na konci z toho budeš mít obyčejnou Husqvarnu te 630 na mensích kolech. Superdual T byl vždycky víc asfaltově orientovanej (že by T jako tarmac?) a pro terén bylo Xko. Ale jako by chtěli v SWM spojit dvě motorky do jedné, superdual X zmizel a T dostal pryže víc orientovaný na offroad. Rozdíl byl též v rozetě, X měl vzadu 40 zubů a ne 38 jak T.
To už mi přijde lepši přestavět v tvém případě tu 701. Dát tam větší nádrž, komfortnější sedlo, případně nějakej ten držák zavazadel.
Moc pěkná recenze Přečetl jsem jedním dechem. Koukám delší dobu po podobném stroji, snad malinko víc orientovaném do terénu, ale hlavně s menší hmotností a i když je menší obsah váha je vždy větší než na mojí HQ701.
díky. Jo, jel jsem tam já
Tohle je fakt hezká motorka. Btw nejel jsi v neděli kolem půl čtvrté od Petrovic směrem na Háje?
Pěkná recenze, těch je málo, takže jsem s chutí přečetl.
Tu změnu převodu také zvažuji kvůli popojíždění (+ 2-3 zuby na rozetě), ale dle převodníku získám na jedničku ve 3000ot jen -1km/h což je málo.
Ahoj. Jj. Zejtra jí projedu trochu víc, tak budou i fotky a připíšu i něco do článku. Oproti těm dnešním paralelním twinům je to takový víc surový a hravý. Baví mě to. Ten větší krouťák spolu s nižší hmotností a dunivym braaap z vyfuků po otočení heftem mi znova a znova deformujou ksicht do rohlíku. A to jí v rámci zajíždění šetřim. Jsem zvědavej jak to pojede o 1500km později. Jestli budu dávat dozadu větší rozetu, tak kvůli rychlosti na volnoběh na jedničku. Když je to někde zacpaný a musíš popojíždět spolu s autama, tak je to peklo.
Tak jsi se dočkal Viděl jsem ji v Brně na salónu, ale víc fotek by nebylo na škodu