Vlastník | Beemer7 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.9.2013 | |
Aktualizováno | 18.2.2020 | |
Zobrazeno | 9 825x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
Vlastník | Beemer7 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.9.2013 | |
Aktualizováno | 18.2.2020 | |
Zobrazeno | 9 825x |
Ahoj super Prosím o radu, mám stejný stroj, zvýšená řídítka motecc, ale sem tam se v objímkách pootočí, nemohu přijít na to jak dotáhnout, děkuji za radu, Vlasta
Díky za osvětu... je to více než jasné - teorie je to fajn, a pokud se to povede složit tak i v praxi... ... nicméně jak píšeš blbě se to kontroluje a ještě hůř skládá
Díky!
Ten kardan je ze dvou částí spojených drážkovým spojem, kde není žádný zámek, takže se to dá do sebe zasunout jakkoliv. Správně sfázovaný kardan musí mít vidlice ve stejné rovině. Myslím, že obrázek vydá za tisíc slov - například http://www.yogisinc...timages/catp_202.JPG . Je to z toho zřejmé?
Bohužel zkontrolovat se to nedá bez toho, abys sundal koncový převod. Pak se dá podívat směrem k převodovce a sesadit to zpátky tak, aby to bylo správně sfázované.
Jak jinak než za 10
píšeš o vibracích a správným sfázováním kardanu - mám podobný pozorování, že při určitých (ustálených) otáčkách atd atd jsou tam ještě jiné vibrace než o 100otáček více... můžeš to sfázování kardanu nějak lépe popsat bo mě odkázat na místo kde je toto popsáno a jak se to dělá? Díky...
Ahoj,
jeden baťůžek má 167/54, druhý 173/56. Ani jeden si na nic nestěžoval. A to ani předloni, kdy jsme projeli Pyreneje, najeli 6000 km za 15 dní a závěrečná etapa měřila 850 km . Jejich kolena mám někde v oblasti pánve, podle mě úplně v pohodě. Ale 185 cm je přeci jen ještě o kus víc, asi to chce pro jistotu vyzkoušet.
S tím náklonem nevím. Já tam mám neoriginální turistická řidítka, takže sedím poměrně vzpřímeně, asi jako na eRku. Takže i batůžek sedí vzpřímeně. Ve dvou jsme jezdili i s originálníma řidítkama ve vyšší poloze, tedy montovanýma nad brejle. A to bylo taky ještě v pohodě. V nejradikálnější verzi, tedy s řidítkama montovanýma pod brejle, jsem s baťůžkem nikdy nejel, takže nevím. Ale třeba takový Neronis byl v této verzi i s baťůžkem až na polárním kruhu. V jeho cestopisu ze Švýcarska je i fotka za jízdy z boku, tak se tam podívej, ať máš představu. Ale neznám "parametry" jeho baťůžku. Zkus se zeptat jeho.
Jinak mě osobně se se spolujezdcem jezdí dobře. Na této motorce vlastně už ani jinak nejezdím. Jen jsem musel vyměnit zadní tlumič, jak o tom píšu v profilu.
Ahoj,
krásná motorka, vždycky se mi moc líbila a teď uvažuji o jejím pořízení. Zajímá mě zejména jeden aspekt - jak se jezdí se spolujezdcem? Kolik měří/ váží baťůžek, se kterým si byl na dovolené? Stěžovala si na něco? Moje drahá má sice asi 20 kg, ale za to asi 3 metry na délku, takže řeším hlavně výšku stupaček (ať se nekope koleny do brady - beze srandy, má něco okolo 185 cm) a taky náklon těla dopředu (čím vzpřímenější posez spolujezdce, tím lepší).
Ve hře jsou ještě R 1150 R, Moto Guzzi Breva 1100, Triumph Spint ST 1050 a Kawasaki ZRX 1200 R. R1100S se mi z nich ale líbí nejvíce hlavně proto, že se mi jeví jako nejvíce schopná zatáčet a sportovat. Navíc jsou právě teď za dost příznivé ceny.
Díky za radu
Zdravím, můžu se prosím zeptat jaké náplně leješ do motoru a převodovky?
PS Už ji mám taky doma, je to kus :)
Díky
Ondra
Moc hezky pocteni.
Zadní 2150,-
Přední 2800,-
Ahoj. Kolik te ta repase tlumičů stala? Diky
Záživný popis
Tak tento "bawor" se mi vždycky líbil . A zrovna v té žluté .
Ale měl jsem strach z toho posezu. ..Na mě moc sportovní: (
Gratulace k výběru a spokojenemu užívání!
Samozřejmě za 10bodů!
Obsáhlá recenze, tak jak má být!
Parádní strojovna .S olejem si hlavu nelam.Kámoš s 1100gs si při cca 100tis.km. liboval,že si motor konečně sedl a přestal baštit olej
Krásná motorka a v tý žlutý je to pecka.
depe> Já jsem ty řidítka koupil už s tím. Je to všechno od Wunderlichu:
- Horní brýle: Sportego Top Yoke incl. 34 degree handlebar clamp - 299 Eur
- Řidítka: Sportego handlebar - 89,90 Eur
- Závaží: Pro-Sports handlebar end weights - 24,90 Eur
- Brzdová hadice: Longer brake line with ABS - 44,90 Eur
Na německých stránkách Wunderlichu se to dá ještě objednat za uvedené ceny, ale to je asi nesmysl. Na eBay jsem to viděl za nějakých 6000,-.
Z různých fotek vím, že existují i jiná řešení, ale o těch nic nevím. Víc asi nepomůžu.
jo jo super zkušenosti , s tím nakláněním do prava mohu potvrdit, tlumení jsem nakonec vrátil vše na ´´střed´´ a zvyknul jsem si... jinak tenhle rok chci dát turist řídítka jako máš ty, ale nevim kam pro to a taky za to nechci dát milion.. nevíš ? díky depe
Jo, hezká mašinka a ještě v tom žlutém, hmm. :) Máš to za 10 a užívej si to dál a víc...
Hodně vymazlený Bávíčko
Taky jsem vlastnil. Moje nejoblíbenější nastavení tlumicu bylo na měkké l,ale to je můj standard na všech strojích. Jinak jsem esko vnímal podobně. Je to vynikající stroj.
Nádhera
krasavice
Jedním slovem NÁDHERA
pěkna Barbora a solidně popsane
krásná, ale s klínem a sport. řidítkama. . hezky napsané
Ahoj,ve výčtu doplňků Ti chybí dopsat zadní blatník,zátka středu zadního kola,soustružený víčka trubek předních tlumičů,olejové víčko a krytky Wünderlich na obou stranách uložení paraleveru.Ach jo , co bych za to levý víčko paraleveru dal. Už se nevyrábí. Mam radost,že se tady v čechách objevilo čtyřvejfukový eSko,myslel jsem že budu sám.
nádherná vosa,přeji ať ti dlouho dělá radost
Krásnej stroj...
No. Nevím nevím. Měl jsem tu čest jezdit na mnoha dvouvalcích a můžu říct, že je to určitě styl a historie boxera, ale osobně děkuju pánům bohům od BMW, že stvořili motory K. Osobně si vůbec nedokážu představit dolejvat během mé dvou tisíci kilometrové dovolené po cestě olej, natož litr oleje. To mohu mít dvoutakt. Za další bych tak moc netvrdil, že r 1000 s je nějak vhodná na cestování oproti modelům z řady K. Přiznám se, že ani ten výkon jaksi chybí. Tahle motorka má nepochybně mnoho příznivců, ovšem z mého pohledu není r 1000 s zrovna moc hezký model. A ten trčící boxer zrovna u této motorky hezký není. Vzhledově určitě Avatar. Ale to je samozřejmě můj názor. Taky názor.
vypadá moc pěkně, přeju hodně pohodových kilometrů v sedle
Nádherná a stylová! 10b
Krasny stroj, ani som nevedel, ze BMW robi aj tento typ, krasna na prvy pohlad. Tiez som prepadol boxerom, skratka je to velmi dobry motor. Prajem vela stastnych km. Odo dneska sa budem pozerat po zltej kraske na cestach
Daddy
Pěkná mašinka hodně kilometrů bez nehod já mám HONDA CBR 1000f já tíhnu k Hondě.
Krásná mašina! Přeji mnoho dalších šťastně najetých km v jejím sedle! 10 bodů za motorku i výborný komentář!
Nádhernej stroj a k tomu hlavně ukázková recenze. Letí jasná desítka..
Moc krásný stroj, když motorka tak boxer
Pěkná mašina..
Ta žlutá jí fakt sekne
Krásná mašina,ať ti dělá jen radost.
Parádní motorka a úplně jí žeru v barvách Boxer Cup, to je bombovka 10b.
Krásný stroj a supr barva 10b
Krásná včelička ty laufy vypadají dost dobře
Pěknej žluťásek Jeden čas jsem o něm taky přemýšlel, ale v provedení Randy Mamola