Z druhé ruky: BMW R 1100 S
08.04.2020
1999 | 2000 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1085 cm3 | |
Výkon | 72 kW (97.9 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |
Točivý moment | 97 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 5750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Boxer | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | HC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 99 mm | |
Zdvih | 70.5 mm | |
Kompresní poměr | 11.3 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | Mostový | - |
Materiál rámu | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 110 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 64 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 170/60 ZR 17 | 170/60 (180/55) ZR17 |
Rozvor | 1478 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25 ° | |
Závlek předního kola | 100 mm | |
Výška sedla | 800 mm | |
Suchá hmotnost | 211 kg | 208 kg |
Pohotovostní hmotnost | 229 kg | |
Objem nádrže | 18 l | |
Rezerva | 4 l | 5 l |
Množství oleje | 3.75 l | |
Spotřeba | 5.6 l/100 km | 5.2 l/100 km |
Zrychlení | 3.9 0-100 km/h | 3.7 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 225 km/h | |
První cena | 411000 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - |
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - |
Výměna převodového oleje | 20000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - |
Od Karlo72(2005)
Od Karpiš.(2001)
Od StandaBáwo(2001)
Od StandaBáwo(2001)
Od StandaBáwo(2001)
Od Karpiš.(2001)
Od Karpiš.(2001)
Od pasak179(1999)
Od MartVonD(1999)
Od MartVonD(1999)
Od MartVonD(1999)
Od Šťovik(1989)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Vybavení | Zadní blatník | 8 | 6.9.2023 11:40 | ||
Poradna | ABS | 25 | 2.7.2023 08:44 | ||
Opravy a údržba | Palivo do hlinikovej nadrze | 32 | 6.12.2022 07:55 | ||
Hledám, potřebuji | R1100S - krovka | 3 | 4.11.2022 16:34 | ||
Opravy a údržba | Nabíječka - konektor do ní | 18 | 30.10.2022 10:41 | ||
Silniční cestovní | Nepravidelný chod, cukání a zhasníná | 11 | 23.10.2022 03:48 | ||
Silniční cestovní | Vůle kardan | 6 | 6.9.2022 17:26 | ||
Silniční cestovní | Vůle kardan | 0 | 4.9.2022 12:04 | ||
Opravy a údržba | Svaření rámu | 6 | 21.6.2022 14:53 | ||
Opravy a údržba | Jak k baterii na BMW R 1100 S | 6 | 16.6.2022 14:14 | ||
Opravy a údržba | Nove loziska, doplnit vazelinu | 38 | 14.5.2022 06:15 | ||
Poradna | Hlučné řazení | 20 | 27.4.2022 22:20 | ||
Vyjížďky | Kam na Jaře s boxerama | 3 | 19.7.2021 08:09 | ||
Německé, rakouské | BMW R 1100 S - sedačka | 15 | 9.3.2021 20:53 | ||
Opravy a údržba | Oprava kufrů BMW | 25 | 21.2.2021 16:19 | ||
Hledám, potřebuji | Laďák - BMW R 1100 S | 3 | 6.2.2021 14:42 | ||
Motovybavení | Jaké pneu na BMW R1100S? | 28 | 11.1.2021 10:43 | ||
Německé, rakouské | BMW R 1100 S rozpěrka předního kola | 0 | 19.12.2020 09:34 | ||
Přestavby | Prídavná nádrž BMW R1100/1150 R/RS/S/GS/RT | 1 | 24.11.2020 17:19 | ||
Německé, rakouské | Telelever a Paralever - seřízení | 24 | 6.7.2020 15:56 |
Letecký boxermotor osazený na stabilním podvozku a oděný do slušivého sportovního kabátku. Výsledke...
Krásnej stroj. První motorka po 17-ti leté pauze. Splňuje všechny požadavky, které jsem si během té ...
Baculatá bavorská cestovní kráska oblečená do slušivého sportovního kabátku. I přes nějaké to kil...
Motorka která moc lidí neosloví ale má něco do sebe
Trase to, huci to, ma to pazvuky. No ked je taka pekna...
Necekane spojeni osvedcene techniky BMW R a sportovnich ambici a designu.
Bavorská brambora s pořádným motorem.
Většina Vás zdé píše své první bezprostřední dojmy, jak je mašina super, jak se těší na další ježděn...
Poté, co jsem své první BMW R1100S přestavěl do cestovna, mi začal chybět sportovní posez. A protože...
Nový klenot v mé garáži. Mé první moto BMW .Výborný stroj!!
Krásný, velmi zachovalý boxer.
Trase to, huci to, ma to pazvuky. No ked je taka pekna...
Stará dobrá a spolehlivá Bmw bez žádné složité elektroniky.
Staré železo, kterých v ČR moc nepotkáš.
Motorka která moc lidí neosloví ale má něco do sebe
BMW R1100S Cestovně sportovní moto,zatim spokojenost :) Kdo máte R1100S přidejte se k nám na faceboo...
Krásná vosička. Lakování se dle mne opravdu výrobci povedlo.
Tolik let na 2 stopách bylo už k nevydržení. Je to super pocit jak se boxer kroutí pod plynem
Jedinečný stroj, který se vymyká z řady svých sourozenců BMW R 1100 GS, R, RS, RT
Prostě Boxer s nadčasovým designem
...kilometry utěšeně přibývají ...
Další hezké číslo na tachometru.
výměna vzduch.filtru HiFlo výměna olej.filtru HF 163 výměna palivového filtru motorový olej Mot...
Není nad to, udělat si stříbrnou desetigramovou radost na konci sezóny |-)
Nainstaloval sem variabilní vzpěru zadní kyvky, dosáhl jsem zvýšení podvozku o 3cm a zvýšil se náklo...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 8.4/10 |
Vibrace | 6.3/10 |
Převodovka | 6.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 8.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.2/10 |
Ceny servisu | 4.2/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 800 S | Na ročníky 2007, 2008 jsem nečetl dobrý recenze ohledně motorů který měli dost svolávaček atd takže jsem zvolil starou běžnou klasixu boxerového motoru R1100, 1150 |
BMW R 1150 GS | Uz jsem ji mel a uz ji nechci. :-) |
Triumph Tiger 955i | Absence ABS. |
Yamaha XJR 1200 | Absence ABS. |
BMW R 1150 R | Pomer cena / vykon mi pripada horsi. |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Už jako malý kluk jsem nad touhle motorkou slintal nad katalogem, ale nakonec jsem zvolil baworáka. Ale jako druhou moto určite ano. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Jeden z horkých favoritů, ale nakonec rozhodly dva důvody: řetěz versus kardan byl první, a druhý, no prostě jsem chtěl BMW :) |
BMW R 1150 GS | Tahle ikona nemohla v seznamu kandidátů chybět, nakonec ale neprošla do finále - terén není zrovna moje krevní skupina, raději trošku svižnější cestování, a ceny pěkných kousků byly setsakra vysoko. |
BMW R 1150 RS | To samé jako u R1100RS, jenom novější, 6-ti kvalt a trošičku hezčí. Taky ale o dost dražší... |
BMW K 1200 GT | Krásný cestovní stroj - ale po zvážení kolik a kam toho za rok najedu mi vyšla jako zbytečně velký koráb. |
BMW R 1100 RS | Úplně první stroj od BMW po kterém jsem pokukoval, víceméně přesně odpovídal mým požadavkům které jsem měl i na kapotovanou Jawu. A taky kvůli ceně, která byla vcelku nízká. |
Yamaha FJR 1300 | Nejsem ještě tak starý :D možná jednou ... |
Moto Guzzi Bellagio 940 | Nejsou, a když jsou, jsou ještě relativně drahé. Navíc je to nekapotovaný holý stroj, ale nádherný stroj... |
Aprilia SL 750 Shiver GT | Malá nádrž, i přes nízkou spotřebu nic moc dojezd, vysoká a krátká koza. |
BMW F 800 ST | Horší pověst, dražší a R1100S mám od prvního majitele, navíc ji 9 let znám. |
BMW R 1150 GS Adventure | Skoro z ní nedošlápnu na zem :-( |
BMW R 1100 GS | Nakonec jsem zjistil že potřebuji něco živějšího |
BMW R 1100 RS | S-ko je hezčí :-). |
BMW R 1100 R | |
Honda VFR 800 | Náklonost pro evropský nebo americký stroj... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Zephyr 1100 | Zajímavá motorka s charakterním motorem a super podvozkem. Ale bylo to něco trochu jiného, než jsem hledal, a design mě neoslovoval tolik jako staré 4válcové naháče. |
Aprilia Mana 850 GT | Konstrucne zastarala.a byl by to uz treti nemecky motocykl. |
BMW K 1200 S | K 1200s byla modernější |
BMW R 1150 R | krátký posez - nesedla mi |
Ducati ST3 | BMW je těžítko a má lenivější motor |
BMW R 1200 S | Chtěl jsem Boxer Cup repliku a těch nebylo dost v nabídce... |
Kawasaki Z 750S | Za peníze Kawy pouze první modely Bmw,možná časem na V2 a litrový motor |
Kawasaki ZRX 1200 | Hrůza najetých km, nebo stočený - častěji. |
Ducati ST2 | ac krasna a nevsedni, nebyla italska :D a ja se v tom rad stouram, takze priste |
Honda VFR 750 | Špatná dostupnost servisu a drahé díly. |
Triumph Speed Triple | Emoce z jízdy = žádné |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2004 | Bierek | 896_bmw_r1100s_repair_manual.pdf | 25 MB | |
2003 | Mark09 | bmw_r-1100-s-data.pdf | 322 KB | BMW R 1100 S Katalog |
2003 | Mark09 | bmw_r1100s_boxercup.pdf | 272 KB | BMW R 1100 S BOXER CUP Katalog |
2002 | Mark09 | bmw_r1100s.pdf | 24 MB | BMW R 1100 S KATALOG |
2001 | JardaMJawajizda | bmw_r1100s_repair_manual.pdf | 25 MB | Servisní manuál pro motocykl BMW R 1100 S, anglicky, určený pro BMW servisy. |
2001 | dzakub13 | 896_bmw_r1100s_repair_manual.pdf | 25 MB | |
2000 | Mark09 | 10_r1200s_hp2sport_eng.pdf | 9.1 MB | BMW R 1100 S Wunderlich |
2000 | alesvagner | bmw_r1100s_zakladni_.pdf | 2.8 MB | Zakladni nastaveni utlumu obou tlumicu a predpeti zadni pruziny, tlaky pneu. Scan uzivatelske prirucky v nemeckem jazyce. |
1999 | Šťovik | vystrizek-2-.shs | 28 MB |
1999 | Mendy | 21.02.2020 | Stáhnout mp4 |
Staženo:63x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental Conti Road Attack 2 | 17" | Zadek | 3 | Koupeno s motorkou, zbývalo cca 40 %. Rychle zmizela, eSko j... | 11.04.2013 v 10:37 |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 1 | Zatím najeto 6500km,90% silnice,10% lesní cesty.Vzorek na pn... | 14.03.2011 v 19:58 |