Potkalo mě zadření motoru, takže z pouhého seřízení podtlaků se vyklubala mašinérie problémů... Servisák mi ukazoval zadřenou ojnici na klice a druhá téměř vylágrovaná. Bylo potřeba sehnat nový motor,
Sehnat motor v ČR na SRADA je celkem umění a když už, tak jsem sehnal poškozený na vrchu ale zdravý dole - ten můj byl na tom přesně opačně, tak jsem si řikal, že by se to dalo složit. Změřili jsme si všechny rozměry a zjistili jsme že motor je dole OK a dali jsme na něj hlavu z mého původního motoru, která měla udělané vůle na ventilech. Zatím to chodí v pohodě.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |